- Katılım
- 5 Nis 2010
- Mesajlar
- 137
Uyarılarını dikkate alarak bugün ustamla birlikte motoru gördüm ilanda yazdığı gibi kullanımla ilgili oluşan ufak tefek çizikleri mevcuttu, mekanik aksamıda saat gibi çalışıyordu tabi bunlar ustamın sözleri , hayırlısı ile bi sıkıntı çıkmazsa ve motor satılmazsa en kısa zamanda havanında azizliğine maruz kalmazsam motorumu alıp aranıza katılıyorum..
sevindim iyi olmasına inşallah en kısa zamanda aramızda olursun
Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin ve şimdiden hayırlı olsun