TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Honda CBF 150'nin devir saatli modellerini getirdi. TVS'ye geçmiş olsun, bundan sonra hedeflediklerinin yarısını satabilirlerse iyi. Onların ileri görüşlü yöneticilerine buradan nacizane bir tavsiyem olacak; eğer piyasada tutunmak istiyorlarsa 150'liklerin yanında 180 cc RTR ve 125 cc Flame modelleri de getirmeye çalışsınlar. Yoksa tek motorla artık işleri gerçekten zor.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Honda CBF 150'nin devir saatli modellerini getirdi. TVS'ye geçmiş olsun, bundan sonra hedeflediklerinin yarısını satabilirlerse iyi. Onların ileri görüşlü yöneticilerine buradan nacizane bir tavsiyem olacak; eğer piyasada tutunmak istiyorlarsa 150'liklerin yanında 180 cc RTR ve 125 cc Flame modelleri de getirmeye çalışsınlar. Yoksa tek motorla artık işleri gerçekten zor.

başarısız yönetim bu olsa gerek.bir markanın ithalatçı firması olacaksın ve haftaya geldi satışaçıkacak hemen dediğin ürün 6 ay olmuş hayla piyasada yok ve cevap verirken bile tarih veremiyorsan yapma kardşim bu işi bırak bilen kuruluş yapsın.resmen markayı bağlıyorsun Türkiye'ye gelmesi gereken bir sürü modelini getirmiyorsun hafif makyajla hayla 150 cc de balansörsüz motoru kakalamaya çalışıyorsun :pale: ama bu tür satışlar zaten sadece gelişmekte olan ülkelere oluyor her zaman.
ellerinde model,ve cc farklı bir sürü çeşit var biz onlardan beklerken 150 cc makyajlı Apacheye devam diyorlar.
diğer firmalar çalışıyor harıl harıl yeni kasa motor getirip alıcıya ulaştırmak için.
böyle firmalara meil atmaya bile üşenir oldum artık çünkü üretim yok,fikir yok :mrgreen:

kolay gelsin sizlere,kazasız belasız
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Satıcam Er 5 Alıcam zaten. Bu sene Sonu Yurt Dışına Çıkıcam. Satamazsam Kalır ama satarsam Makine alırım. Büyük bir Motor. Tamam motorları Çok güzel Güçlü ancak Parça Beklemek insanı delirten nokta...bi siperlik camı ile Stop lambası 4 Haftada gelmiyorsa Dur birader diyeceksin.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Satıcam Er 5 Alıcam zaten. Bu sene Sonu Yurt Dışına Çıkıcam. Satamazsam Kalır ama satarsam Makine alırım. Büyük bir Motor. Tamam motorları Çok güzel Güçlü ancak Parça Beklemek insanı delirten nokta...bi siperlik camı ile Stop lambası 4 Haftada gelmiyorsa Dur birader diyeceksin.

hadi hayırlısı Sarp,neyin parçasını bulamıyorsun yardımcı olayım sana kardeş
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
başarısız yönetim bu olsa gerek.bir markanın ithalatçı firması olacaksın ve haftaya geldi satışaçıkacak hemen dediğin ürün 6 ay olmuş hayla piyasada yok ve cevap verirken bile tarih veremiyorsan yapma kardşim bu işi bırak bilen kuruluş yapsın.resmen markayı bağlıyorsun Türkiye'ye gelmesi gereken bir sürü modelini getirmiyorsun hafif makyajla hayla 150 cc de balansörsüz motoru kakalamaya çalışıyorsun :pale: ama bu tür satışlar zaten sadece gelişmekte olan ülkelere oluyor her zaman.
ellerinde model,ve cc farklı bir sürü çeşit var biz onlardan beklerken 150 cc makyajlı Apacheye devam diyorlar.
diğer firmalar çalışıyor harıl harıl yeni kasa motor getirip alıcıya ulaştırmak için.
böyle firmalara meil atmaya bile üşenir oldum artık çünkü üretim yok,fikir yok :mrgreen:

kolay gelsin sizlere,kazasız belasız


İsotların becereiksizliği herkesin malumu...grup şirketi olduğu için önsemsemiyorlar...veya patronun dikkati başka ticari faaliyetlere kaymış durumda...piyasada kan kaybediyorlar...

TVS Flame 125 gelecekti 2008 Şubat ayında bunları konuşuyorduk...ama yalan oldu...

http://www.motosiklet.net/forum/alm...-e-cin-con-alacagina-hintli-tvs-flame-al.html
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
267
hep almak istediğim motordu.hatta brezilyadaki dafra rtr150 gibi yani 150cc bs26 karbüratörlü(ybr125esd nin kullandığı karbüratörün bir büyüğü) bile almaya hazırdım.türkiyeye rtr 160fi nin 150 cc lik injeksiyonlusunu getircekler ama getiremediler.çok bekledik bunu.helr rtr 180 beyaz son noktamdı benim.bende ybr125esd aldım.bundan da memnunum şimdilik.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
yeni üyeyim herkese selamlar iskenderunda şubat gibi gelir ama ben yine tarih vermekten bıktım diyen binbaylar motor bir ara gelecek diyor:) bende eh o zaman dedim bir alarm sistemi kurdum onun işyerine rtr 150 peşinatı olarak 1000 lira vermiş oldum artık ne zaman gelirse alacağım inşaallah kesin spariş vermiş oldum hayırlı olr inşaallah
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
yeni üyeyim herkese selamlar iskenderunda şubat gibi gelir ama ben yine tarih vermekten bıktım diyen binbaylar motor bir ara gelecek diyor:) bende eh o zaman dedim bir alarm sistemi kurdum onun işyerine rtr 150 peşinatı olarak 1000 lira vermiş oldum artık ne zaman gelirse alacağım inşaallah kesin spariş vermiş oldum hayırlı olr inşaallah

Hayırlı olsun şimdiden , umarım en geç mart basında gelmiş olur bende parayı hazırlamaya basladım gelsin alcam , motorun tam degeri hakkında bi bilgi verdilermi peşinatı alırken yoksa fiyat aralıgımı söylediler ?
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
Hayırlı olsun şimdiden , umarım en geç mart basında gelmiş olur bende parayı hazırlamaya basladım gelsin alcam , motorun tam degeri hakkında bi bilgi verdilermi peşinatı alırken yoksa fiyat aralıgımı söylediler ?

4500 ü geçmeyeceğini söylediler geçsede birkaç yüzlira olabilir dediler.
amaaaan niyetimizi koyduk zaten kış sezonu almaya karar vermiş oldum
bekleyeceğim şubat mart yağışlı geçer zaten binemeyiz boşverdim bekleyeceğim gelirse alacağım. broşürünü bile hazırlamışlar :)
aslında 3 senedir almayı istiyordum 3 sene önce ikinci eli geçti elime iki hafta kullandım
aciliyetten satmak zorunda kaldım. motorun tutkunluğu için o iki hafta yetti
kısmet yeni partiye imiş. ybr veya cbf aynı lezzeti vermedi. motor kendini pazarlıyor kanaatimce isotlar değil :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
selam arkadaşlar benim kara oğlan gidon sallıyo ,rot balans harici sorun ne olabilir, başına gelen arkadaşlar yardım etsin lütfen :pale:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
10
Arkadaşlar bugun firmayla bir şikayet yazdım gonderdim aradılar aramızda geçen konusmayı sizlerle paylaşmak istiyorum....

yenı modeller mart ayının ıkıncı haftası bayilerde olucak dediler resmi prosudurler tamamlanmış gecikme için özür dilediler bu sonunu fiyatı makul tutarak kapatıcaz ybr esd ve honca cbf in altında bir fiyat la piyasaya sunucağız dediler...

ayrıca avantaj mı dersiniz yoksa değilmi bilemem ama yeni gelicekler enjeksiyon sistemi olmıcak karburotorlu....

150 cc olucak 180 gorunumlu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 ----------

ayrıca ttreşim olayını sordum
düzenleme yapılmıs ama çok az birşey titreşim yinede olucak dediler balancer olmadıgı için koymayı uygun gormemişler ama eskıden %10 sa şimdi bu oran %3 lere dustu dediler
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
267
Arkadaşlar bugun firmayla bir şikayet yazdım gonderdim aradılar aramızda geçen konusmayı sizlerle paylaşmak istiyorum....

yenı modeller mart ayının ıkıncı haftası bayilerde olucak dediler resmi prosudurler tamamlanmış gecikme için özür dilediler bu sonunu fiyatı makul tutarak kapatıcaz ybr esd ve honca cbf in altında bir fiyat la piyasaya sunucağız dediler...

ayrıca avantaj mı dersiniz yoksa değilmi bilemem ama yeni gelicekler enjeksiyon sistemi olmıcak karburotorlu....

150 cc olucak 180 gorunumlu...

o zaman bize 150 cc dafra üretimi olan apacheyi göndercekler.150 cc bs26 mikuni karbüratörlü.benim esd bs25 karbüratör.150 cc olduğu için benim karbüratörün bir büyüğü.rtr 180 de de bs 29 kullanılıyor.

ben yinede enjeksiyonlu rtr160fi nin 150 cc versiyonu gelcek biliyordum.meğer direk hazır 150 cc dafra üretimi modelden gelcek.dafra brezilyada tvs apache üreten fabrika bilmeyenler için.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Arkadaşlar bugun firmayla bir şikayet yazdım gonderdim aradılar aramızda geçen konusmayı sizlerle paylaşmak istiyorum....

yenı modeller mart ayının ıkıncı haftası bayilerde olucak dediler resmi prosudurler tamamlanmış gecikme için özür dilediler bu sonunu fiyatı makul tutarak kapatıcaz ybr esd ve honca cbf in altında bir fiyat la piyasaya sunucağız dediler...

ayrıca avantaj mı dersiniz yoksa değilmi bilemem ama yeni gelicekler enjeksiyon sistemi olmıcak karburotorlu....

150 cc olucak 180 gorunumlu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 ----------

ayrıca ttreşim olayını sordum
düzenleme yapılmıs ama çok az birşey titreşim yinede olucak dediler balancer olmadıgı için koymayı uygun gormemişler ama eskıden %10 sa şimdi bu oran %3 lere dustu dediler


Bugün 2011 ybr 125 i gördüm, tankını apache gibi yapmıslar fiyat 4390tl (plakasız ruhsatsız) , gösterge dijital değil, ybrnin apachenin yanında albenisi de yok ama motor enjeksiyonlu, bugun ybryi görünce kesinlikle apache dedim ama apache enjeksiyonsuz gelirse durum değişir
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Flame 125 gelecekti, yeni rtr gelecekti, bugun yarin dendi, sahibinden de ilanlar bile verildi, motor fuarina, yaza,kisa,seneye derken 3 oldu galiba ve en son aralikta diye kendi sitesinde gorunce tamam geliyor bu sefer dedim, simdi gene mart :) Bu arada neler oldu bakalim, rtr160 rtr160fi rtr180 rtr180abs rtr220 ve son olarak rtr250 cikti piyasaya ama biz daha piyasadan kalkan dunyada satilmayan google da aratinca nerdeyse yabanci sitelerde cikmayan adi unutulan motoru bekliyoruz, kismetse 50 gune gelecek 1000 gun gecti 50 gun gecer. Ama bir de su var galiba beklemek guzeldir beklenen degerse, herkes severek bekliyor geldiginde degecek cunku diye, umalim da sonraki rtrleri bu hizda getirmesinler.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Vallahi apache'm Satılıktır Bu sene Yurt Dışına Çıkıcam. İsteyenlere Duyrulur. Ben Ne olursa olsun hayatım boyunca bu motoru unutamam. Burgman 400 lüğe bile kafa tuttum. Öle ya da böyle Motora acaip bağlıyım şuanda. 5 sene için yurt dışına çıkıcam ve eğer motor satılmazsa 5 sene sonra gelir adam eder yine binerim. Yanınada güzel bir makina. Kimse TVS yi suçlamasın. Burası Türkiye ve biz bunu hakediyoruz ancak. Hiç bir şeye sesimizi çıkarmıyoruz ondan sonuçlar böyle oluyor. hep kazıklanan biz oluyoruz. CBF ler bile değişim yaptılar. YBR ler. ama Öyle yada böyle bizin motor 2004 ten beri aynı.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
10
Bugün 2011 ybr 125 i gördüm, tankını apache gibi yapmıslar fiyat 4390tl (plakasız ruhsatsız) , gösterge dijital değil, ybrnin apachenin yanında albenisi de yok ama motor enjeksiyonlu, bugun ybryi görünce kesinlikle apache dedim ama apache enjeksiyonsuz gelirse durum değişir


enjeksiyonlı veya enjeksiyonsuz o kadarda fark olmaz diye düşünüyorum aslında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------

o zaman bize 150 cc dafra üretimi olan apacheyi göndercekler.150 cc bs26 mikuni karbüratörlü.benim esd bs25 karbüratör.150 cc olduğu için benim karbüratörün bir büyüğü.rtr 180 de de bs 29 kullanılıyor.

ben yinede enjeksiyonlu rtr160fi nin 150 cc versiyonu gelcek biliyordum.meğer direk hazır 150 cc dafra üretimi modelden gelcek.dafra brezilyada tvs apache üreten fabrika bilmeyenler için.


memnunmusun esd ten bende onu almayı çok düşündüm?
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
267
enjeksiyonlı veya enjeksiyonsuz o kadarda fark olmaz diye düşünüyorum aslında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------




memnunmusun esd ten bende onu almayı çok düşündüm?

çok memnunum kardeşim.tavsiye ederim.apacheden zayıf ve daha yavaştır.ama parçaları her yerde var ve sudan ucuz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:40 ----------

http://www.daframotos.com.br/site/modelos/index/7/apache-150.html

o zaman bize gelecek model bu.ismi street premium.dafra fabrikası brezilya için yapmış.

147.5cc 14 beygir.mikuni bs26 karbüratör(bende bi küçüğü bs25 var)kasa görünüş rtr 160fi-180 görünüş.12v 6amh akülü.136 kg.ybr esd 126 kg dı.arka frenler disk değil sanırım.ama kampananın orda gaz basan sistem var.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
10
çok memnunum kardeşim.tavsiye ederim.apacheden zayıf ve daha yavaştır.ama parçaları her yerde var ve sudan ucuz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:40 ----------

http://www.daframotos.com.br/site/modelos/index/7/apache-150.html

o zaman bize gelecek model bu.ismi street premium.dafra fabrikası brezilya için yapmış.

147.5cc 14 beygir.mikuni bs26 karbüratör(bende bi küçüğü bs25 var)kasa görünüş rtr 160fi-180 görünüş.12v 6amh akülü.136 kg.ybr esd 126 kg dı.arka frenler disk değil sanırım.ama kampananın orda gaz basan sistem var.

kardeş sanırım senın dediğin sence ne yapsam bende mmi esd alsam yoksa bekleyim mi bu motoru ne onerirsin..? aslında parça sıkıntısı çekerim diyede korkuyorum birazda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst