Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
aslında zenon far takabilirsin çokda şık duruyor bu makinada.

Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok :)
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gözüme kestirdiğim iyi bir başlangıç motoru bence :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
gözüme kestirdiğim iyi bir başlangıç motoru bence :)

Valla benim dördüncü motorum oluyor kendileri :)
Gerçi yüksek devirli motosikletler kategorisi için başlangıç olabilir bir anlamda..

Özünde cici bir motor bence de, her gün daha da hoşlaşıyorum kendisinden, kullanımına her gün daha da alışıyor ve seviyorum.
Bu soğukta işten dönüşte dayanamayıp 10 dk. gezip geri geldim gene, o derece yani :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok :)

engin gökhanın anlattığına göre xenon beyine zarar verebilirmiş bu cometlerde sonra başımıza büyük iş açarız dedi..

osram night breaker işini görecektir 15 tl'den fazla para verme
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok :)

selam engin bey sanırım size gereken bu.:cat:http://www.hepsiburada.com/Liste/z-...tDetails.aspx?productId=otelf7631&categoryId=

xenon konusunda endişelenmeyin ben tam 28 aydır kullanıyorum.sadece dikkat edeceginiz husus kontagı çevirmeden xenonun kapalı oldugundan emin olup öyle marş basın.xenon ilk çalışma esnasında yüksek akım çektigi için akünüze zarar verir.yoksa beyine bir zararı olacagını sanmıyorum.orjinal ampul 55w oysa xenon 35 w:cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
engin gökhanın anlattığına göre xenon beyine zarar verebilirmiş bu cometlerde sonra başımıza büyük iş açarız dedi..

osram night breaker işini görecektir 15 tl'den fazla para verme

Elimde eski aracımdan çıkma nightbreakerlar vardı zaten, dün taktım..
Xenonu ise en azndan bu motora düşünmüyorum.
Gökhan'da telefonlarımı açmıyor küstümü nedir bana :silent:

selam engin bey sanırım size gereken bu.:cat:http://www.hepsiburada.com/Liste/z-...tDetails.aspx?productId=otelf7631&categoryId=

xenon konusunda endişelenmeyin ben tam 28 aydır kullanıyorum.sadece dikkat edeceginiz husus kontagı çevirmeden xenonun kapalı oldugundan emin olup öyle marş basın.xenon ilk çalışma esnasında yüksek akım çektigi için akünüze zarar verir.yoksa beyine bir zararı olacagını sanmıyorum.orjinal ampul 55w oysa xenon 35 w:cat:

Kesinlikle aradığım bir ürün..Bu motora olmasa bile ilerisi için alışveriş listeme ekledim, teşekkürler :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Peki nelere dikkat etmem gerek bu motorlarda , kendini ele verecek bir kaç önemli nokta vardır elbette ?

Kardeşim bakacağın noktalar aslında her motor için bakacağın şeyler. Fakat bu motorlarda bilindiği üzere krank kırma olayı yaşanıyor ve motor açılıp krank değiştiriliyor ve bunuda ancak motor iyi kapatılmamışsa sağından solundan yağ kaçırdığı zaman anlayabilirsin ilk bakışta. Bu demek değildir yağ kaçırıyorsa krank değişmiştir ama eğer silindirlerin alt kısımlarında ve buralara yakın yerlerde yağ sızıntısı görebiliyorsan adam akıllı bir ustaya göstermeden alma. Bunun dışında zaten kırık,çıkıklarını görebilirsin.

Merhabalar arkadaşlar topik bir hayli hareketlenmiş ne güzel:)

Son sayfalarda okuduklarım hakkında benimde birkaç cümle paylaşımım olacak.

Şu kafa sallama olayı bence tamamen lastik basıncıyla alakalı bir durum. Çünkü benim motorun üstünde hala orjinal lastikleri var 2007 model ve müthiş bir hava kaçırma özelliği var lastiklerin:) 3-4 günde bir illa havalarını tamamlamam gerekiyor. Bu yüzden lastik basıncının sürüşü nasıl etkilediği konusunda baya deneyimim oldu bu motosiklette. Havalarını bastıktan sonra hiç yapmıyor o kafa sallama olayını(29-33 basıyorum bu arada)

Xenon konusunda da bence mutlaka takın arkadaşlar orjinal ampulüyle önümü göremiyordum. Osramı ben kullanmadım ama yakın arkadaşım takmıştı kendi Cometına memnun kalmamıştı ve hemen xenon bağlattı oda. Çünkü bizim far tasları ışığı çok dağıtıyo sağa sola güçlü bir ışık olmadığı sürece önümüzü görmemiz zorlaşıyor.

Bunların dışında söylüyeceğim birşey daha var gerçekten çok keyifli bir motor almayı düşünenler bence temiz bir tane bulmak için aramaya başlasınlar:)
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
bir gt 250 alacağın zaman öncelikle hyosung mu alacaksın yoksa s&t kanuni mi alacaksın buna karar ver. daha sonra krank kırma sorunu hyosunglarda var ama 2008 yılı sonrası üretimlerinde yani s&t kanuniye geçtikten sonra bu problem yok olmuş durumda.

hyosungları bilmiyorum ama s&t kanunilerin arka silindir keçelerinde yağ atma veya terletme sorunu var bunu bilmelisin. kafaya takılacak bişey değildir.

makina alacağın zaman bir kere kolduklarına kadar sök ve şase bağlantılarını kaynaklarını vidalarını ve diğer bağlantı elemanlarını kontrol et. çatlama, ezilme, deformasyon varmı.
daha sonra makinayı üst üste 9-10 defa kontağı aç bekle sonra kapat buradaki amaç devir saatinde ve enjeksiyonda enjeksiyon pompasında sorun varmı buradan anlayabilirsin.
makinayı çalıştır yan ayaklıkta beklesin ısındıktan sonra makinanın sesini dinle stabil kararlı bir rölantisi mi var yoksa değişken dalgalı bir rölantisi mi var.

silindirlerin ve diğer motorun üzerindeki vidaları somunları bağlantı elemanlarına bak vidalarda alyanlarda yıpranma zorlanma gibi bişeyler varmı.

sonra makinaya bin 140-150 gibi 10-15km yol git makinada bu hızlarda devir kesmeden zorlanmadan gidebiliyormu. tabi bu söylediğim kullanılan makinalar için yatan makinalar için bunu yapamazsın ben uzun süre makina yattıktan sonra 40-50 km gittikten sonra makina açılmaya başlıyor:)).

son olarak eğer comet almayı düşünüyorsan satıyorum ben motoru...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.

Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.

Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.

TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.

Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.

Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.

Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.

Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.

TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.

Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.

Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.

dostum neden kızdın sinirlendin anlamış değilim. öfkelenme hemen makinaya kimse kötü demedi bu arada daha önce kaza yaptığım gt650 comet ile 41000km yol yaptım gt250 comet le 7500km yi sayarsak aşşa yukarı aynı km leri yapmışız ancak söylediklerim ve verdiğim tavsiyelerim arasında yanlış bişey görmüyorum bence bu makinalarda herkesin aklındaki soru işareti krank meselesidir. ben 2008 ve sonraki gt250 lerde krank problemini hiç duymadım ancak 2008 öncesinde benim şahit olduğum 4 olay var ve emin ol hiç biriside redline da kullanan insanlar değillerdi. bunun dışında sınıfının en birinci makinasıdır bunu hiç kimse inkar edemez. inkar edenin gözünü oyarım beddua ederim :)))
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
8
mehaba arkadaşlar. bugün 16000 de bir comet aldım. motor genel olarak oldukça iyi durumda. değişmesi gereken yağ ve zinciri saymazsak.motoru daha öncede sürmüştüm ama az önce bişey farkettim. motorsiklet 70-80 km hızlarda seyrederken sağa sola yavaşça yalpalanmalar yapıyor. ben mi motora henüz alışamadım bilmiyorum ama sizce bu normal mi?
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.

Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.

Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.

TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.

Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.

Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.


Dostum gerçekten ne bu öfke:) Bu soru işaretlerini kafamızdan atmışız ki ve motorun kalitesini kullanan kişinin belirlediğini düşündüğümüz için bu motora sahibiz, bu başlık altında bilgi paylaşıyoruz. Eminimki doğru düzgün kullanıldığı sürece 50.000 km üstüde gider bu motor:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------

mehaba arkadaşlar. bugün 16000 de bir comet aldım. motor genel olarak oldukça iyi durumda. değişmesi gereken yağ ve zinciri saymazsak.motoru daha öncede sürmüştüm ama az önce bişey farkettim. motorsiklet 70-80 km hızlarda seyrederken sağa sola yavaşça yalpalanmalar yapıyor. ben mi motora henüz alışamadım bilmiyorum ama sizce bu normal mi?

Birincisi lastik havalarını kontrol et muhtemelen eksik olduğu için yapabilir.

İkincisi ve sende geçerlimi bu olay bilmiyorum ama benim ilk motorum Cbf 150 idi ve bilirsinki lastikleri Comet'a göre baya ince. İlk aldığımda banada bir garip gelmişti Comet çünkü geniş tabanlı lastik olduğu için biraz yatırdığın zaman motoru, lastik yanakları yere temas ediyor ve motor kendisi yatıyor ama artık alıştığım için sorun olmuyor
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
8
ck 125 de cbf 150 gibi ince tekerlekli bir motorsiklet. ondan geçiş yaptım. epeyce garipsedim tabi.sanki bisiklete binmişim daha önce gibi hissediyorum şimdi. lastik havalarını kontrol edeyim. biraz da yol yapayım, bakalım ondan sonra hala aynı yalpalamayı hissedecekmiyim. teşekkür ederim ilgin için.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
ck 125 de cbf 150 gibi ince tekerlekli bir motorsiklet. ondan geçiş yaptım. epeyce garipsedim tabi.sanki bisiklete binmişim daha önce gibi hissediyorum şimdi. lastik havalarını kontrol edeyim. biraz da yol yapayım, bakalım ondan sonra hala aynı yalpalamayı hissedecekmiyim. teşekkür ederim ilgin için.

Rica ederim ne demek hayırlısı olsun bu arada kazasız belasız binersin umarım:wiinkk: Büyük ihtimalle lastik havalarındandır çünkü benim lastikler orjinal lastikleri hala ve 2-3 günde bir hava basmam gerekiyor, baya hava kaçırıyor artık. Böyle oluncada çok iyi anlayabiliyorum aradaki farkı
 
Katılım
30 Haz 2009
Mesajlar
171
Engin hayırlı olsun yeni motorun nice keyifli ve uzun soluklu geziler yaparsın umarım en kısa zamanda görüşmek umuduyla...
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
42
selam arkadaşlar bende st kanuni 250 comet almayı düşünüyroum
ama tam olarak karar vermiş degilim
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Engin hayırlı olsun yeni motorun nice keyifli ve uzun soluklu geziler yaparsın umarım en kısa zamanda görüşmek umuduyla...

İyi dileklerin için teşekkürler :)
En kısa zamanı belirleyelim artık diyorum..Örneğin kar yağmazsa haftaya bir gezi olayına gireceğiz, umarım görüşürüz en kısa sürede..
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
arkadaşlar ön teker sağ fren disk'i, sağ fren merkezi, sağ ve sol kısa fren hortumu, hidrolik çatalı arıyorum yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
42
arkadaşalr karar verdim comet almaya
ama sıfır mı? yoksa 2 el mi almalıyım??şu andaa sııfr bana göre fiyat olarak 2 elden daha cazip geliyorrr...ya sizcee???arkadaşalar!!!!
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
0 km makinalar 8950 lira diye biliyorum ancak bana sorarsan 0 km almak hiç mantıklı değil. temiz eli yüzü düzgün helal süt emmiş bi ikinci el makina al bin bence...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst