Kar düştü, en kötüsü akşamları eriyen kar suları donmaya başladı yada zeminde bi yoğunluk oluşturdu. Activa ya yerli IRC kışlık lastik mükemmel işe yarıyordu. ps in yoğunlaşmış zeminde, karda buzda takılabilecek pabuçları yok !! Herkes maksimum süratın derdine düşmüş. Uygun pabuç bulan var mı arkadaşlar?
Bazı PS'lerde IRC bazılarında Pirelli lastik takılı oluyo fabrika çıkışı. Pirelliler IRCden çok daha iyi... o gün karda yolda bırakmadı, Eskişehirde