Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
Herkes kendi kafasına ve motoruna göre yazmış enjeksiyonu neredeyse küçük cc için işe yaramaz gereksiz bir yakıt sistemi olarak göstremeye çalışmış.:mrgreen:

Kedi erişemediği ciğere mundar der.:p

Japon yapar tasarımı, düşük cc'ye en uygun problemsiz enjeksiyon sistemini yapar, Türk karbüratör bağımlısı kullanıcılar itiraz eder ,gerek yok enjeksiyona biz mutluyuz.:queen:

Enjeksiyonun hiçbir dezavantjı yoktur arkadaşlar, avantajlarını yazmadım daha.:bounce:

iyi öyleyse sen 2000bin tl fazla ver al ps150yi bak ben senin yanından nasıl ayırıyorum boy boy dylanı :D üzülme üzülme benzinlikte ama ben 200 gram az yakıyorum diye sevinirsin :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Herkes kendi kafasına ve motoruna göre yazmış enjeksiyonu neredeyse küçük cc için işe yaramaz gereksiz bir yakıt sistemi olarak göstremeye çalışmış.:mrgreen:

Kedi erişemediği ciğere mundar der.:p

Japon yapar tasarımı, düşük cc'ye en uygun problemsiz enjeksiyon sistemini yapar, Türk karbüratör bağımlısı kullanıcılar itiraz eder ,gerek yok enjeksiyona biz mutluyuz.:queen:

Enjeksiyonun hiçbir dezavantjı yoktur arkadaşlar, avantajlarını yazmadım daha.:bounce:

Bir motorum karbüratörlü CBF150, diğer motorum enjeksiyonlu FZ6 Fazer. İkisine de ulaştım, mundar deme yönünden bir sıkıntım yok.

Enjeksiyon düşük cc'de işe yaramaz demiyorum, Honda'nın fiyat politikası doğrultusunda ekleyeceği farka değmez diyorum. İyi ayarlanmış ve kaliteli bir enjeksiyon sistemi en iyi karbüratörden daha iyidir, buna itirazım yok zaten.

Mart sonunda KTM 125 Duke gelecek, 125cc ama enjeksiyonlu bir motor. Satış fiyatı 9.000 TL civarı olacak. Bu makinede enjeksiyon olması normal, çünkü KTM'nin "çok ucuz olayım, çok az yakayım, çok fazla satayım" derdi yok, en iyi performansı yakalamayı hedefliyor. CBF150 ise "ucuz olsun, iyi satsın" mantığında bir motor, enjeksiyon sisteminin ekleyeceği 500TL fiyat farkını kaldıracak bir segmentte değil.

Kendi CBF'im enjeksiyonlu olsun isterdim ben de, ama aldığım fiyatın üzerine 500TL eklemek işime gelmezdi.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşük cc(50-125) için enjeksiyon sistemi sorunsuz olması için daha az parçayla üretilmiş.15 yerine sadece 8 parça kullanılmış. :wiinkk:
http://world.honda.com/motorcycle-technology/pgm-fi/p6.html

Yamaha ve Honda için bilgi sahibi olmak isteyen bakabilir.:p
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/about/craftsmanship/technical_review/publish/no35/pdf/gs_02.pdf

http://world.honda.com/motorcycle-technology/pgm-fi/p1.html

İnnova 125i 4270Tl ,hiç de pahalı değil Avrupa ile aynı fiyatı.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi diyelimki kirli, düşük kaliteli, karışık, tutarsız benzin kullanılıyor. yine mi enjeksiyon önde?

Gerekli filtre elemanı mevcuttur , en fazla filtre tıkanır. Karbüratördeki gibi söküp temizleme saçmalığı kalkar.:wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Honda yaparsa mükemmelini yapar...:p

Honda ikinci adresimiz...:p


O değilde metehan abi Hondaya bu motor ne biçim motor bana dayanmıyor deyip onu yazsaydın. ybr125 bizi ezdi eziyor(motorun sağlamlığı açısından). Yağ yakma problemi ile başımız dertte, ne olacak yağ yakmaya devam mı? Oldu olacak 10 numara yağ koyalım depoya da :p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanayideki ustalar bir miktar yağ yakan motor iyidir der, Tempra motoru da 1000km'de yarım lt yağ yakar normaldir. 4 lt'de 0,5lt 8'de 1 yağ eksiltmiş normal oluyor.
1 lt mi yağ alıyor Cbf 150 değişim periyodu da ona göre kısa olur 125'lik Ybr125'e göre. :wiinkk:

Honda hayat onda.:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
O değilde metehan abi Hondaya bu motor ne biçim motor bana dayanmıyor deyip onu yazsaydın. ybr125 bizi ezdi eziyor(motorun sağlamlığı açısından). Yağ yakma problemi ile başımız dertte, ne olacak yağ yakmaya devam mı? Oldu olacak 10 numara yağ koyalım depoya da :p

kanka zaman bana şunu öğretti...bu motora yüklenmeyeceksin narin davranacaksın...sevgiline nasıl nazik yaklaşıyorsan bu makinaya da öyle yaklaşmak lazım...ha abanırsan yaparsan silindir de dayanmaz piston da...

baştan söylediler dinlemedim...duymamazlıktan geldim umursamadım...ama işin rengi değişti giren de çıkanda bana olunca canım yanmaya başlayınca pes ettim artık 100 ü geçmek yok...asla...:wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Vaaaaayyy beeeeee.Ne büyük bir başarı:queen:
Memleketimizde sonunda devir saatli CBF 150 gördü.:p
Allah ım bizlerede nasip ettin bu günleri,ağlamak istiyorum:flower:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bugün gittim, Mototal'deki yeni CBF'leri inceledim.

+ Devir saati iyi olmuş.
+ Katalitik konvertör güzel gelişme.
+ (Galiba) farların aküye bağlanması

+/- Yeni sinyaller fena değil.

- Acil stop düğmesi gitmiş, nasıl bir mantıktır anlamadım. Servisteki arkadaş "arıza yapıyor diye kaldırdılar galiba" dedi.
- Vites göstergesinin olmaması yeni başlayanlar için bir eksi, ama alışması çok zor değil.
- Yeni stickerları çok beğenmedim.

Sonuç olarak üzerine devir saatli gösterge takılmış bir 2010 CBF150, 2011 modeline kıyasla bana daha uygun. Yaza doğru CBF'imi elden geçirirsem yeni gösterge panelinden takmayı düşünebilirim, herhalde 100-150TL arası bir şey tutacaktır.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
kanka zaman bana şunu öğretti...bu motora yüklenmeyeceksin narin davranacaksın...sevgiline nasıl nazik yaklaşıyorsan bu makinaya da öyle yaklaşmak lazım...ha abanırsan yaparsan silindir de dayanmaz piston da...

baştan söylediler dinlemedim...duymamazlıktan geldim umursamadım...ama işin rengi değişti giren de çıkanda bana olunca canım yanmaya başlayınca pes ettim artık 100 ü geçmek yok...asla...:wiinkk:

İyi de makina 100 yapmak için yine 8500-9000 devir çevirmesi gerekiyor ki bu cbf150 için ölüm demek. Daha doğrusu piston segman silindir. :p
Devir saatim olmadığı için bilemiyorum ama ha 3. vites 60 la gitmişsin ha 5. vites 100.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İyi de makina 100 yapmak için yine 8500-9000 devir çevirmesi gerekiyor ki bu cbf150 için ölüm demek. Daha doğrusu piston segman silindir. :p
Devir saatim olmadığı için bilemiyorum ama ha 3. vites 60 la gitmişsin ha 5. vites 100.

7500-7700 arası bir devirde 100 km/h'yi görebiliyoruz.
9500 devirde 125 km/h (tabi meyilli yolda ve motor bi tarafını yırtarken :))
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün gittim, Mototal'deki yeni CBF'leri inceledim.

+ Devir saati iyi olmuş.
+ Katalitik konvertör güzel gelişme.
+ (Galiba) farların aküye bağlanması

+/- Yeni sinyaller fena değil.

- Acil stop düğmesi gitmiş, nasıl bir mantıktır anlamadım. Servisteki arkadaş "arıza yapıyor diye kaldırdılar galiba" dedi.
- Vites göstergesinin olmaması yeni başlayanlar için bir eksi, ama alışması çok zor değil.
- Yeni stickerları çok beğenmedim.

Sonuç olarak üzerine devir saatli gösterge takılmış bir 2010 CBF150, 2011 modeline kıyasla bana daha uygun. Yaza doğru CBF'imi elden geçirirsem yeni gösterge panelinden takmayı düşünebilirim, herhalde 100-150TL arası bir şey tutacaktır.

Stickerlar'ı bende begenmedim.
Tasarimi hoş fakat renk kombinasyonlarini pek tutmadim.
Siyahin üzerine beyaz sticker daha güzel olabilirdi, kırmızı çok sırıtmış.
Birde bu yeni modellerin başka renk seçenegi yokmu abi?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vaaaaayyy beeeeee.Ne büyük bir başarı:queen:
Memleketimizde sonunda devir saatli CBF 150 gördü.:p
Allah ım bizlerede nasip ettin bu günleri,ağlamak istiyorum:flower:

pis kıskanc mızıkcı...

:sunny:::deliir:: ::blusssh:::144::

Bugün gittim, Mototal'deki yeni CBF'leri inceledim.

+ Devir saati iyi olmuş.
+ Katalitik konvertör güzel gelişme.
+ (Galiba) farların aküye bağlanması

+/- Yeni sinyaller fena değil.

- Acil stop düğmesi gitmiş, nasıl bir mantıktır anlamadım. Servisteki arkadaş "arıza yapıyor diye kaldırdılar galiba" dedi.
- Vites göstergesinin olmaması yeni başlayanlar için bir eksi, ama alışması çok zor değil.
- Yeni stickerları çok beğenmedim.

Sonuç olarak üzerine devir saatli gösterge takılmış bir 2010 CBF150, 2011 modeline kıyasla bana daha uygun. Yaza doğru CBF'imi elden geçirirsem yeni gösterge panelinden takmayı düşünebilirim, herhalde 100-150TL arası bir şey tutacaktır.

statör yine rölantiye bağlıymış aga ...:pale:

İyi de makina 100 yapmak için yine 8500-9000 devir çevirmesi gerekiyor ki bu cbf150 için ölüm demek. Daha doğrusu piston segman silindir. :p
Devir saatim olmadığı için bilemiyorum ama ha 3. vites 60 la gitmişsin ha 5. vites 100.

yog ganga 7500 de 100 görmek mimkin...zorlanmadan...üst sınır diyelim...:wiinkk:

7500-7700 arası bir devirde 100 km/h'yi görebiliyoruz.
9500 devirde 125 km/h (tabi meyilli yolda ve motor bi tarafını yırtarken :))

Aydoğan işi biliyor...:)

Almanya 2010 düşük hacimliler broşürü 2011'i kimbilir nasıl olacak. :wiinkk:
http://www.honda.de/globalimages/pdf/de/mc/de_mc_br_lkr_roller_2010.pdf

Bizi de bu Cbf 150 ile uyutur Honda Türkiye.:farao:

Aga sen honda.br adresine gir düşük cc nin ağababasını gör...:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

Stickerlar'ı bende begenmedim.
Tasarimi hoş fakat renk kombinasyonlarini pek tutmadim.
Siyahin üzerine beyaz sticker daha güzel olabilirdi, kırmızı çok sırıtmış.
Birde bu yeni modellerin başka renk seçenegi yokmu abi?

Stıckerler keko işi...bende beğenmedim...

gümüş gride gelecekmiş...servis bilgi verdi...tek umudumuz şaban yani anlayacağın...:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst