2500 e Çin Çon Alacağına HİNTLİ TVS Flame Al

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet arkadaşlar Mete Han prodikşın yine tüketicinin hizmetinde...yine amme hizmeti vermekte...:p

http://www.tvsturkiye.com/


makina bu...TVS Flame 125...mal sağlam taş gibin...:p


makine videosu...

http://www.tvsflame.com/specials.asp



Hindistan Malı...sağlamlık konusunda yoldan geçen kuryelere bile sorsanız TVS nin ürünlerinin ne kadar sağlam olduklarını görürsünüz...ybr cbf yerine TVS alanlara niye bu diye sorun...kuryelerin ayda kaç km yaptığını az çok tahmin edersiniz...

referans by kuryeler...ve metehandros...:p

flammelerin eskileri fiero diye geçer ve 150-200.000 kmde olup halen kullanılan fieroları ben bilirim...bilmemek değil öğrenmemek ayıp...:bounce:

örnek bu 60.000 km de...

http://www.sahibinden.com/2005_model_150cc_temiz_tvs_fierro_f2WQQaXQQ6537899WQQpXQQdisplayitem


bana değil kuryelere sorun...küçük cc leri kuryeden sorulur...

cbf150 mi...ybr 125 mi...tvsmi daha iyidir diye sorun en doğru şıkkı onlar verir...:cat:

ÜRÜN BU..görüntüde fena değil...fiyatda uygun...:cat:2500 gayme...plaka dahilmi değilmi bilmiyorum...dahil değildir ama...







ilgili ilan...


http://www.sahibinden.com/aydin_motor_daWQQaXQQ6564769WQQpXQQdisplayitem


bu makinaları İSOTLAR grup getirtir ve dünyadan bihaber olduklarından malı getirip web sitelerine bile koymamışlar...

bu ürün bazı bayilere gelmiş bazılarına gelmemiş haberiniz olsun...başka bir bayide 1500 ytl yazıyor ama mutlaka bir hata var...kdv ötv siyle bu ürünün ederi 2500 gayme..bayileri arayıp sorun...

 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
fenaaaaaaaa... dijital kadranı ve egzostu yeter beeaaaaa (((:)
valla birden düşünmedim degil hani..
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
57
görürsem sorarım ama başlıkda doğru sölemişin abi hindistanın malıda sağlamdır
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
baba ama bunlar yine cinliler den cok pahali.... kimse cinliyi sevdigi icin almiyorki, ucuz oldugu icin satiliyorlar.

bi de üstüne 3-5 daha koy iyisini al muhabetti olmuyormu:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819




http://www.tvsflame.com/features.asp


evet cesi ces...o detayı unutmuşum..sırf digital ekran için alınır...bu fiyata abi bulunsun garajında dimi...bak bu olsa Şileye rahat rahat gelirdin..kimseye muhtac olmamak yük olmamak lazım bu zamanda...:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
aynen abi.. ben cıbırda beklerdim bu kadranı .. ama yapmamış baksana abi ışıl ışıl

gerçi sagolsun selcuk kardeşim araba bulmuş.. ama iyide oldu ben gelmeseydim o da gelemeyecekti .. emin ve pınarda.. hiç degilse uşumediler. abi (:) ha bide yingeyide aldık buragın arkasından trafik cenavarı haha ha a
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
baba ama bunlar yine cinliler den cok pahali.... kimse cinliyi sevdigi icin almiyorki, ucuz oldugu icin satiliyorlar.

bi de üstüne 3-5 daha koy iyisini al muhabetti olmuyormu:pr:

yok abi bu fiyat çok iyi...o zaman chopper alanları kastedeyim...dediğin gibi mondıal falan 1700-1800-2000 civarı...hani kanuni racer falan düşünenler var ya...bunlarla bi kıyaslasalar...ah şu İSOTLAR grup Anadoluya bi yayılsa adam gibi...Türkiyede satış rekoru kırar ama yok abi...sadece motor satmıyolar...büyük holding yan kuruluş motor satıyor...yani memur zihniyeti...

halbuki Global Motor falan getirtse şunu varya...aboo...:pale:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
tvs i bizim yandaki ecza deposunda kullanıyorlar güzel sesi var ve dayanıklı:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tvs i bizim yandaki ecza deposunda kullanıyorlar güzel sesi var ve dayanıklı:cat:

kanka bizim makinalar 3500 gayme ya...o 1000 ytlnin yarısı bayinin yarısıda distribütörün işte...fiyat aralığı normalde bunlar...plakada 200 gayme değil...kendin çıkarsan 100 gayme...:bounce:

aynen abi.. ben cıbırda beklerdim bu kadranı .. ama yapmamış baksana abi ışıl ışıl

gerçi sagolsun selcuk kardeşim araba bulmuş.. ama iyide oldu ben gelmeseydim o da gelemeyecekti .. emin ve pınarda.. hiç degilse uşumediler. abi (:) ha bide yingeyide aldık buragın arkasından trafik cenavarı haha ha a

aman abi Pınara araba falan kullandırmayın...gız deli...:queen:garı kısmısı araba kullanamaz zati...:queen:eek:tursun evde örgü örsün patik örsün...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hem digital hem analog göstergemi yoksa digitaldeki gösterge kaç km gitceğinimi gösteriyo bu anlamadım aptal oldum reklamında bile f - 16 ile bi bağlantı kurmuslar anlamadım :) görünüş güzel patlamaya hazır volkan gibim sanki:p o zaman bitane alayım ben ek iş olarak kuryecilik yaparız artık :cherry:

Reklamıda şöle atayım :farao: (aşağıda anlamında:) )

[YT]r01EBI2dhqM[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hem digital hem analog göstergemi yoksa digitaldeki gösterge kaç km gitceğinimi gösteriyo bu anlamadım aptal oldum reklamında bile f - 16 ile bi bağlantı kurmuslar anlamadım :) görünüş güzel patlamaya hazır volkan gibim sanki:p o zaman bitane alayım ben ek iş olarak kuryecilik yaparız artık :cherry:

bu kadar yazdın...almazsannn darılırım...:p

ah Kanunı Motör Sahabısı gelsin bu makinaya binsin...bidaha makine monte edemez pavlükesinde(fabrika)..:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
evet cesi ces...o detayı unutmuşum..sırf digital ekran için alınır...bu fiyata abi bulunsun garajında dimi...bak bu olsa Şileye rahat rahat gelirdin..kimseye muhtac olmamak yük olmamak lazım bu zamanda...:p

sevgı pıtırcıgı Metehandoro abım sımcık cem abım muhtacmı oldu bana hayır sonucta abım kadar sevdıgım bı ınsan her zmn basım ustune hem senı hemde onun yerı vardır :queen::queen::queen:

aynen abi.. ben cıbırda beklerdim bu kadranı .. ama yapmamış baksana abi ışıl ışıl

gerçi sagolsun selcuk kardeşim araba bulmuş.. ama iyide oldu ben gelmeseydim o da gelemeyecekti .. emin ve pınarda.. hiç degilse uşumediler. abi (:) ha bide yingeyide aldık buragın arkasından trafik cenavarı haha ha a

HErzmn abı sız olmasanız bende olmuycaktım ne guzel gule eglene gıttık ama donuste M sayesınde bıttık :queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
hoş motor racer almayı düşünüyodum sanırım bunuda listeye eklemekte fayda var
liste fiyatı 2500 ise ödeme koşulları daha makul olur
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sevgı pıtırcıgı Metehandoro abım sımcık cem abım muhtacmı oldu bana hayır sonucta abım kadar sevdıgım bı ınsan her zmn basım ustune hem senı hemde onun yerı vardır :queen::queen::queen:



HErzmn abı sız olmasanız bende olmuycaktım ne guzel gule eglene gıttık ama donuste M sayesınde bıttık :queen::queen::queen:

olm abi abla hikaye...o arabayla kaza yaptığınızda baban sanamı uçacak abpi aplalarınamı...yanlış işler bunnar olm bana ters...20 bin gaymelik araba api apla her kimse ona teslim edilmez...babaya ağladın tabi o iş oldu...:pbu işler sakat işler kankacım..anla beni...babaaa arabayı verseneee gezmeye gitcez...yaş kaç 16...ehliyet yok...kime veriyon belli değil...ha ben profesyonel makam şoferiyim...bana versen TIR sürerim...bunlar çömez...:bounce::p

şaka bi yana...olm araba emaneten alınıp arkadaşlara verilmez...biraz büyü anlarsın beni...feda olsun abime aplama dersen şimdi gelir döverim seni ülen..2 adım yerdesin zati..:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
abi 1500 ytl diye biliyodum ben.. 2500 muymuş????

olm abi abla hikaye...o arabayla kaza yaptığınızda baban sanamı uçacak abpi aplalarınamı...yanlış işler bunnar olm bana ters...20 bin gaymelik araba api apla her kimse ona teslim edilmez...babaya ağladın tabi o iş oldu...:pbu işler sakat işler kankacım..anla beni...babaaa arabayı verseneee gezmeye gitcez...yaş kaç 16...ehliyet yok...kime veriyon belli değil...ha ben profesyonel makam şoferiyim...bana versen TIR sürerim...bunlar çömez...:bounce::p

şaka bi yana...olm araba emaneten alınıp arkadaşlara verilmez...biraz büyü anlarsın beni...feda olsun abime aplama dersen şimdi gelir döverim seni ülen..2 adım yerdesin zati..:p


esefle kınıyorum ..... :cat::mrgreen::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
bu markanın istanbulda satış bayi ve servis ağı ne derece geniştir arkadaşalr bilen var mı
hani herkesin dilinden düşürmediği yedek parça v.s gibi ihitiyaçları karşılayabilirler mi ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi 1500 ytl diye biliyodum ben.. 2500 muymuş????




esefle kınıyorum ..... :cat::mrgreen::pr:

abi 1500 muhtemelen yanlış...

bu markanın istanbulda satış bayi ve servis ağı ne derece geniştir arkadaşalr bilen var mı
hani herkesin dilinden düşürmediği yedek parça v.s gibi ihitiyaçları karşılayabilirler mi ?

bu malı kuryeler kullandığı için yedek parçaları falan stoklarda mevcut...:cat:ilgili linkten servis ve bayi araştırması yapabilirsin...yani bir parça için 2 gün bile beklemezsin...servisin iş yoğunluğua göre belki seni sallarlar...ama arıza çıkarmıyor şerefsiz...kul yapısı değil sankim...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav olm araştırın sorun işte...1500 e olurmu heç...mutlak yanlış bilgi yazdılar...:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst