başarısız yönetim bu olsa gerek.bir markanın ithalatçı firması olacaksın ve haftaya geldi satışaçıkacak hemen dediğin ürün 6 ay olmuş hayla piyasada yok ve cevap verirken bile tarih veremiyorsan yapma kardşim bu işi bırak bilen kuruluş yapsın.resmen markayı bağlıyorsun Türkiye'ye gelmesi gereken bir sürü modelini getirmiyorsun hafif makyajla hayla 150 cc de balansörsüz motoru kakalamaya çalışıyorsun

ale: ama bu tür satışlar zaten sadece gelişmekte olan ülkelere oluyor her zaman.
ellerinde model,ve cc farklı bir sürü çeşit var biz onlardan beklerken 150 cc makyajlı Apacheye devam diyorlar.
diğer firmalar çalışıyor harıl harıl yeni kasa motor getirip alıcıya ulaştırmak için.
böyle firmalara meil atmaya bile üşenir oldum artık çünkü üretim yok,fikir yok :mrgreen:
kolay gelsin sizlere,kazasız belasız