Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Uyarılarını dikkate alarak bugün ustamla birlikte motoru gördüm ilanda yazdığı gibi kullanımla ilgili oluşan ufak tefek çizikleri mevcuttu, mekanik aksamıda saat gibi çalışıyordu tabi bunlar ustamın sözleri , hayırlısı ile bi sıkıntı çıkmazsa ve motor satılmazsa en kısa zamanda havanında azizliğine maruz kalmazsam motorumu alıp aranıza katılıyorum..

sevindim iyi olmasına inşallah en kısa zamanda aramızda olursun

Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin ve şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Selam comet ahalisi,
Arkadaşlar aranızda Bursa'da ikamet eden veya Salı günü Bursa'da olabilecek olan var mıdır?
Bir comete bakmak için salı günü Bursa-Osmangazi'ye gideceğim.
Kullanıcısı olan bir tanıdıkla orada birlikte motora baksak iyi olur diye düşündüm..
Ne de olsa tanımadığım bir motor..

Bunun yanında 23 binde 2006 model bir cometin kesin değişmesi gereken parçaları (ekzantrik zinciri vb. gibi) nelerdir acaba?
Motorun açılmış olmasının muhtemel olduğunu düşünüyorum ama sahibi açılmadığını söyledi telefonda..
Kontrol için sizler neler önerirsiniz?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Cometimi 33.000 de sattım Sattığımda sorunsuzdu ve değişmesi gereken hiçbir parçası yoktu. Şüphe duymadan almak istiyorsan düşük km yüksek modele bak. En fazla 1500 TL oynar.

Bahsettiğin ilanı şımdı gördüm. Bu motor 2005 model. ( 2006 ) trafik çıkışlı olabilir.


Bunlar ilk gelen seri. Gri şase boyalılar ilk satılan cometler.

2007 den sonra siyah şase olarak geldiler. ( jantlarda siyah )
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
kısmet olursa bu hafta yada yeniyılın ilk haftasında abimde 0km gt250 alacak.

motoru beğenirsem bende ninjayı satıp 0 km alabilirim.

@Osbourne: büyük ihtimalle bu siteye bakmışsındır ama bakmadıysa incelemeni tavsiye ederim. st kanuni olanıyla ilgili yazı gezileri var.

http://teoman48.wordpress.com/
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
2005 model, kırmızı, 23 binde bir adet comet sahibiyim artık..Takasla 3750 TL'ye geldi..
Biraz önce eve geldim, Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettik ve evime getirdim motorumu..
Şimdiye kadar cometle aynı olan, yani 250 cc hacminde üç adet motosiklet kullandım ki bir tanesi de Kawasaki ninja idi ve diyebillirim ki Comet tam bir performans motoru.. İvmelenmesine, yüksek devirlerde düşmeyen gaz tepkisine, son hızına hayran kaldım..Bursa'dan geldim, ne bir yorgunluk ne bir sırt veya bel ağrısı..Tek şikayetim soğukkkk ve ultra kötü far performansı :) Cidden far tasının içine iki tane mum yakıp koysam ancak o kadar aydınlatır..Neyse ki elimde Osram Nightbreaker var yarın montajını yapacağım..

Yakında fotoğrafları da paylaşırım..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Gelelim fotolara :)

fotoraf0393.jpg

fotoraf0395.jpg

fotoraf0396r.jpg

fotoraf0397.jpg

fotoraf0398.jpg

fotoraf0399q.jpg

fotoraf0406.jpg

fotoraf0404.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun...motor çok temiz ve diri duruyor...bu soğukta iyi gelmişin...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hayırlı olsun...motor çok temiz ve diri duruyor...bu soğukta iyi gelmişin...

Teşekkürler Metehan'cım..
Motorda 23 bin km devirmenin izleri var tabii ancak giderilemeyecek veya sürüşü etkileyecek türden şeyler değil..Tek sorun egsoz manifoltları çakma..Silikondan imal edilmiş..
Şu an için derdim o manifoltlardan bulmak..
Bir de elim değmişken debriyaj balatalarını da değiştiririm belki diye Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a fiyat sorduğumda adamlar 6 tane balataya ne fiyat istedi dersin?
260 TL
Bunlar insanları resmen enayi yerine koyuyorlar..Cahil miyiz biz be..50 TL etmeyecek balataya 260 TL istemek nedir??
Diyelim memlekette yok, e-bay ne güne duruyor..Vallahi ayıp artık bu akdarına pes dedirtecek cinsten bir esnaf anlayışları var adamların..

Çok kızgın ve sinirli olmakla birlikte debriyaj balatalarını söktük bugün gerek olmadığını da gördük değişime..

Dediğim gibi tek sıkıntım manifoltlar..
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Teşekkürler Metehan'cım..
Motorda 23 bin km devirmenin izleri var tabii ancak giderilemeyecek veya sürüşü etkileyecek türden şeyler değil..Tek sorun egsoz manifoltları çakma..Silikondan imal edilmiş..
Şu an için derdim o manifoltlardan bulmak..
Bir de elim değmişken debriyaj balatalarını da değiştiririm belki diye Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a fiyat sorduğumda adamlar 6 tane balataya ne fiyat istedi dersin?
260 TL
Bunlar insanları resmen enayi yerine koyuyorlar..Cahil miyiz biz be..50 TL etmeyecek balataya 260 TL istemek nedir??
Diyelim memlekette yok, e-bay ne güne duruyor..Vallahi ayıp artık bu akdarına pes dedirtecek cinsten bir esnaf anlayışları var adamların..

Çok kızgın ve sinirli olmakla birlikte debriyaj balatalarını söktük bugün gerek olmadığını da gördük değişime..

Dediğim gibi tek sıkıntım manifoltlar..

Hayırlı olsun yeni motorunuz. Şu site yeter her türlü yedek parça için. Kore'den 10 günde geliyor http://www.hyosungsource.com/
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Teşekkürler Metehan'cım..
Motorda 23 bin km devirmenin izleri var tabii ancak giderilemeyecek veya sürüşü etkileyecek türden şeyler değil..Tek sorun egsoz manifoltları çakma..Silikondan imal edilmiş..
Şu an için derdim o manifoltlardan bulmak..
Bir de elim değmişken debriyaj balatalarını da değiştiririm belki diye Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a fiyat sorduğumda adamlar 6 tane balataya ne fiyat istedi dersin?
260 TL
Bunlar insanları resmen enayi yerine koyuyorlar..Cahil miyiz biz be..50 TL etmeyecek balataya 260 TL istemek nedir??
Diyelim memlekette yok, e-bay ne güne duruyor..Vallahi ayıp artık bu akdarına pes dedirtecek cinsten bir esnaf anlayışları var adamların..

Çok kızgın ve sinirli olmakla birlikte debriyaj balatalarını söktük bugün gerek olmadığını da gördük değişime..

Dediğim gibi tek sıkıntım manifoltlar..

performansı gerçekten iyi değil mi...gaza asılmayla tepkisi gayet iyi bence...ivmelenme harika...ne yaktı...soğuktan nasıl korundun...Bursanın soğuğuda içe işler...260 lira sağlam rakam...ama belki Lucas takıyorlar ya o bağlamda kitlemek istemişlerdir...marka takıyoruz hesabı...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hayırlı olsun yeni motorunuz. Şu site yeter her türlü yedek parça için. Kore'den 10 günde geliyor http://www.hyosungsource.com/

Teşekkürler..
Evet, motoru almadan önce siteyi epey araştırmıştım..Herhalde gerekli tüm parçalarını parti parti oradan getirteceğim bende..

performansı gerçekten iyi değil mi...gaza asılmayla tepkisi gayet iyi bence...ivmelenme harika...ne yaktı...soğuktan nasıl korundun...Bursanın soğuğuda içe işler...260 lira sağlam rakam...ama belki Lucas takıyorlar ya o bağlamda kitlemek istemişlerdir...marka takıyoruz hesabı...

Son hız için denemedim hiç ama ivmelenme dehşet motorda..En azıdnan benim için..
Ne yaktığını hesaplamadım henüz, yarın fulleyip hesaplayacağım..
Bursa soğuğu ve gece yolculuğu, üstelik artçıyla birlikte gerçekten motosikletten soğutur adamı..Ama bir şekilde kazasız belasız vardık evimize..Termal içlik üstüne rüzgar korumalı içlikli mont ve altta da içlik üstüne kot üstüne yağmuruk ile dondum gene de..
Kışın uzun yol akıllı işi değil vesselam :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Son hız için denemedim hiç ama ivmelenme dehşet motorda..En azıdnan benim için..
Ne yaktığını hesaplamadım henüz, yarın fulleyip hesaplayacağım..
Bursa soğuğu ve gece yolculuğu, üstelik artçıyla birlikte gerçekten motosikletten soğutur adamı..Ama bir şekilde kazasız belasız vardık evimize..Termal içlik üstüne rüzgar korumalı içlikli mont ve altta da içlik üstüne kot üstüne yağmuruk ile dondum gene de..
Kışın uzun yol akıllı işi değil vesselam :)

hehe az ivmelenme gördüğümüzde şaşırıyoruz...alışmışız altımızdaki motorun kuru gürültüsüne...:p

ben bir gece Çınarcık dönüşünde sabaha kadar kemiklerime işleyen soğuktan kurtulamamıştım...artcının ne günahı vardı dostum...:p

tekrardan hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Engin abi motorun çok temizmiş cidden. :cat:

Kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hehe az ivmelenme gördüğümüzde şaşırıyoruz...alışmışız altımızdaki motorun kuru gürültüsüne...:p

ben bir gece Çınarcık dönüşünde sabaha kadar kemiklerime işleyen soğuktan kurtulamamıştım...artcının ne günahı vardı dostum...:p

tekrardan hayırlı uğurlu olsun...

Artçının günahı arkadaşım olması :mrgreen:
Aynen dediğin gibi kuru gürültüye alışınca neye uğradığını şaşırma durumu söz konusu :)

Engin abi motorun çok temizmiş cidden. :cat:

Kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer:

Teşekkür ederim :)



Bu arada hyosung source dan alış veriş yapmış olan ahali..
Motor bloklarının üstünde bir uçları karbüratöre giren iki adet siyah renkli zımbırtı mevcut..
Acaba sitede adı geçen, Rear Intake Pipe mıdır onlar?
Hemen motor bloklarının üstünde bulunan ve karbüratöre giren bağlantı elemanlarından bahsediyorum..Altta da resmi bulunan zımbırtı o mudur?
Motora gaz verince bombelenme yapıyor o kısımlar..Ustam kesin değiştir yolda kalırsın dedi bana..Ben manifolt sanmıştım ama değil sanrım..Emiş hortumu dedikleri nane o mudur?
Resme bakmayın, kendi motorlarınızı düşünün..Bloğun üstü ile karbüratör arasındaki bağlantıyı sağlayan parçalardan bahsediyorum..İki adet..
Aha hyosungsource daki resimleri..Bu resimdeki parça bahsettiğim parça mıdır?
GT250rearintakepipe.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun Osbourne.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
Bu arada 2005 modele göre gerçekten temiz görünüyor:cat:
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
2005 model, kırmızı, 23 binde bir adet comet sahibiyim artık..Takasla 3750 TL'ye geldi..
Biraz önce eve geldim, Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettik ve evime getirdim motorumu..
Şimdiye kadar cometle aynı olan, yani 250 cc hacminde üç adet motosiklet kullandım ki bir tanesi de Kawasaki ninja idi ve diyebillirim ki Comet tam bir performans motoru.. İvmelenmesine, yüksek devirlerde düşmeyen gaz tepkisine, son hızına hayran kaldım..Bursa'dan geldim, ne bir yorgunluk ne bir sırt veya bel ağrısı..Tek şikayetim soğukkkk ve ultra kötü far performansı :) Cidden far tasının içine iki tane mum yakıp koysam ancak o kadar aydınlatır..Neyse ki elimde Osram Nightbreaker var yarın montajını yapacağım..

Yakında fotoğrafları da paylaşırım..

engin abi hayırlı olsun.. afrika twin veya başka bir enduro almanı beklerken bu comet nereden yattı kafana eheheh.. kazasız sürüşler abicim :cat:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
engin hocam hayırlı olsun, şimdi farkettim, motoru aldığın gün bursadaydım bende, hatta aynı gün geri döndüm:)
birde feysbukta gördüğüm kadarıyla geçici süreliğine almışsın, bir-iki ay içerisinde satmaya niyetlenirsen haberim olsun:) bu aleti almayı düşünüyodum bende.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Artçının günahı arkadaşım olması :mrgreen:
Aynen dediğin gibi kuru gürültüye alışınca neye uğradığını şaşırma durumu söz konusu :)



Teşekkür ederim :)



Bu arada hyosung source dan alış veriş yapmış olan ahali..
Motor bloklarının üstünde bir uçları karbüratöre giren iki adet siyah renkli zımbırtı mevcut..
Acaba sitede adı geçen, Rear Intake Pipe mıdır onlar?
Hemen motor bloklarının üstünde bulunan ve karbüratöre giren bağlantı elemanlarından bahsediyorum..Altta da resmi bulunan zımbırtı o mudur?
Motora gaz verince bombelenme yapıyor o kısımlar..Ustam kesin değiştir yolda kalırsın dedi bana..Ben manifolt sanmıştım ama değil sanrım..Emiş hortumu dedikleri nane o mudur?
Resme bakmayın, kendi motorlarınızı düşünün..Bloğun üstü ile karbüratör arasındaki bağlantıyı sağlayan parçalardan bahsediyorum..İki adet..
Aha hyosungsource daki resimleri..Bu resimdeki parça bahsettiğim parça mıdır?
GT250rearintakepipe.jpg

Kontrol edemedim ama o olması lazım, şu resmi bulabildim
carb101-001s.jpg
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hayırlı olsun Osbourne.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
Bu arada 2005 modele göre gerçekten temiz görünüyor:cat:

Teşekkürle ELINT..Motor km.'sine göre temiz ancak ufak teek eksikleri de var işte yavaş yavaş toparlayacağım..

engin abi hayırlı olsun.. afrika twin veya başka bir enduro almanı beklerken bu comet nereden yattı kafana eheheh.. kazasız sürüşler abicim :cat:

Teşekkürler..
Biraz da devirli makine kullanmak lazım dedim ne bileyim, öyle oldu işte :p

engin hocam hayırlı olsun, şimdi farkettim, motoru aldığın gün bursadaydım bende, hatta aynı gün geri döndüm:)
birde feysbukta gördüğüm kadarıyla geçici süreliğine almışsın, bir-iki ay içerisinde satmaya niyetlenirsen haberim olsun:) bu aleti almayı düşünüyodum bende.

Evet geçici süre için aldım aslında Koray..Haber veririm zamanı gelince tamam :)

Kontrol edemedim ama o olması lazım, şu resmi bulabildim
carb101-001s.jpg

Hmm..Şimdi anladığım kadarıyla parça doğru, front u da varmış bunun, güzel oldu şimdi :)
Peki hyosungsource da yazan bilgilere yüzde yüz güvenebilirmiyiz? Yani GT 250 için dedikleri kesin doğru çıkıyor mu? Sonradan uyumsuz parça çıkmasın..
Siz nasıl kontrol ediyorsunuz, parça kodları mı var?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
2005 model, kırmızı, 23 binde bir adet comet sahibiyim artık..Takasla 3750 TL'ye geldi..
Biraz önce eve geldim, Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettik ve evime getirdim motorumu..
Şimdiye kadar cometle aynı olan, yani 250 cc hacminde üç adet motosiklet kullandım ki bir tanesi de Kawasaki ninja idi ve diyebillirim ki Comet tam bir performans motoru.. İvmelenmesine, yüksek devirlerde düşmeyen gaz tepkisine, son hızına hayran kaldım..Bursa'dan geldim, ne bir yorgunluk ne bir sırt veya bel ağrısı..Tek şikayetim soğukkkk ve ultra kötü far performansı :) Cidden far tasının içine iki tane mum yakıp koysam ancak o kadar aydınlatır..Neyse ki elimde Osram Nightbreaker var yarın montajını yapacağım..

Yakında fotoğrafları da paylaşırım..

Hayırlı olsun :rendeer:

seni bi enduro üzerinde görmek nasip olmadı :)

motor çok temiz görünüyor.

kazasız belasız güzel günlerde kullan inşallah. :cat:

ninja ile kıyaslayınca amortisör sertliği nasıl?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst