Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sağlaam motor yağ yakmaz yağ yakaıyorsa duman atar ve motor ister ne kadar sıkıştırırsanız sıkıstırın yağ kaçırabiliriz biraz sağdan soldan bu normaldir ama aşırı kaçırıyorsa buda contalarda bir sorun var demektir
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
14 aylık aşkımı satıyorum arkadaşlar 1000 liraya sizce nasıl.
hiçbi ekstrası yok 50 liralık falan masrafı var ciziksiz cüzüksüz :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
1100 liraya noterde 10 dk da hallettim işlemleri.
hadi darısı diğer satacak arkadaşlara :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
şimdilik çok uzak be kardeşim.ama her yiğidin gönlünde yatan bi aslan vardır derler ya.aynen öyle :) .. nasip kısmet bakalım.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
duygularımı ifade edebilmişim demekki =)

şaka bi yana satmamın sebebi scooter den aşırı derecede sıkılmam.
he yeniden motor alcak durumum varmı ? hayır yok..
6-7 ay civarı mecburen motorsuz kalıcam.kışı da bi etken olarak saydım ve bu işe giriştim.
bakalım umarım evdeki hesap çarşıya uyar =)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
20
S.a Arkdaşlar ßen Onur ßende ßundan 3 Ay Önce ßir Tane Alim dedim Vitesli Alıcaktım Ama Sonradan Ani ßir KArar Değişikliği İle 151 rs Aldım. Aldığım Kişiler Hiç Yağını Falan Kontrol Etmemiş. ßen Yağ Değiştim Keçeler FAlan Değişti Taßi ßende Ona Güvenerek Yola Çıktım Ama NErden ßileßilirdimki Sıkıştırılmayacağını 7.500 Devire bi Çıktım Motor Yatak Sardı. 300 Lira MAsraf Ettim ßiraz Adama ßenzedi Ama 3 Ay Sonra Askere Gideceğimden Dolayı Satıcam Motorumu. Linkide Verim İsterseniz ßir Değerlendirme Yapalım Ne Dersiniz ?


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...151-rs-temiz-ve-bakimli-151-rs-31714159/detay
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
her malın bi alıcısı vardır :) senin gibi modifiye işini seven birini bulursan okutabilirsin.
yoksa işin biraz zor gibi.0 dan farksız motorumu 1100 e sattım daha dün satarken içim ne kadar cızz etse de :)
diyeceğim o ki ne kadar masraf yaparsan yap çin malı en nihayetinde para etmiyor.750 800 e gider kanaatimce.kendi fikrim tabi.
saygılar..
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
S.a Arkdaşlar ßen Onur ßende ßundan 3 Ay Önce ßir Tane Alim dedim Vitesli Alıcaktım Ama Sonradan Ani ßir KArar Değişikliği İle 151 rs Aldım. Aldığım Kişiler Hiç Yağını Falan Kontrol Etmemiş. ßen Yağ Değiştim Keçeler FAlan Değişti Taßi ßende Ona Güvenerek Yola Çıktım Ama NErden ßileßilirdimki Sıkıştırılmayacağını 7.500 Devire bi Çıktım Motor Yatak Sardı. 300 Lira MAsraf Ettim ßiraz Adama ßenzedi Ama 3 Ay Sonra Askere Gideceğimden Dolayı Satıcam Motorumu. Linkide Verim İsterseniz ßir Değerlendirme Yapalım Ne Dersiniz ?


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...151-rs-temiz-ve-bakimli-151-rs-31714159/detay

Motorun durusu gercekten guzel olmus mat siyah renkle. Ayni ilker abinin dedigi gibi, gönul isterki 975'e ver motoru ama gelen kisi her zaman pazarlik dusunerek gelir, 900 veya 850 gibi bir rakama gider kanaatindeyim.:rendeer:
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
Evet arkadaslar en sonunda hepimizin arayipta net bir cevap bulamadigi soru, GY6 tipi 150cc (157qmj) motoru kac bg uretiyor? Amerikali bir gencin motorunu dynoya cikartmasiyla biraz daha netlesti bu konu. Onun 150cc motor 93 oktan benzinle 9.11bg uretiyor dyno verilerine göre. Yani buda demektir ki 95 oktan veya 98 oktan ile biz 10bg civarinda guc alabiliyoruz motorlarimizdan. Motor tamamen orjinaldir, 150cc'lik.

Buda inanmayanlara; http://totalruckus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=14247
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Evet arkadaslar en sonunda hepimizin arayipta net bir cevap bulamadigi soru, GY6 tipi 150cc (157qmj) motoru kac bg uretiyor? Amerikali bir gencin motorunu dynoya cikartmasiyla biraz daha netlesti bu konu. Onun 150cc motor 93 oktan benzinle 9.11bg uretiyor dyno verilerine göre. Yani buda demektir ki 95 oktan veya 98 oktan ile biz 10bg civarinda guc alabiliyoruz motorlarimizdan. Motor tamamen orjinaldir, 150cc'lik.

Buda inanmayanlara; http://totalruckus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=14247

numancım bunlar gy6 tip motor yalnız hondanın verileri bunlar.mondialin değil:cherry:
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
numancım bunlar gy6 tip motor yalnız hondanın verileri bunlar.mondialin değil:cherry:

Abicim bizim motorlarda GY6, 157qmj tarzi motorlar. Bu sene ben cok arastirdim bu konuyu, motorun krank'inin ustunde 157 Qmj yaziyordu. Buda demektir ki videodaki izledigin motor, 157qmj tarzi motor, bizim kilerin ya aynisi yada kardesi gibi birsey. Oglanin motor Honda Ruckus, Ruckus suruculerinin cogu GY6-Swap, yani GY6 motoru ile orjinal 50cc'lik Honda motorunu denistiriyor. Yani veriler Honda'nin degil :) Motor dyno uzerinde 7,11 pound cekis gucu sergilemistir buda 9,65 NM'a esittir.

P.S Motor Dyno uzeride 65 mph gibi bir surata cikmis, buda 105km/h gibi bir surat demektir :) Heyttt beee :D
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Abicim bizim motorlarda GY6, 157qmj tarzi motorlar. Bu sene ben cok arastirdim bu konuyu, motorun krank'inin ustunde 157 Qmj yaziyordu. Buda demektir ki videodaki izledigin motor, 157qmj tarzi motor, bizim kilerin ya aynisi yada kardesi gibi birsey. Oglanin motor Honda Ruckus, Ruckus suruculerinin cogu GY6-Swap, yani GY6 motoru ile orjinal 50cc'lik Honda motorunu denistiriyor. Yani veriler Honda'nin degil :) Motor dyno uzerinde 7,11 pound cekis gucu sergilemistir buda 9,65 NM'a esittir.

P.S Motor Dyno uzeride 65 mph gibi bir surata cikmis, buda 105km/h gibi bir surat demektir :) Heyttt beee :D[/QUOT bu vıdeodaki gy6 kaç cclik onuda biliyon mu? neden soruyorum dediğin gibi 50likten mi çevirmiş?yoksa gy6nın 50cc olanıda var 250ccliğide var.yani bu ara cc bir şeyde olabilir:silent:birde bunlar ek olarak karbüratör hava filtresi değişmiş egzoz orjınal değil:silent: yani bizim motorlarla bayağı bir farkı var ayrıca bu honda firmasının gy6 tipli motoru.bizimkiler onlardan kalıp döküyor içinde kullanılan krank pistonlarda bizdekilerden farklı bunu biliyorsun değil mi:wiinkk: neyse araştırıp koymuşsun bende bayağı bi gezindim güzel şeyler var.adamlar cok iyi işler çıkarmış gy6 lardan.burdada daha hızlı nasıl gidebiliriz diye sorup duruyorlar onları direk bunlara yönlendireceğiz artık:p:p
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
[/QUOTE] bu vıdeodaki gy6 kaç cclik onuda biliyon mu? neden soruyorum dediğin gibi 50likten mi çevirmiş?yoksa gy6nın 50cc olanıda var 250ccliğide var.yani bu ara cc bir şeyde olabilir:silent:birde bunlar ek olarak karbüratör hava filtresi değişmiş egzoz orjınal değil:silent: yani bizim motorlarla bayağı bir farkı var ayrıca bu honda firmasının gy6 tipli motoru.bizimkiler onlardan kalıp döküyor içinde kullanılan krank pistonlarda bizdekilerden farklı bunu biliyorsun değil mi:wiinkk: neyse araştırıp koymuşsun bende bayağı bi gezindim güzel şeyler var.adamlar cok iyi işler çıkarmış gy6 lardan.burdada daha hızlı nasıl gidebiliriz diye sorup duruyorlar onları direk bunlara yönlendireceğiz artık:p:p[/QUOTE]

Abi Honda Ruckus fabrikadan NPS50, sivi sogutmali, tek cilindir motor ile donatilmis. Yani GY6'ile uzaktan yakindan bir akrabaligi yoktur:cat: Bu videodaki motor 149cm3 buyuklugunde'dir. Motor orjinal klassmanina neden giriyor derseniz, evet bende gördum sport bir egsoz var ustunde. Ama o egsoz'dan performans artisi bekliyorsaniz karburatör jet'lerinin denismesinin gerektigini yazmis motorun sahibi. Yani motorun ustundeki o egsoz biraz zirilti birazda kozmetikden baska birsey degildir:mrgreen: Birde videodaki GY6 Made in China tarzi, Japon tarzi degil :), ben ondan yazdim bizim motorlarin aynisi veya kardesidir diye. Amerikade cok asiri tutulan bir motor bu GY6lar gercekten. Adamlar 150cc'yi 250cc ye cikartiyor bin turlu modifiye ile. Sadece piston ile motoru 180cc gibi bir rakamlara cikartabiliyormussun, bundan sonra motorun epeyce bir elden gecmesi lazimmis. Videodaki motorda hava filtresi yoktur, direk karburatörden emiyor havayi.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
merhab arkadslar bende 151 rs kullanıcısıyım motor yag yakıyor onu yatırınca acık hava filtresi ve iridyum buji takmak istiyorum sizce neler değişir
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
merhab arkadslar bende 151 rs kullanıcısıyım motor yag yakıyor onu yatırınca acık hava filtresi ve iridyum buji takmak istiyorum sizce neler değişir

cok az daha surat artar motor daha cok yağ yakar baskada bişey olmaz antilopcum:p rektefe zamanı geldiyse bence motoru yaptır zannedersem senin km çok yüksek kaç binde bu rs??
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
cok az daha surat artar motor daha cok yağ yakar baskada bişey olmaz antilopcum:p rektefe zamanı geldiyse bence motoru yaptır zannedersem senin km çok yüksek kaç binde bu rs??

km sini bilmiyorum :D ama 15 olmustur yada yakındır =)parasızlıktan yaptırmıyorum insaallah bu ay aradan cıkartıcam onları

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 ----------

ya birde bisey duydum iridyum buji cok sıcak oldgndan bloga zararmı ne veriyomus galiba doğrumudur bilgilerinizi verirseniz =)
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
km sini bilmiyorum :D ama 15 olmustur yada yakındır =)parasızlıktan yaptırmıyorum insaallah bu ay aradan cıkartıcam onları

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 ----------

ya birde bisey duydum iridyum buji cok sıcak oldgndan bloga zararmı ne veriyomus galiba doğrumudur bilgilerinizi verirseniz =)

Yok kardes, iridium buji hic bir sekilde motoruna zarar vermez. Iridium bujilerin öbur standard bujilere göre kivilcimi daha konstantre edilmis bir sekilde cakma özelligine sahipler. Buji'nin kendisinin erime noktasi normal bujilere göre daha yuksekdir. Yani motora uzaktan, yakindan hic bir sekilde zarari olmaz. Birde motorun yag yakmasinin sebebi neymis sordun mu ustana? Rektefiye'ye kadar gitmesine gerek kalmayacak belki, bosu bosuna fazla paraya bayilma. Ama sorun motordansa git cikma motor al, rektefiye en azindan 200tl ye patlar, ondan ucuz cikma motor bulursun buyuk ihtimal. Acik hava filtresini bende denedim benim motorun ustunde bu yaz:queen: Cok guzel ses veriyor gercekten:bounce: motor eskiye bakarak dusuk devirlerde 0-4500d/d arasi biraz daha yorgun hissediliyor, ama motora tam gaz actinmi birde gazi salmadin mi iste o zaman buyuk farki hissediyorsun, yuksek devirlerde hava filtresinin daha cok hava cekebilmesi biraz daha surat ediyor. Belki bi 5km/h felan daha suratli gider motor, bu karburatörun OEM meme'leri ile. Bizim motorlarin ustunde 108'lik ana jet var. spor filtre+acik egsoz taktiracam dersen 125 jet'e dogru cikmalisin yoksa benzin karisimi cok kuru kalir ve motor sarma tehlikesi var.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst