- Katılım
- 6 Eyl 2006
- Mesajlar
- 436
Herkes kendi kafasına ve motoruna göre yazmış enjeksiyonu neredeyse küçük cc için işe yaramaz gereksiz bir yakıt sistemi olarak göstremeye çalışmış.:mrgreen:
Kedi erişemediği ciğere mundar der.
Japon yapar tasarımı, düşük cc'ye en uygun problemsiz enjeksiyon sistemini yapar, Türk karbüratör bağımlısı kullanıcılar itiraz eder ,gerek yok enjeksiyona biz mutluyuz.:queen:
Enjeksiyonun hiçbir dezavantjı yoktur arkadaşlar, avantajlarını yazmadım daha.:bounce:
iyi öyleyse sen 2000bin tl fazla ver al ps150yi bak ben senin yanından nasıl ayırıyorum boy boy dylanı