arkadaslar sizlere bieşey sorucam 2. el bi zc buldum daha sıfır sizce fiatı uygunmudur link asagıdadr
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-garanti-bakimi-bile-yapilmadi-33584046/detay
motor nasıl fiyatı uygunmudur arkadaslar...
70 tl sanırım, bu arada 150 zc için hangi model xenon uygun? H?
beni mondialden tekrar aradılar. bu sefer de zenon başta fazla akım çektiği için sistem kaldırmaz dedi. motorun elektrik kaynağı 13.8-14 volt veriyor dedi de pek inanmadım(küsüratlı rakam vereyim de salladığım anlaşılmasın hesabı gibi geliyor). ee peki kaç amper veriyor dedim 6.5 amper sabit dedi. şimdi adamın dediğine göre saatte 91 wattlık malzemeyi (kendi harcadıklarını çıkarıp )aküye zarar vermeden bağlayabiliriz gibime geliyor.
geçen elektrik şemasına baktığımı söylemiştim, farın üstündeki 2 küçük lamba toplamda 20w çekiyor. aslında onları iptal edip zenon takabiliriz. ve ya göstergelerdeki, stopdaki sinyallerdeki lambaları led lambalarla değiştirerek olan gücü verimli kullanabiliriz gibime geliyor. bayram geçsin son durumu haber veririm.
bu arada alarmı benim ses sistemine uygun olacak şekilde yaptım. kontak açıldığı anda alarm çalmaya başlıyor. ses değerini normal müzik dinlediğim değerin yarısına getirmek zorunda kaldım, çok fena ses çıkıyor. motoru çalmaları iyice zorlaştı bence. sadece büyük zinciri kesip kamyonete atma kısmı canımı sıkıyor. ona nasıl bir çözüm bulabiliriz?
eğer sabahki denememde kullandığım piller bitmemişse şarjlı pil deneyeceğim. o da olmazsa anfiye gelen elektrik hattından bi paralel çıkarıp voltajını düşürüp gene kullanacağım. aslında bi ara forumun "DIY" kısmına bu iki yaptığımı eklemeliyim.
ben de çok görüyorum çinlileri.. plakamı bile okumalarına fırsat kalmıyor..eğer senin için söz konusu hız ise activa ve beat'i tabiki geçersin.. 100cc lik motor war onda.. ama öyle abartılı bi şekilde deil yani 125cc lik çinlileri ben çok rahat geçiyordum activam warken..
beni mondialden tekrar aradılar. bu sefer de zenon başta fazla akım çektiği için sistem kaldırmaz dedi. motorun elektrik kaynağı 13.8-14 volt veriyor dedi de pek inanmadım(küsüratlı rakam vereyim de salladığım anlaşılmasın hesabı gibi geliyor). ee peki kaç amper veriyor dedim 6.5 amper sabit dedi. şimdi adamın dediğine göre saatte 91 wattlık malzemeyi (kendi harcadıklarını çıkarıp )aküye zarar vermeden bağlayabiliriz gibime geliyor.
geçen elektrik şemasına baktığımı söylemiştim, farın üstündeki 2 küçük lamba toplamda 20w çekiyor. aslında onları iptal edip zenon takabiliriz. ve ya göstergelerdeki, stopdaki sinyallerdeki lambaları led lambalarla değiştirerek olan gücü verimli kullanabiliriz gibime geliyor. bayram geçsin son durumu haber veririm.
bu arada alarmı benim ses sistemine uygun olacak şekilde yaptım. kontak açıldığı anda alarm çalmaya başlıyor. ses değerini normal müzik dinlediğim değerin yarısına getirmek zorunda kaldım, çok fena ses çıkıyor. motoru çalmaları iyice zorlaştı bence. sadece büyük zinciri kesip kamyonete atma kısmı canımı sıkıyor. ona nasıl bir çözüm bulabiliriz?
eğer sabahki denememde kullandığım piller bitmemişse şarjlı pil deneyeceğim. o da olmazsa anfiye gelen elektrik hattından bi paralel çıkarıp voltajını düşürüp gene kullanacağım. aslında bi ara forumun "DIY" kısmına bu iki yaptığımı eklemeliyim.
rau Aldığım yer çıkartıyor ruhsatı vekaleti verdim ben. Faturası adıma düzenlendi şuanda elimde. Muayenesini yaptırmam gerektiğini söylediler. Birlikte gidicez hatta muayeneye ordaki muameleci arkadaşlarla. Sigortası ruhsatı plakası herşey dahil 2250 tl verdim. Ruhsat ve plaka olmadığı için trafiğe çıkmayada korkuyorum polisler yönünden sıkıntı çıkması açısından.
Evet kaldırıpta denedim ses geliyor yavaş giderkende sessiz bi yerde sürtünme sesi geliyor. Ve gazda ufak bi boşluk var 1-2 cm kadar ileri geri oynuyor. Çok sıkıntılı oldu umarım bundan sonrasında sıkıntı yaşamam. Çiziklerden ve başıma gelen tersliklerden dolayı motorumdan daha 50 km de bile olsa soğudum. Daha en başında tat vermemeye başladı ki benim gibi motorlu araçları seven bi insan. Kısa zamanda satacağım galiba öyle görünüyor.
ertanos verdiğin bilgiler için çok tşk. ederim.
Umarım mutlu mesut kullanırım daha sonra yine paylaşacağım durumları sizlerle.