Sabahtan beri evdeyim olm kafa bulandı![]()
Ne bilim model ismine dikkat etmedim ama verdiğin linke gittim direk fiyata baktım aha budur dedim.
E peki bahsettiğiniz motor daha gelmedi mi?
Gelmeyen motora fiyatı kim biçti? Hani resmi sitesinde yazmıyo ya bişey o yüzden.
Mete abi kesin 3000 altında mıymış?
Yani bence altında olması gerekir. Çünkü TVS, Apache gibi 13,5 HP'lik bir makineyi 3500 ytl'den satıyor. Eğer buna tutupta 3000 YTL derlerse millet gidip Apache alır. Bu motor satmaz. Böyle düşünmüştüm bende..
Bu arada fuara giden arkadaşlar TVS Flame'in detaylı bir şekilde fotograflarını çekebilirse çok seviniriz!!!![/QUOTE]
senin için özel incelerim...kargoya bile veriririm merak etme...![]()
Mete abi kesin 3000 altında mıymış?
Yani bence altında olması gerekir. Çünkü TVS, Apache gibi 13,5 HP'lik bir makineyi 3500 ytl'den satıyor. Eğer buna tutupta 3000 YTL derlerse millet gidip Apache alır. Bu motor satmaz. Böyle düşünmüştüm bende..
Bu arada fuara giden arkadaşlar TVS Flame'in detaylı bir şekilde fotograflarını çekebilirse çok seviniriz!!!![/QUOTE]
senin için özel incelerim...kargoya bile veriririm merak etme...![]()
Allah gani gani razı olsun.. :rendeer:
Mete abi peki fiyat konusunda haklı mıyım sence? Apache 3,500 iken buna 3000 isteyemezler yani dimi?? :silent:
muahaah ahah topak coştu ... yakında motür üye olacak .. ben şoyleyim .. boyle güzel gidiyorum .. şoyle yakıyorum .. bunlar sorunlarım derse şaşırmam(((((![]()
İsotlardaki kişiye telefonda ayarı verdim...arkadaşım niye reklam yapmıyonuz makina kendini tanıtıyo falan...pes etti adamcağız..beyefendi mail atın değerlendirelim falan...:cherry:
serhat fiyat konusunda plaka hariç 3000 i geçmyieceğini söyledi büyük ihtimalle yetkili kişi...
alp tvs nin ana linkine bi bakıver abi...
Kelleci sen rtr 160 reklamını gördünmü...hatunu bi vermeişler önden sunumda...motöre değil kıza aşkı oluyon salaklaşıyon hemen alasın geliyo motörü...![]()
rtr 160 için ne dediler? Gelecekmiymiş?
Daha doğrusu sordun mu?![]()
onu unuttum ama şimdi bi daha arayım...sankim şirket telefonu beleş değilmi...
aradım RTR 160 GELMEYECEKMİŞ....yetkili Barış AKDENİZ.....
Valla RTR veya Apache 150 bana uzak fiyatından dolayı.
Ama bu Flame modeli çok hoşuma gitti. İnşallah parası uygun olur..
3000 gayme gibi galiba...seni aşar...al bi mobilet pin işte len ne uğraşıyon tırmalıyon...:queen: