Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inanırmısın ben o 90 lı dönemlerin parçalarına daha çok güveniyorum...

iddia ediyorum 20 yaş üstü tüm motorlar şu anki motorlardan daha sağlam daha kusursuz...biraz hantal olabilir sadece...

örnek...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cb-400-n-sifir-gibi-79-model-34539823/detay


%100 Japon olduğu için olmasın Metehandro.:)Kafaya takmıştım ben de bir Cb400N.:cherry:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-25-sene-garajda-yatmis-honda-35837986/detay

Japon da bu eskiden kullanıyor.

http://www.flickr.com/photos/30010984@N06/4255710348/
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
inanırmısın ben o 90 lı dönemlerin parçalarına daha çok güveniyorum...

iddia ediyorum 20 yaş üstü tüm motorlar şu anki motorlardan daha sağlam daha kusursuz...biraz hantal olabilir sadece...

örnek...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cb-400-n-sifir-gibi-79-model-34539823/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------



peki yeni çakma enjeksiyonu taktırsak ama egzoz taktırmasak ne olur ki...yani kahrolası euro 3 normlarına uymayıveriyoruz zaten yıllardır...gidişi etkileyecekse ben her türlü fantaziye açığım...:cherry:


meto ben bu adamı ararım belkide bunu alırım bu cb 400 varya dehşet sağlam bi makina parçası yoktur o ayrı ama binmeye kıyılamayacak kadar değerli bi makina :cat: neyse sen fantziyi ben cıbıfı alınca gör dağ fantazisi orman fantazisi ne varsa denemeyen ne olsun:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi doğru söyluyorsun bende 93 model hero honda var 95 te aldım ve o zamndır bu zamandır bende sene oldu 2010 15 snedirde kullanıyorum şu anda benim diyen çoğu motora kafa tutar yani her konuda ... ama şimdiki motorlar ise sanki plastiğe biniyoruz gibi ama bilmiyorum belki şimdikilerinde avantajları vardır ama insan düşünmuyorda değil hani

Hacı bu işleri ayağa düşüren Globalizm...düşük maliyet hesapları bilançoları nasıl en karlı bir şekilde patrona sunarız diyen CEO lar ve ekipleri...şirket prestijinden ödün vermeden olmaz bu işler...ama Hondayı eleştirirken ürün gamından en düşük modeli seçiyoruz...yani bu durumu kabullenmiş oluyoruz...Honda bu düşük cc gamını Japonya da üretse ve getirse muhtemelen daha pahalı olacaktır...dönüp dolaşıp ne kadar ekmek o kadar köfte sendromuna dönüyoruz...

enteresandır Japonya Honda da o kadar çeşidin içinde commuter sınıfında sadece bunlar var...


http://www.honda.co.jp/CB223S/

http://www.honda.co.jp/FTR/

diğerleri ya naked ..ya scooter ...ya çapır ...ya kros ...ya üst hacim...commuter yok aga Japonya da...yani bu modeller Türkiyeye gelse alırmıydık sence...orjinal Japan orjinal commuter sınıfı...

bu adamlar commutere binmiyor...ama diğer tüm asya ülkeleri commuter ve cup tan geçilmiyor...bu da garip...:)

istersen incele...

http://world.honda.com/group/Japan/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:23 ----------


bak verdiğim linklere...bu adamlar 2011 yılında bile bu çizgiyi değiştirmiyor...

meto ben bu adamı ararım belkide bunu alırım bu cb 400 varya dehşet sağlam bi makina parçası yoktur o ayrı ama binmeye kıyılamayacak kadar değerli bi makina :cat: neyse sen fantziyi ben cıbıfı alınca gör dağ fantazisi orman fantazisi ne varsa denemeyen ne olsun:queen:


bence devir saatli makinaya sende nazik davranırsın kıyamazsın...:p çünkü göz göre göre redlayna sokarsan için cız eder...:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En keyifli makinelerden biri bu Cb400 four 4 tokmak, ne ses çıkıyor bundan bilen bilir.
http://www.honda.co.jp/CB400SF/

İnnova 125i harici güncel modeli yok Honda'nın, Yamaha Çin Ybr'si getirir... Allah akıl fikir versin cümleten.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
benim tercihim vites göstergesidir devir den ziyade ikisi birarada daha iyi olur ayrı mesele gerçi :D

o gri renkli eklenen foto cbf225 modeli, ülkenin birinde satılıyordu bi ara denk gelmiştim. yan grenajlar da farklı zaten dikkat ederseniz havalandırma kanalalrı vs var.

benim tahminim şubattan sonra en az 4500 olur bunun fiyatı.

sübhaneke dinimiz amin.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
benim tercihim vites göstergesidir devir den ziyade ikisi birarada daha iyi olur ayrı mesele gerçi :D

o gri renkli eklenen foto cbf225 modeli, ülkenin birinde satılıyordu bi ara denk gelmiştim. yan grenajlar da farklı zaten dikkat ederseniz havalandırma kanalalrı vs var.

benim tahminim şubattan sonra en az 4500 olur bunun fiyatı.

sübhaneke dinimiz amin.

hocam temsili ekledik zaten:p kendi yok daha piyasada 225 le idare edin..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
125 değil, cbf225 :)uzakdoğulu kardeşlerimizin sitesinde denk gelmiştim modelin ismini hatırlamıyorum ama o kasaydı ve 225cc idi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto devir saati yokken kaç devirde kullanıyorduk acaba sürekli kesiciye giriyordu alet zırt pırt:p

aga devir kesici motoru keser de seni kesmez...:p

En keyifli makinelerden biri bu Cb400 four 4 tokmak, ne ses çıkıyor bundan bilen bilir.
http://www.honda.co.jp/CB400SF/

İnnova 125i harici güncel modeli yok Honda'nın, Yamaha Çin Ybr'si getirir... Allah akıl fikir versin cümleten.

hayal değil aslında gerçek ama onlara uzanacak sihirli eller yok...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto gümüş renkten haber varmı ??05 de aldığım wavenin gümüşünden olsa süper olur ya o renk metalik bir renk simli boya harikaydı...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yok hacı bende meraklandım inan...

bir tatlı colour almaya geldim Kalamıştan ...:p

honda tr allah cezanı vermeye :p neyse bekleriz benim daha almam 3 ayı bulur hava ısınsın kanka toto donuyor...bodrum deyip geçme akşam motora binemiyorsun ayazdan..
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
bende honda turkıye ile görüştüm 1 ay önce şuan böyle birşey yok dediler
bunlar yurtdışındali 2010 modeller AydoğanX İsmail kardeşim paylaşmıştı
farklarıyla beraber yazmıştı özelliklerini

ama bu göstergelerde 9000 devir var :)

İsmail in emeğiyle taktığımız devir saatinin videosu

VİDEO







sany0465.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O 225 cc'lik olan Honda Hero'nun Karizma isimli modeli. Keşke buraya da gelse, canavar gibi motordur kendisi. Youtube'da bir sürü videosu var.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bende honda turkıye ile görüştüm 1 ay önce şuan böyle birşey yok dediler
bunlar yurtdışındali 2010 modeller AydoğanX İsmail kardeşim paylaşmıştı
farklarıyla beraber yazmıştı özelliklerini

ama bu göstergelerde 9000 devir var :)

İsmail in emeğiyle taktığımız devir saatinin videosu

VİDEO







sany0465.jpg

harbiidende çindeki katranda hem vites göstergesi var hemde 11 bin devir var.bizdekinde dediğin gibi 9 bin devir var artı bence devir saatinden çok daha iyi bir özellik vites göstergesini iptal etmişler olmamış:pale:
bende bu işi anlamadım acaba bizdeki kesicilide onlarınki devir kesicisizmi:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Merak ettim, o yeni göstergeyi 26487 km'ye elinizle müdahele ederek mi getirdiniz ?
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Herkes her kafadan birşey yazmış :silent: Ben heç bişe anlamamış :cyclopsan

-Ey ahali siz değilmiydiniz vites göstergesi çok kötü kaldırılsın
-Ey ahali siz deiğilmiydiniz devir saati konulsun
-Ey ahali siz değilmiydiniz bu makineler taş gibi
-Ey ahali siz değilmiydiniz bu makineler 140 yapıyor hemde çok kolay

Şimdi bu makine alınırmı alınmazmı :silent:

-Ey ahali şimdi bu makine km kaç gayme yakıyor :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine kaç km/h hıza çıkıyor :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine hala yağ yakıyormu yakmıyormu :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine enjeksyonlumu değilmi :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine enjeksyonluysa ne kadar az yakar :silent:


-Ey ahali şimdi sizi öpmüşem :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Herkes her kafadan birşey yazmış :silent: Ben heç bişe anlamamış :cyclopsan

-Ey ahali siz değilmiydiniz vites göstergesi çok kötü kaldırılsın
-Ey ahali siz deiğilmiydiniz devir saati konulsun
-Ey ahali siz değilmiydiniz bu makineler taş gibi
-Ey ahali siz değilmiydiniz bu makineler 140 yapıyor hemde çok kolay

Şimdi bu makine alınırmı alınmazmı :silent:

-Ey ahali şimdi bu makine km kaç gayme yakıyor :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine kaç km/h hıza çıkıyor :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine hala yağ yakıyormu yakmıyormu :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine enjeksyonlumu değilmi :silent:
-Ey ahali şimdi bu makine enjeksyonluysa ne kadar az yakar :silent:


-Ey ahali şimdi sizi öpmüşem :rendeer:
ey gayetten bir ahali elinin hamuruyla bu işe el atma çıkamazsın:queen:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
aydoğanx kardeşim varmısın, şu gidonları da değiştirelim, olmuşken tam olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst