- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,015
tamam zorladığım doğru ama bu kadar erken olması çok berbat bari bi 10 15 i görseydi
muhabbet şimdi çin malı zaten elimizdeki malzeme narin olayına gelicek.haklısın bende bilerek aldım bu motoru ama nedense insan sınırları zorlamak, haz almak adına motora işkence çektiriyor bazen =)
yok yaptırmadım zaten.ustam bunlar fazla tutar bayramda beni ara benim atelyede hallederiz dedi :d normalde mondial servisi bu adam.
bakalım el altı ucuz bişeye halletcez.
bilmiyorum bana takım dedi 50 55 arkadaki 30 öndeki dedi.hatta ayrı ayrı satılmaz takım dedi yani.
muhabbet şimdi çin malı zaten elimizdeki malzeme narin olayına gelicek.haklısın bende bilerek aldım bu motoru ama nedense insan sınırları zorlamak, haz almak adına motora işkence çektiriyor bazen =)
yok yaptırmadım zaten.ustam bunlar fazla tutar bayramda beni ara benim atelyede hallederiz dedi :d normalde mondial servisi bu adam.
bakalım el altı ucuz bişeye halletcez.
bilmiyorum bana takım dedi 50 55 arkadaki 30 öndeki dedi.hatta ayrı ayrı satılmaz takım dedi yani.