Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
CBF 125i gelmedikten sonra boş bunlar. Ayrıca vites değiştirmek için göstergeye de kimsenin ihtiyacı olduğunu veya olacağını sanmıyorum. Torkunda 12,7'den 13'e çıkması hissedemeyeceğimiz bir fark gibi geliyor bana. Umarım bunlardan sonra çok birşey yapılmış gibi fiyatını da 4.250'den daha fazla arttırmazlar. Yazık millete.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu arada sadece boş göstergesi neden yetmiyorki :silent: bundan yakınan arkadaşlardan öğrenmek isterim.

Elbette vites göstergesinin olmaması çok önemli veya sürüşü etkileyen bir durum değil, sadece aşağıdaki iki paneli kıyaslayınca, bence vites göstergeli olan panel çok daha şık, daha işlevsel.

Türkiye'ye getirilen panelde ortadaki N ve uzun lambası sanki bir kamyon yada otobüsün göstergesinin lambası gibi uzun bir şekilde kullanılmış.

Ey Honda Türkiye, madem yeni bir ürün getiriyorsun, şu işi tam yapsan olmaz mıydı?

Honda'nın yeni gösterge paneli:
sany0465.jpg


Şu da Çin'de satılan ve benimde kullanmış olduğum gösterge paneli:
img0190ss.jpg
:cat:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
gıcık oldum bu honda'ya çok görmüş bir vites göstergesini :( bir onceki mesajda arkadasın dediği gibi çin olanı daha güzelmiş :) ayrıca ne gerek var diyenlere; neden olmasın arkadasım 1500 tl lik çi mllarnda bile olan bir özellik benım 4200 tl verdiğim motorda neden olmasın ??
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF 125i gelmedikten sonra boş bunlar. Ayrıca vites değiştirmek için göstergeye de kimsenin ihtiyacı olduğunu veya olacağını sanmıyorum. Torkunda 12,7'den 13'e çıkması hissedemeyeceğimiz bir fark gibi geliyor bana. Umarım bunlardan sonra çok birşey yapılmış gibi fiyatını da 4.250'den daha fazla arttırmazlar. Yazık millete.

Teknik değerleri gayet başarılı yeni Cbf 150'nin.:)
Cbf 125i
Carburation PGM-FI electronic fuel injection
Max. Power Output 8.3kW/8,000min-1
Max. Torque 11.2Nm/6,250min-1

Yeni Cbf 150
maksimum güç 8.8 / (7000 ± 350) kW / (r / dak)
maksimum tork 13Nm(4500rpm ~ 5000rpm)

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...f-150-ler-bayilerde-foto-4.html#ixzz1ARg2Nrgi

@AydoganX senin getirttiğin gösterge çok daha kaliteliymiş, Üzerinde koruyucu folyo bile mevcut.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi çubuk alttaymış şimdi gördüm bende, siyahı güzel şu beyaz sinyaller olayı tamamen değiştirmiş...çok alımlı duruyor...gösterge panelinin aydınlatması ne renk acaba beyazssa iyidir...


bak benim takıldığım bir detay var...sen çubuğu soruyorsun...ben çubuğu bir küçük parça neden yok diyorum...arac göstergelerinde mevcut bilirsin...dimi...benim işçilikten anladığım detaylar bunlar...

Metehan abi kasada bi degişiklik yok sanirim :silent:

kasa aynı aga...sadece sinyal plastiği şeffaf olmuş daha hoş bi detay bence...

Bu 2011'lerde uyuz olduğum tek nokta üzerlerindeki renkli etiketleri...



Uploaded with ImageShack.us

Çok basit yapmışlar yaaa...Birde ön amortsörle sanki daha derin gibi geldi:silent:


renkli etiketleri dediğin stıcker mı aga...onlar zaten hemen sökülür bizim kullanıcıları biliyorsun...


vites göstergesinin gitmesi kötü olmuş.. bir eksi daha aldı cbf benden....

ben aslında çok takmadım o detaya...küçük hacimde her türlü devri zaten hissedersin...

Şahsen ben motorumu yeni sıfırlattım..2 sinyal bi sticer değişimi al sana 2011:p
Çinden gelen devir saatinede kurban olsun honda..Devir saati koymuş vites göstergesini çıkarmış beklediğim gibi değil..
Enceksyon olayına gelince metehan abi bizim motorlarda ahım şahım yakmıyo ne kadar oynıcak ki sanki:mrgreen:

bende yani bayıldım içerdeyim aga...:p devir saati diye kendimizi paraladık şimdi de vites diye strese girdik...:p ben motor sesi gidişi kalkışı vs merak etmiyor değilim hani...

Merhaba
Forumun takip olarak olmasada yazım olarak yenisiyim.
Bende birtane alcağım ama bu modelin (yeni2011) Antalyada nerde satıldığını bilen arkadaş varsa yardımını rica ediyorum. İstanbul Ankara İzmir de çok güzel imkanlar var kredi kartına taksit falan Antalyada iki yer buldum bana Ank.dan 12 ay taksitle 4400 civarı derlerken Antalya 5300 dedi:pr: olmadı Ank.dan alıp ambarla getirticez artık
Bu arada sadece boş göstergesi neden yetmiyorki :silent: bundan yakınan arkadaşlardan öğrenmek isterim.

zamlanmadan bence hemen elini çabuk tut...hep böyle yapıyorlar...piyasa nabzını yoklayıp sonrası öyle bir zam çakıyorlar ki sorma...Alanyada Honda bayisi varmış...

Tümotopar

Telefon : +90 242 515 25 05
Adres : Çevre Yolu Sarikadioğlu Cad. Sanayi Kavşaği / Alanya





şöyle demek istemiştim;

bu çinden gelen paneli ilk gördüğümde oradaki 2 fazla değer benim gözüme batmıştı yani gereksiz bulmuştum. cbf150 nin kafamdaki hp/tork eğrisine biraz uymamıştı 9500rpmde kesiciye giriyor demekle beni haklı çıkarttınız bence 9-10bin ve üzeri devirler çok yüksek devirler yeni modellerde devir gösterge oranı mantıklı olmuş ve cuk oturmuş.. demekki max 4-6 bin arası tatlı hızda kullanılıcak güzel bir makine.. devir değerlerini yanlış göstereceğini sanmıyorum öylede demek istememiştim

"ayrıca 10bin rpmde 5, vitesde 100km/h hız yapan motor" demek istediğimde ybr125 i kastetmiştim

ama cbf in 100km kaç bin rpmde sabitlediğini merak etmiyor değilim

mesela innova tam 7500rpm de 100km hıza sabitliyor.

3. vitesde 115 4. vitesde 130 yaptım hiç kesiciye sokamadım (hafif eğimli rüzgarsız yolda) ama marifet değil taibiki

abicim devir tork arasındaki münasebetler beni aşar siz İsmaille yardırın irdeleyin bu konuyu...ban maksimum kaça vururuma dip gaza köklemeye bakarım...:p

Enjeksiyon fos çıktığından tasarım farkıyla kesinlikle Ybr önde.:cat:

ganga ne bekliyordun...mal bu işte...Honda...:p



Bir honda sever olarak merakla beklediğim bir haberdi bu çok iyi oldu artık 2. el almaya gerek kalmadı balıkesir ede geldiğnde gidip sıfırını alıp hayatı honda ile yaşamak kalıyor teşekkürler mete abi...

he bu arada abi acaip ters bakmıssın resimde korkmadımdesem yalan olur yani ;)

yok abicim terso değilde standart bi ifade diyim...zam gelmeden almanı tavsiye ederim...

cbf 150 yeri ayrı gönlümde,bide ucuz olsa,yağ yakmasa,sağlam olsa

hayat bayram olsa birde...:p



Devir saati varken boşta konumu da görebiliyorsanız vites göstergesi bence çok gerekli değil. Zaten gidişten ve devirden kaçıncı viteste olduğunuzu anlayabilirsiniz.

Devir ayarının da devir kesiciye bırakılması sağlıklı değildir. Sonuçta moturu devir kesiciye dayamışsanız zarar görme sınırına gelmişsiniz demektir. O yüzden devir kesici 9500 dev/dak'da devreye girse bile siz kırmızı çizgiye uyun ve 8500'ü geçirmeyin. Maksimum güç devrinden sonraki devirlerin kullanımı çok zorlu son viteste yokuş çıkma durumları hariç gereksizdir.

Yağ eksiltme mevzularında da hassas ölçüme gerek yok. Yağ çubuğu en alt ve en üst çizgilerin arasındaysa yağ miktarı normaldir. Bunlara takılmayın.

13 Nm gerçekten çok iyi bir tork değeri. Gayet güzel hızlanır. Bir de bu enjeksiyon işi gerçek mi yoksa enjeksiyon dediğimiz şey YBR125'in yeni modelindeki gibi gelişmiş bir karbüratör mü ? Karbüratör deyince aklıma geldi, bunlarda jikle var mı ? Otomatik veya normal jikle yoksa enjeksiyon var demektir.

beni vites göstergesi mevzusu üzmüyorda düşük ccde sık vites değiştirme nedeniyle kaçta olduğumuzu bilmeye alışmıştık...düşük devir aralığı nedeniyle zırt pırt vites değiştirmek zorunda kalıyoruz zaten...ben aslında devir saati olacağına vites göstergesinden vazgeçemeyeceğimi düşünüyorum...


Otosever 4300 plaka içinde fiyar verdi ganga...

Acaba statörde değiştimi? farların yanma şekli değişmiştir umarım, aşşagıda aydoğan arkadaşımızın açtığı konuda yenilikler olarak statörün değiştiği yazıyor ve gördüğüm kadarıyla farlar sürekli yanmıyor, kapatılabiliyor bir anahtar koymuşlar,boyanında tonu biraz değişmiş gibi daha parlak duruyor..özellikle siyah olan.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/73678-honda-cbf150-yenilendi.html

statör değişmemiş ganga haber aldım...akşam bana enjeksiyon bölümünden yakın fotolar gelecek buraya yüklerim...

Çin sitesindeki modelden bir farkı da gidon. Çin'li modelin gidonu çok şık.

Eski modeli satıp yenisini alacak olan arkadaşların karşılaştırmalı yorumları almayı düşünenler için çok faydalı olacak.

evet o gidona bende bayılıyorum...



Uploaded with ImageShack.us


meto dime grimi vay be gelsin benim rengim:cat:

ganga Kymco ck 125 grisi gelirse yalan olur yine...



Selam Mete, uzun km ler CBF 150 kullanan sürücü olarak yorum yapmak istedim. İlk başta bende tereddüt etmiştim devir saati konusunda ancak limitleri düşük olan bir motosiklet olduğu için öyle ahım şahım bir gereksinim olmadı kullandığım sürede. Sadece görsel güzellik olarak yakışacağını düşünüyorum.Ayrıca yarı enjeksiyon durumu biraz canımı sıktı doğrusu az gelişmiş ülkelere uygulanan bir sisteme benzettim yarın da tam enjeksiyon olarak satışa sunulacak ondan sonra da 4 supab lı olarak satışa sunulacak teknolojiyi azar azar satıyorlar.Selamlar

biraderim 06 dan beri bir kaç değişiklik için bekleşiyoruz...euro 3 ayağına bir kaç gelişme oldu buna bile şükreder hale geldik...



iyi de vites göstergesi nerede?


vites göstergesi attaya gitmiş...:p yalan olmuş...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:33 ----------

benim düşüncem ise şu bölüme dijital bir kare ekle...saat..km falan olsun...çok mu zor ...yakışmaz mı...bir Allahın kuluda ülen şuraya bi dijital bişeyler koyalım demez..




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Cbf 150'e yol bilgisayarı.. Anlık yakıt tüketimi, motor sıcaklığı, digital devir vs. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

TVS İsotlar grubuda takip ediyorum uzun zamandır ama 1.5 yıldır gelemedi bu rtr 160...

Cbf 150'e yol bilgisayarı.. Anlık yakıt tüketimi, motor sıcaklığı, digital devir vs. :)


sele ısıtması da olsun...:p yok artık Lebraaamm...:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ganga ne bekliyordun...mal bu işte...Honda...:p

Kurye ve problemsiz kullanım amaçlı düşünmüşler Cbf 150'yi hem yedek parça problemi olmayacak Cbf 150 kullanıcısının hem de Honda Türkiye'nin işine gelecek karşılıklı anlaşıp gideceksiniz işte ganga.:queen:
Krank mili değişmiş Cbf 150'de çinde öyle gözüküyor, egsantrik denge sistemli krank koymuşlar.

İsot da Rtr 220'yi getirmedi hepsi bir alem bunların.:p

Rtr 250 de çıkmıştır çoktan Hindistan'da,konudaki fotoğraflar Rtr 250.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/75759-tvs-guzelleri-auto-expo-2010-a.html
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
tvs deki titreşimi hissettikten sonra cbf 600 cc gibi geliyor cbf 150 hiç titreşim yok adamların videosunda deponun üzerine dik bozuk para koyuk gaz verdiği aldatmaca değil bizzat tarafımdan denenmiştir inanın para düşmüyor titreşim yok....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kurye ve problemsiz kullanım amaçlı düşünmüşler Cbf 150'yi hem yedek parça problemi olmayacak Cbf 150 kullanıcısının hem de Honda Türkiye'nin işine gelecek karşılıklı anlaşıp gideceksiniz işte ganga.:queen:
Krank mili değişmiş Cbf 150'de çinde öyle gözüküyor, egsantrik denge sistemli krank koymuşlar.


İsot da Rtr 220'yi getirmedi hepsi bir alem bunların.:p

Rtr 250 de çıkmıştır çoktan Hindistan'da,konudaki fotoğraflar Rtr 250.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/75759-tvs-guzelleri-auto-expo-2010-a.html


o kadranı Honda koymayı akıl etse veya cesaret etse makinasında kullanmaya işte o zaman bizim saygımızı kazanacak...

tvs deki titreşimi hissettikten sonra cbf 600 cc gibi geliyor cbf 150 hiç titreşim yok adamların videosunda deponun üzerine dik bozuk para koyuk gaz verdiği aldatmaca değil bizzat tarafımdan denenmiştir inanın para düşmüyor titreşim yok....

TVS evlere şenlik hacı...daha iyisini yapar bence...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Abilerim ben eski cbfmi sıfır aldım ve motorumu çok seviyorum bu yeni conconlu cbf in enjeksiyonu benm aslan parçasına uyar mı? ondan haber veri verin
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
"ayrıca 10bin rpmde 5, vitesde 100km/h hız yapan motor" demek istediğimde ybr125 i kastetmiştim
i

satoyama

Ybr 125 ile ilgili verdiğin bilgi yanlış

Ben Ybr 125 ile 9100 rpm de 100 km hıza çıktım bu düz yolda oldu eğer hava çok soğuk olmasa inan senin için bir resim çekip koyardım:cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
arkadaşlar boşuna ugraşmasınlar 2011 model bizde var tek eksik aliminyum alasım gıdon kaldı ,bende eksik olan .
istediginiz renge boyayın kuşak falan atın , efekt yaptırın 2012 şimdiden hazır:p
yenı gelendfen sizde yokmu alın takın . olduda bıttı maşallah :queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Bugün konşuk motorda gördüm. fiyat 4250 tl. vadeli alımlarda 4500.

Sinyal lambalarını ön-arka şeffaf yapmışlar. Egzos boğumuna dikkat edin, fren pedalının alt tarafında, biraz daha geniş yapmışlar ki bu galiba boğuk sesi kesecektir.
Bu arada fren pedalına da bir parça demir kaynatılmış, ayakkabı motora değmesin diye.
Anahtarını da gördüm, güzel bir anahtar yapmışlar. başka değişen birşey yok, yamaha gibi yarı enjeksiyon diye tabir edilen sistem var fakat yinede bir dijital saat koymamışlar malesef. devir saatindense dijital saat omasını tercih ederim. devir saati çok lazım birşey değil.
**
Şimdi eski cbf motora yeni cbf'in karbüratörünü alıp taktırmak lazım. vardır 150 lirası ama vermeye değer. egzostu da komple değişebilirim aynı şekilde.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cigulinin göstergesini takın olsun bitsin.:cherry:

]


inanırmısın ben o 90 lı dönemlerin parçalarına daha çok güveniyorum...

iddia ediyorum 20 yaş üstü tüm motorlar şu anki motorlardan daha sağlam daha kusursuz...biraz hantal olabilir sadece...

örnek...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cb-400-n-sifir-gibi-79-model-34539823/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

Şimdi eski cbf motora yeni cbf'in karbüratörünü alıp taktırmak lazım. vardır 150 lirası ama vermeye değer. egzostu da komple değişebilirim aynı şekilde.

peki yeni çakma enjeksiyonu taktırsak ama egzoz taktırmasak ne olur ki...yani kahrolası euro 3 normlarına uymayıveriyoruz zaten yıllardır...gidişi etkileyecekse ben her türlü fantaziye açığım...:cherry:
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
44
metehan abi doğru söyluyorsun bende 93 model hero honda var 95 te aldım ve o zamndır bu zamandır bende sene oldu 2010 15 snedirde kullanıyorum şu anda benim diyen çoğu motora kafa tutar yani her konuda ... ama şimdiki motorlar ise sanki plastiğe biniyoruz gibi ama bilmiyorum belki şimdikilerinde avantajları vardır ama insan düşünmuyorda değil hani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst