2500 e Çin Çon Alacağına HİNTLİ TVS Flame Al

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sabahtan beri evdeyim olm kafa bulandı :p

Ne bilim model ismine dikkat etmedim ama verdiğin linke gittim direk fiyata baktım aha budur dedim.

E peki bahsettiğiniz motor daha gelmedi mi?

Gelmeyen motora fiyatı kim biçti? Hani resmi sitesinde yazmıyo ya bişey o yüzden.

aaakidişler makinayı fuarda görücekmişiz artık...fiyat 3000 ytl altında olacakmış buna emin olabilirmişiz...İsotları aradım...hayırlısı bakalım...:p

aragazı verdim size makina daha yok ortada...:queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Mete abi kesin 3000 altında mıymış?
Yani bence altında olması gerekir. Çünkü TVS, Apache gibi 13,5 HP'lik bir makineyi 3500 ytl'den satıyor. Eğer buna tutupta 3000 YTL derlerse millet gidip Apache alır. Bu motor satmaz. Böyle düşünmüştüm bende..

Bu arada fuara giden arkadaşlar TVS Flame'in detaylı bir şekilde fotograflarını çekebilirse çok seviniriz!!!!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi kesin 3000 altında mıymış?
Yani bence altında olması gerekir. Çünkü TVS, Apache gibi 13,5 HP'lik bir makineyi 3500 ytl'den satıyor. Eğer buna tutupta 3000 YTL derlerse millet gidip Apache alır. Bu motor satmaz. Böyle düşünmüştüm bende..

Bu arada fuara giden arkadaşlar TVS Flame'in detaylı bir şekilde fotograflarını çekebilirse çok seviniriz!!!![/QUOTE]


senin için özel incelerim...kargoya bile veriririm merak etme...:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Mete abi kesin 3000 altında mıymış?
Yani bence altında olması gerekir. Çünkü TVS, Apache gibi 13,5 HP'lik bir makineyi 3500 ytl'den satıyor. Eğer buna tutupta 3000 YTL derlerse millet gidip Apache alır. Bu motor satmaz. Böyle düşünmüştüm bende..

Bu arada fuara giden arkadaşlar TVS Flame'in detaylı bir şekilde fotograflarını çekebilirse çok seviniriz!!!![/QUOTE]


senin için özel incelerim...kargoya bile veriririm merak etme...:p

Allah gani gani razı olsun.. :rendeer:
Mete abi peki fiyat konusunda haklı mıyım sence? Apache 3,500 iken buna 3000 isteyemezler yani dimi?? :silent:
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Bunlarin 250 cc ligi var mi dir ki acaba? Bir arkadasimiz 250 cc lik, yuvarlak farli olmayan naked motor ariyordu...
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Vallaha Reklamı iyi hazırlamışlar mete han abi.....bunlar pazarlama işini iyi biliyor.ama jet ile benzerliğini anlamadım.:queen:.Yine de çan_çin_ çon lardan iyi olduğu kesin ...::comico::::comico::::comico::.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
serhat fiyat konusunda plaka hariç 3000 i geçmyieceğini söyledi büyük ihtimalle yetkili kişi...


alp tvs nin ana linkine bi bakıver abi...


Kelleci sen rtr 160 reklamını gördünmü...hatunu bi vermeişler önden sunumda...motöre değil kıza aşkı oluyon salaklaşıyon hemen alasın geliyo motörü...:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
muahaah ahah topak coştu ... yakında motür üye olacak .. ben şoyleyim .. boyle güzel gidiyorum .. şoyle yakıyorum .. bunlar sorunlarım derse şaşırmam(((((:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
muahaah ahah topak coştu ... yakında motür üye olacak .. ben şoyleyim .. boyle güzel gidiyorum .. şoyle yakıyorum .. bunlar sorunlarım derse şaşırmam(((((:)

İsotlardaki kişiye telefonda ayarı verdim...:parkadaşım niye reklam yapmıyonuz makina kendini tanıtıyo falan...pes etti adamcağız..beyefendi mail atın değerlendirelim falan...:cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
serhat fiyat konusunda plaka hariç 3000 i geçmyieceğini söyledi büyük ihtimalle yetkili kişi...


alp tvs nin ana linkine bi bakıver abi...


Kelleci sen rtr 160 reklamını gördünmü...hatunu bi vermeişler önden sunumda...motöre değil kıza aşkı oluyon salaklaşıyon hemen alasın geliyo motörü...:p

rtr 160 için ne dediler? Gelecekmiymiş?
Daha doğrusu sordun mu? :p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Valla RTR veya Apache 150 bana uzak fiyatından dolayı.
Ama bu Flame modeli çok hoşuma gitti. İnşallah parası uygun olur..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
mete_han
Topik benim falan demişssinde yok öle bişi ..

demoklesin kılıcı hikayesini bi oku istersen :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst