- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inanırmısın ben o 90 lı dönemlerin parçalarına daha çok güveniyorum...
iddia ediyorum 20 yaş üstü tüm motorlar şu anki motorlardan daha sağlam daha kusursuz...biraz hantal olabilir sadece...
örnek...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cb-400-n-sifir-gibi-79-model-34539823/detay
%100 Japon olduğu için olmasın Metehandro.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-25-sene-garajda-yatmis-honda-35837986/detay
Japon da bu eskiden kullanıyor.
http://www.flickr.com/photos/30010984@N06/4255710348/

