Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
:D geçen yolda aynısı oldu benzın az wardı rampa cıkıodum ıkı ıstop ettı sonra bı kac kes denedım baktım oldu allahatan rampanın sonuna geldım elımı gazdan çekınce ıstop ettı bı daha calısmadı dedım benzın komple bıttı kesın neyse abi .. göturdum tamırcıye dedı bole bole ztn ıcınde hortum war o catlamıs dedı ondan bıde benzın koyalaım dedı aldım bıdonu elıme aldım benzın geldım :D doldur abı dedım aynı dedgın gıbı yaptı sonra 10 tl mı aldı boruyuda 25 tl degstırrım dedı tmm dedım bıraz gezdım aksam saglam şekılde koydum sabak calıstıramdım tekrar benzın koydum hartumlardan benzın çektım banamsın demedı acaba bujıden kaynaklanıor olmasın abi ya

benzin otamatiği düzensiz çalışıyor o zaman yada karbüratör emişi sağlıksız.görmeden bir şey söyleyemem ama söylediklerine göre fikir veriyorum.ustanı değiştir burdan belki usta tavsiye edecek olan arkadas cıkacaktır:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 ----------

Haklıymışşşın Kardesim aynen dediğin gibi olmuş.Dün Götürdüm bizim abiye aynı şeyleri söyledi.komple motor yaptırıyorum.Peki Motor açmak 150 tL tutarmı ? xD 150 dedi yaw .:D

malzemelerle beraber 175-200 e komple yapılıyor:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
benimde ilkbaharda böyle bi olay gündeme gelmişti
evet hiç bir iş yapmadan sadece motor açmaya 150 lira istiyolar.
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
150TL sadece motoru acmak icin mi???:queen: Sanki bana Bugatti veyron motoru dökup toplayacak:mrgreen: Bizim burda 200-250TL'ye fabrika cikisi motor takiyorlar, o fiyatin icinde sifir sanziman da var, sadece rektefiye icin 150tl civari aliyorlar di yanlisim yoksa
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
göstergelerdeki devir saati bozuldu çalışmıyor bu neden olabilir söküp baktım altında 2 - 3 tane civata var kablo ile bağlı herhalde göstergeler bozuldu
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
devir saati nin ibresi kalkmıyorsa onu çeken yay kopmuştur
ayrıca devir veya hız yükseldikce ibre titreme yapıyorsa gene yay kaynaklıdır.

bu arada ben de bu gün çalışmayan motorumun aküsünün bitmiş olduğuna kanaat getirip şarja götürdüm.
5 lirayı bayıldım bi oh çektim :)
canavar gibi şuan marş motorunun sesini duymadan motorun çalışma sesini duyuyorum:mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
selam arkadaslar .... :) benım makına 7 bın kmde aldgımda 4 bındı 120 rahat goruyordum sımdı neden 80ni gecmıor :( 80ne gelınce cok bagıryor sankı motor boguluyormus gıbı yagı yenı degstırdım servıste en kalıte dedı ama bılmıyorum sızce neden kaynaklanabılır
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
seninkini bilmiyorum dostum ama benimki kayış+karbüratörden
kayışım çok viyikliyor kalkışta kaçırma yapıyor top speed e etkisi oluyor
karbüratörüm karışımı iyi ayarlıyamıyor çok berbar durumda istop ettiriyor habire motoru

seninkiler de bundan ötürü olabilir
olmadı diğer ek seçeneklere bak buji, hava filtresi v.b..
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya bi kerette çalışmamaya başladı devir saati hiç bu güne kadar sallanma yapmadı geliba yayı dediğin gibi
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
arkadaşlar daha önce kayış değiştiren varmı
maliyeti hakkında bilgi verebilirmi
ve çekişte aşırı derecede düşüklük normalmidir :)
kalkışta berbat 60 dan sonra gitmiyor motor 6bin devirde bağırıyor vicik vicik ses geliyor kayıştan :D
umarım tek sorun odur
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
olan oldu ve bugun en cok korktgum basıma geldı :D otobanda en sagda gıderken kayıj koptu elle otobandan cıktım ve tamırcıde yarım satte hallettı 25 tl dedı orjınal kayışa 35e komple sokup taktı kalkısta gercekten etkısı var ama hala 80ni gecemıyorum :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:29 ----------

http://img470.imageshack.us/i/200611125fg6.jpg/
kayışı degıstırıken usta bu yuvarlak mıskete benzeyen parcaları söledi ısmını soledı ama unuttum neyse o parcalar catlamıs kara halıne gelmıs hızlı gıtmmesının sebebı buyuk ıhtımal ordan kaynaklanıyormus vede tıtremesı.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
varyatör dü sanırım o, yanlış bilgi de vermek istemem tabi :mrgreen:
geçmiş olsun bu arada =)
kaç bin km gitti senin kayış
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ya bi kerette çalışmamaya başladı devir saati hiç bu güne kadar sallanma yapmadı geliba yayı dediğin gibi

benzin deposunun sağında iki soketi sök uçlarını temizle veya değiştiriver düzelecek banarlı:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 ----------

arkadaşlar daha önce kayış değiştiren varmı
maliyeti hakkında bilgi verebilirmi
ve çekişte aşırı derecede düşüklük normalmidir :)
kalkışta berbat 60 dan sonra gitmiyor motor 6bin devirde bağırıyor vicik vicik ses geliyor kayıştan :D
umarım tek sorun odur

28bin kmde 3 defa degistirdim.markası bando ,fiyatı 25tl.oldukca kalıtelıdır.öbür sorun için önce kayışı değiştir daha sonra varyatöre bi bak.bunlardan sonra düzelmediyse bir daha yazarsın ne olduğunu:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

şuan motor 6,700 km . ilk kayıjıydı sanırım

6700km cok az arkadaş sen hor kullanmışssın motoru.normal bi kayış 10bin hatta 15bin km sorunsuz kullanılabir:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
ustadan geldim şimdi.
sorun kayış + ön arka debriyaj balatası imiş
yani 25 kayış 50 arka 3o ön takım balatası.
toplamda 140 lira geçireceğini söyledi :)
7 bindeki motorun sorunlarına bak ne mutlu ne mutlu..
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
olan oldu ve bugun en cok korktgum basıma geldı :D otobanda en sagda gıderken kayıj koptu elle otobandan cıktım ve tamırcıde yarım satte hallettı 25 tl dedı orjınal kayışa 35e komple sokup taktı kalkısta gercekten etkısı var ama hala 80ni gecemıyorum :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:29 ----------

http://img470.imageshack.us/i/200611125fg6.jpg/
kayışı degıstırıken usta bu yuvarlak mıskete benzeyen parcaları söledi ısmını soledı ama unuttum neyse o parcalar catlamıs kara halıne gelmıs hızlı gıtmmesının sebebı buyuk ıhtımal ordan kaynaklanıyormus vede tıtremesı.

Kardes onlar variatör agirliklari. Onlar motordan gelen gucu bir nebze hafifletiyor, eher yanlis hatirlamiyorsam onlarin tanesi 15g geliyor. Ama ustan sana yenisini al derse orjinal alma, git 13-14g'liklardan al ve farki gör, 151cc'nin gercek gucunu hisset:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------

ustadan geldim şimdi.
sorun kayış + ön arka debriyaj balatası imiş
yani 25 kayış 50 arka 3o ön takım balatası.
toplamda 140 lira geçireceğini söyledi :)
7 bindeki motorun sorunlarına bak ne mutlu ne mutlu..

Senin usta neymis abi yau, herseyi pahaliya patlatiyor. Insan 15tl alirmi kelepceye... Git birde baska ustaya göster, 7000km bitmez debriaji bizim motorlarin. Teflon'dan yapilmis, yani adi bir malzeme degil ve sana 7000km'de bunu bitirmissin demis:cyclopsan Kayislar en fazla 5000km surulecek sekilde kullanilacak, 10bin ve 15bin gitmez bizim motorlarin orjinal kayislari. Ama kevlar kayis dersen o baska:rendeer:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ustadan geldim şimdi.
sorun kayış + ön arka debriyaj balatası imiş
yani 25 kayış 50 arka 3o ön takım balatası.
toplamda 140 lira geçireceğini söyledi :)
7 bindeki motorun sorunlarına bak ne mutlu ne mutlu..

ani sert kalkış yapıyorsan balata yer.normaldir.ön takım balatası ne bu arada ilk defa duydum? arka balata 50 değil 35lira.işcilikte 25 30u gecmez cok almış.orjinal kayışta 7binde bitmez mutlaka zorlanırsa 2000de bile kopartır:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst