Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
14
ya rengi düşündürüo sadece yoksa fiyatta 1350 ye kadar düşürdüm ama renk hosuama gitmedi :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
arkadaslar sizlere bieşey sorucam 2. el bi zc buldum daha sıfır sizce fiatı uygunmudur link asagıdadr

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-garanti-bakimi-bile-yapilmadi-33584046/detay

motor nasıl fiyatı uygunmudur arkadaslar...

40 kilometrede motoru yakacak hali yok. gene de kilometre düşürülmüş olma ihtimali var. mesela benim motor 3 aylık ama 4100ü devirdim. kilometre sıfırlayıp bi yıkatırsam 0 gibi olur. o yüzden mesela fren balatalara bakabilirsin.
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
14
bu motoru alsam plakası var ruhsatıda var motoru üzerime almak bana kaça maal olur fiyatlar nedir bilgisi olan varmı arkadaslar
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
70 tl sanırım, bu arada 150 zc için hangi model xenon uygun? H?

beni mondialden tekrar aradılar. bu sefer de zenon başta fazla akım çektiği için sistem kaldırmaz dedi. motorun elektrik kaynağı 13.8-14 volt veriyor dedi de pek inanmadım(küsüratlı rakam vereyim de salladığım anlaşılmasın hesabı gibi geliyor). ee peki kaç amper veriyor dedim 6.5 amper sabit dedi. şimdi adamın dediğine göre saatte 91 wattlık malzemeyi (kendi harcadıklarını çıkarıp )aküye zarar vermeden bağlayabiliriz gibime geliyor.

geçen elektrik şemasına baktığımı söylemiştim, farın üstündeki 2 küçük lamba toplamda 20w çekiyor. aslında onları iptal edip zenon takabiliriz. ve ya göstergelerdeki, stopdaki sinyallerdeki lambaları led lambalarla değiştirerek olan gücü verimli kullanabiliriz gibime geliyor. bayram geçsin son durumu haber veririm.

bu arada alarmı benim ses sistemine uygun olacak şekilde yaptım. kontak açıldığı anda alarm çalmaya başlıyor. ses değerini normal müzik dinlediğim değerin yarısına getirmek zorunda kaldım, çok fena ses çıkıyor. motoru çalmaları iyice zorlaştı bence. sadece büyük zinciri kesip kamyonete atma kısmı canımı sıkıyor. ona nasıl bir çözüm bulabiliriz?

eğer sabahki denememde kullandığım piller bitmemişse şarjlı pil deneyeceğim. o da olmazsa anfiye gelen elektrik hattından bi paralel çıkarıp voltajını düşürüp gene kullanacağım. aslında bi ara forumun "DIY" kısmına bu iki yaptığımı eklemeliyim.
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
dün söktüm jikle fişini iptal ettim denemek için fakat hala aynı motorda boğulma devam ediyo ve hala yakıt aynı şekilde çok fazla benim cbr 600 le aynı oda 20 tl ye 80 km yapıyo buda yani kısacası yakıta bi çözüm bulamadım... başına daha önce gelen olduysa yardım ederse sevinirim.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
beni mondialden tekrar aradılar. bu sefer de zenon başta fazla akım çektiği için sistem kaldırmaz dedi. motorun elektrik kaynağı 13.8-14 volt veriyor dedi de pek inanmadım(küsüratlı rakam vereyim de salladığım anlaşılmasın hesabı gibi geliyor). ee peki kaç amper veriyor dedim 6.5 amper sabit dedi. şimdi adamın dediğine göre saatte 91 wattlık malzemeyi (kendi harcadıklarını çıkarıp )aküye zarar vermeden bağlayabiliriz gibime geliyor.

geçen elektrik şemasına baktığımı söylemiştim, farın üstündeki 2 küçük lamba toplamda 20w çekiyor. aslında onları iptal edip zenon takabiliriz. ve ya göstergelerdeki, stopdaki sinyallerdeki lambaları led lambalarla değiştirerek olan gücü verimli kullanabiliriz gibime geliyor. bayram geçsin son durumu haber veririm.

bu arada alarmı benim ses sistemine uygun olacak şekilde yaptım. kontak açıldığı anda alarm çalmaya başlıyor. ses değerini normal müzik dinlediğim değerin yarısına getirmek zorunda kaldım, çok fena ses çıkıyor. motoru çalmaları iyice zorlaştı bence. sadece büyük zinciri kesip kamyonete atma kısmı canımı sıkıyor. ona nasıl bir çözüm bulabiliriz?

eğer sabahki denememde kullandığım piller bitmemişse şarjlı pil deneyeceğim. o da olmazsa anfiye gelen elektrik hattından bi paralel çıkarıp voltajını düşürüp gene kullanacağım. aslında bi ara forumun "DIY" kısmına bu iki yaptığımı eklemeliyim.



bu akülerin ömrü pek fazla diğil zaten gerçi benmki 2buçuk yıldır dayanıyo
sen onun yerine 9 amperlik bir akü tak zorlul olmasın.ben öle yapmayı düşünüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

hiç yoktan xenon açık fln kalırsa akü hemen bitmez
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
çin malı akü zaten :D bende pek dayanıcağını sanmıyorum, en iyisi aküyü değşitişrmek
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
akuyu degistirmeye ne gerek var onu anlayamadim hala...
ben kendi orjinal akusuyle taktim zenonu hic bir aksilik olmadi...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben de çok görüyorum çinlileri.. plakamı bile okumalarına fırsat kalmıyor..:) eğer senin için söz konusu hız ise activa ve beat'i tabiki geçersin.. 100cc lik motor war onda.. ama öyle abartılı bi şekilde deil yani 125cc lik çinlileri ben çok rahat geçiyordum activam warken..

halazula tamam kardes sen git activana bin nie bu forumu ziyaret ediyon biz ucuz mal alıcak kdr zenginiz sen git pahalı al keyfine bak burda işin ne onu anlamadım çinli dandikse bizim forumda nie takılıyon

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 ----------

beni mondialden tekrar aradılar. bu sefer de zenon başta fazla akım çektiği için sistem kaldırmaz dedi. motorun elektrik kaynağı 13.8-14 volt veriyor dedi de pek inanmadım(küsüratlı rakam vereyim de salladığım anlaşılmasın hesabı gibi geliyor). ee peki kaç amper veriyor dedim 6.5 amper sabit dedi. şimdi adamın dediğine göre saatte 91 wattlık malzemeyi (kendi harcadıklarını çıkarıp )aküye zarar vermeden bağlayabiliriz gibime geliyor.

geçen elektrik şemasına baktığımı söylemiştim, farın üstündeki 2 küçük lamba toplamda 20w çekiyor. aslında onları iptal edip zenon takabiliriz. ve ya göstergelerdeki, stopdaki sinyallerdeki lambaları led lambalarla değiştirerek olan gücü verimli kullanabiliriz gibime geliyor. bayram geçsin son durumu haber veririm.

bu arada alarmı benim ses sistemine uygun olacak şekilde yaptım. kontak açıldığı anda alarm çalmaya başlıyor. ses değerini normal müzik dinlediğim değerin yarısına getirmek zorunda kaldım, çok fena ses çıkıyor. motoru çalmaları iyice zorlaştı bence. sadece büyük zinciri kesip kamyonete atma kısmı canımı sıkıyor. ona nasıl bir çözüm bulabiliriz?

eğer sabahki denememde kullandığım piller bitmemişse şarjlı pil deneyeceğim. o da olmazsa anfiye gelen elektrik hattından bi paralel çıkarıp voltajını düşürüp gene kullanacağım. aslında bi ara forumun "DIY" kısmına bu iki yaptığımı eklemeliyim.

kardeşim farın ustundeki park lambaları 5w+5w=10w 20w deilki :)
 
Katılım
15 Kas 2010
Mesajlar
6
Merhabalar arkadaşlar

Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Bende Bir bayiden 150 zc aldım. İlk önce mavi anlaştık. Ertesi gün vekalet için gittiğimde mavisi olmadığını söyledi. Gri olsun dedim. Vekaleti verdim daha sonra bayramdan sonra plakasının anca çıkacağını ve plaka çıktıktan sonra muayeneye götürmem gerektiğini söylediler. Motoru plakasız şekilde teslim alacaktım. Yarın öğlen alabilirsin dediler. O gün aradığımda daha olmadığını akşam alabileceğimi söylediler. Akşam aradım ertesi güne attı. Eyvallah dedim ve pazar günü motorumu aldım. Ancak motorumu aldığımda farında ve farın üerinde çizikler olduğunu gördüm. Ve rüzgarlığı eksikti. Aldığım yerdeki usta siparişini vereceğini ancak bayramdan sonra olabileceğini söyledi. Onada tamam dedim ve aldım motorumu. Şimdide kullanıyorum. Ancak zannedersem balatalar diski fazla sıkıyor ve gazı birazcık bıraktığımda direkt yavaşlıyor motor.

Daha önce başına gelmiş veya bu konuda tecrübeli arkadaşlar varsa yardım lütfen sizce ne yapmalıyım beklemelimiyim ?
 

gau

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
9
arkadaşım motoru sıfır aldınsa hemen plaka nie çıkarıon ki,,,3 ay süresi var 3 ay içinde plaka almasan cezası var...ben bu yaz motoru aldım 3 ay sonrada eylul ayında gittim emmietle şöförler odasına git gel plakayı aldım 200 tly yakın sigortası herşeyi dahill...sıfır mootorda muane filan yokk rusattada ilk 3 yıl muane yapılmış yazıyor..okadar...Motoru aldığın yer rusat kime çıkaracaksan onun adına fatura düzennlesin koy kenarda dursun 3 ay sonra ilk söförler odasına dosya açtırıırsın sonra emmieyet, sonra vergi daiere bi kaç zigzak çizcen en son söförler odası plakanı basacak okadar.,,rusat çıkarman içinde mutlaka trafik sigorta istior zaten emmiiete gidince .
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
elini gazdan çekince yavaşlaması normal, orta sehpayı aç tekeri çevir elinde o şekilde kontrol et sürtüp sürtmediğini :) yavaş sürerkende motordaki sesi kontrol et, cılk cılk ses verir sürterken

bu arada motorun ruhsatı ve plakası olmadan ilk 3 ay içinde polis kontrolüne takıldığında cezası yokmu?
 
Katılım
15 Kas 2010
Mesajlar
6
150 zc

rau Aldığım yer çıkartıyor ruhsatı vekaleti verdim ben. Faturası adıma düzenlendi şuanda elimde. Muayenesini yaptırmam gerektiğini söylediler. Birlikte gidicez hatta muayeneye ordaki muameleci arkadaşlarla. Sigortası ruhsatı plakası herşey dahil 2250 tl verdim. Ruhsat ve plaka olmadığı için trafiğe çıkmayada korkuyorum polisler yönünden sıkıntı çıkması açısından.

Evet kaldırıpta denedim ses geliyor yavaş giderkende sessiz bi yerde sürtünme sesi geliyor. Ve gazda ufak bi boşluk var 1-2 cm kadar ileri geri oynuyor. Çok sıkıntılı oldu umarım bundan sonrasında sıkıntı yaşamam. Çiziklerden ve başıma gelen tersliklerden dolayı motorumdan daha 50 km de bile olsa soğudum. Daha en başında tat vermemeye başladı ki benim gibi motorlu araçları seven bi insan. Kısa zamanda satacağım galiba öyle görünüyor.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
rau Aldığım yer çıkartıyor ruhsatı vekaleti verdim ben. Faturası adıma düzenlendi şuanda elimde. Muayenesini yaptırmam gerektiğini söylediler. Birlikte gidicez hatta muayeneye ordaki muameleci arkadaşlarla. Sigortası ruhsatı plakası herşey dahil 2250 tl verdim. Ruhsat ve plaka olmadığı için trafiğe çıkmayada korkuyorum polisler yönünden sıkıntı çıkması açısından.

Evet kaldırıpta denedim ses geliyor yavaş giderkende sessiz bi yerde sürtünme sesi geliyor. Ve gazda ufak bi boşluk var 1-2 cm kadar ileri geri oynuyor. Çok sıkıntılı oldu umarım bundan sonrasında sıkıntı yaşamam. Çiziklerden ve başıma gelen tersliklerden dolayı motorumdan daha 50 km de bile olsa soğudum. Daha en başında tat vermemeye başladı ki benim gibi motorlu araçları seven bi insan. Kısa zamanda satacağım galiba öyle görünüyor.

Ruhsat ve plakasız trafiğe yakalanırsan motorun bağlanır. Dikkatli ol. Çizikler için aldığın yeri sıkıştır değiştirsinler. Frenler çok sıkıysa gevşettir ama sıkı olması iyidir. Tabi rölantide bile sıkıyorsa o başka tabi. Güle güle kullan.
Artı bir bilgi; ruhsatı olup yanında olmasa bile cezası var. :cat:
 
Katılım
15 Kas 2010
Mesajlar
6
ertanos verdiğin bilgiler için çok tşk. ederim.

Umarım mutlu mesut kullanırım daha sonra yine paylaşacağım durumları sizlerle.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
43
ertanos verdiğin bilgiler için çok tşk. ederim.

Umarım mutlu mesut kullanırım daha sonra yine paylaşacağım durumları sizlerle.

ruzgarlık yok cızık var nıye alıorsun abıcım alma bekle yenı motor acsınlar yada getırtsınler para bu kadar kolay kazanılmıyor zen nıye ugrasıyorsunkı bunlarla motoru tam takım alır cıkarsın magazadan abıcım...
 
Katılım
15 Kas 2010
Mesajlar
6
Ya abi falanı filanı bunalttı beni. Sallayıp durdular yok bugün yok yarın. Renktede seçtiğimiz rengin olmadığını söylediler aldığımız günün ertesi günü. Ufak defek şeyler diye eyvallah ettik. Öyle böyle gün geldi alıcağımız güne. Gittik sabırsızlıkla beklediğimiz o gün. Rüzgarlık eksik far çizik Adam getirtirim değiştiririz bayramdan sonra dedi güvendik. Açıkcası herkesi kendimiz gibi gördük. Velasıl kelam aldık motoru bakalım yapılacak mı sorunlarım giderilecek mi ve sorunsuz bi şekilde binebilecek miyim. Baktım olacak gibi değilse gereken yere başvurup gerekeni yapacağım. Dediğin gibi para kolay kazanılmıyor. Çok soğuttu bu olaylar beni. Lanet olsun orayı bulduğum güne. Bi heves gittik aldık. Bilemedik böyle olucak. Ama öyle ya da böyle Çözülecek bu konu.
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
1
Arkadaşlar oncelıkle selamlar ya benım motorumun 4 yıl vızesı gecmıs bılgısı olan varmı bırde ılk aldım donemlerde motorum araba gıbı rahattı sımdı yolda gıderken 40 da ses yapıyo ve cok bagırıyo daha once bagırmıyodu otobanda duymuyorum gercı ruzgardan oda bırde sankı motor catlıcakmıs gıbı oluyo hızyapınca 80 de felan yardım lutfen motorcular kıtlıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst