- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
Hayırlı olsun :rendeer:
seni bi enduro üzerinde görmek nasip olmadı
motor çok temiz görünüyor.
kazasız belasız güzel günlerde kullan inşallah. :cat:
ninja ile kıyaslayınca amortisör sertliği nasıl?
Teşekkürler..Amortisörleri çok yumuşak ninjaya göre..Öyle ki viraj kabiliyeti ninjanın yanında yarıyarıya daha kötü diyebilirim..
Hafta içi ayarlatacağım bakalım sonrasında ne olacak..