Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
eğer 125lik bir motor olarak ele alırsan haklısın ama 2 zamanlı 125cc tek silindir demek 250cc iki silindirli dört zamanlı demek zamanında 500cc 2t motorlarla 900cc 4t motorlar vardı MotoGPde :) Moto2de 250cc 2T ile 600cc 4Tler var şimdi. Daha 2x iş daha 2x güç 2x yakıt sarfiyatı 4x kayif :D
keşke torkta 2x olsaydı :)

Moto2 de 250cc 2 zamanlı diye birşey yok şuanda...Sadece Honda üretimi 600cc 4 zamanlı 4 silindirli motorlar var. 3 yada 4 çeşit de şasi kullanılıyor...Bened o 250 lerin hastasıydım. Şimdi de 125cc 2 zamanlıları kaldıracaklar ve yerine 4 zamanlı 250 cc koyacaklar...Heralde adı da Moto3 olur artık...:)

Ferco getirmiyor artık 2Tnin üretimi devam ediyor mu bilmiyorum Derbinin sitesinde de yer almıyor artık. Bikez.comda 2Tnin 2009u var en son 2010'a ait bilgi yok.

Derbi 2010 yılında GPR125-4t adlı modeli üretti. Adından belli zamanlı ve artık 2 zamanlı üretmiyecekler. Galiba motoru yine Yamaha'dan alıyorlar...:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Derbi GPR 125imi yetkili servise götürsem motovizyon yada yenisahra kickstart'a gitsem nasıl bir fatura ile karşılaşabilirim.

Sorun motor 3 vites ve sonrasında exup'ta devirlenmiyor aksine öyle bir boğuluyor ki 1. viteste yerinden kalkamadı dün akşam. Karbüratörü temizlettik pislik yoğunluğu vardı temizlendi fakat devam ediyor. Hem bu sorun nedir hemde bu sorun için gitsem ne kadar öperler beni :)

İşi bilen usta bulmadıkça bilmeyen ustaya öpülmektense servise öpülmek daha iyi.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Derbi GPR 125imi yetkili servise götürsem motovizyon yada yenisahra kickstart'a gitsem nasıl bir fatura ile karşılaşabilirim.

Sorun motor 3 vites ve sonrasında exup'ta devirlenmiyor aksine öyle bir boğuluyor ki 1. viteste yerinden kalkamadı dün akşam. Karbüratörü temizlettik pislik yoğunluğu vardı temizlendi fakat devam ediyor. Hem bu sorun nedir hemde bu sorun için gitsem ne kadar öperler beni :)

İşi bilen usta bulmadıkça bilmeyen ustaya öpülmektense servise öpülmek daha iyi.

Lüleburgaza kadar gelirsen bakabilirim :)
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Lüleburgaza kadar gelirsen bakabilirim :)

eyvalla kardeşim ama bugün işe geldim ataşehirdeyim baya ters bi nokta :) Bugün sorun yapmadı yada agresif kullanmadım diye üzmedi beni :) Servis salı gel dedi usta arıcaz bugün :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 ----------

derbi servisine git birader 1defa öperler ama zevkden 4köşe olursun

Parasında değilim şuan için kendimi sıkıntıya soksam bile o maddi açıdan yeterki işi bilmeyen adam düdüklemeye yer arayan bi ustanın eline düşmeyeyim ;)

Gerçi bu servis dediğinden de bi cacık olmaz gittim bugün adam bu ne dedi :) Crosscuymuş adam bende bişi diyememde dün aradın derbi gpr 125 getircem hani problem olurmu yok dedi. Bugün gidiyorum bu ne diyor adam.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
GPR 125in karbüratörü 3 vidalı mı yoksa alt devir ince ayar vidasıyla beraber 4 vidalı mı merak ettim :) Yoksa daha farklı bir yapı mı var.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Haklısın valla Syanur. Bende bilgili arkadaşları göremiyorum zaten o kalabalıktan :)
ExTReMa sağol bilgi için.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Karbüratör ayarı konusunda ilgi ve bilgisi olanları paylaşıma davet ederim. Keza Giannelli komple egzosum var ama bir karbüratör ayarı ile daha yüksek performans alabilir miyim alamaz mıyım bilmiyorum. Önerilere her zaman açığım. :rendeer:

Uzun zamandır foruma yazmıyordum. Ama güzel bir geri dönüş olacağına inanıyorum.
Pazar günü için Cumartesi gününden bir program ayarlamaya çalıştık. Biraz da geç olmasından ancak ben ve Koray buluşabildik. Fotoğrafları yayınlıyorum.

Pastırma sıcakları en çok bize yaradı. Aslında Pazar günü gezdiğimiz yerlerde güneşin yüzünü hiç göremedik ama keyifli bir gün oldu. En kısa zamanda buradan da yapacağımız programlarda görüşmek üzere diyorum. Not : Konuyu okuyan herkes davetlidir.

1 saatlik bekletmeden sonra Korayım Bostancı'ya gelebildi. Neyse iyi oldu, ben de bir kahvaltı etmiş oldum :D
83236191.jpg


Yola çıkıyoruz.
74415797.jpg


Fena olmaz mı? :D
19322402.jpg


Şile fenerindeyiz. Manzara süper.
47639273.jpg


11181387.jpg


94199655.jpg


42158098.jpg


90629327.jpg


42424668.jpg


47355324.jpg


59291052.jpg


41909689.jpg


Abi gözümüzün önünde soğuk sulara bıraktı kendini.
46528916.jpg


Çay içtiğimiz yerden tavuklar.
24612471.jpg


Ağva fenerinde aldık soluğu. Manzara güzel, hava dingin.
44860469.jpg


69779837.jpg


29316059.jpg


Bize laf atan Korayıma bak, telefonu düşürmez olmuş elinden.
24202311.jpg


Böyle bir ambiyansta yedik balık ekmeklerimizi.
34916141.jpg


Artık yola çıkıyoruz. Gezinin son fotoları.
45068536.jpg


64436846.jpg
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
Ah be Istanbul´da olmak vardi simdi anasini satayim.:pale:

Resimler icin Tesekkürler. :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Karbüratör ayarı iyi yapılınca cidden bir fark oluyor. Benim karbüratör ayarımı yapan ustam egsoz fazla fark ettirmez dedi boşver alma gibisinden. Ben ginelli eksozlu başka Derbiy'e de bindim kısmetse alacaz onu da :) Aradaki farkı o zaman tam söyleyebilirim. İlk bindiğimde iki kişi çıldırıyordu makina fakat motor aldıktan sonra hiç arkaya binmedim. Eksozdan dolayı devir 12500e kadar çıkıyor bu son süratini biraz arttırıyor haliyle. İvmelenmesinede de etkisi oldukça hissedilebilir olması gerekir.

Orhan senin GPR'ın rengine hastayım bu arada bende o renk alacaktım kısmet olmadı :) Bir ara Derbiler'i toplamak lazım yine 10 tane bir arada GPR 125 görmeden gitmek istemiyorum bu dünyadan :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Güzel gezi olmuş, ellerinize sağlık keşke bende gelebilseydim.
Bir motor almak farz oldu artık :)
Şu aralar DERBİ TERRA 125'e merak sardım, uygun fiyata bulsam almayı düşünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

Karbüratör ayarı iyi yapılınca cidden bir fark oluyor. Benim karbüratör ayarımı yapan ustam egsoz fazla fark ettirmez dedi boşver alma gibisinden. Ben ginelli eksozlu başka Derbiy'e de bindim kısmetse alacaz onu da :) Aradaki farkı o zaman tam söyleyebilirim. İlk bindiğimde iki kişi çıldırıyordu makina fakat motor aldıktan sonra hiç arkaya binmedim. Eksozdan dolayı devir 12500e kadar çıkıyor bu son süratini biraz arttırıyor haliyle. İvmelenmesinede de etkisi oldukça hissedilebilir olması gerekir.

Orhan senin GPR'ın rengine hastayım bu arada bende o renk alacaktım kısmet olmadı :) Bir ara Derbiler'i toplamak lazım yine 10 tane bir arada GPR 125 görmeden gitmek istemiyorum bu dünyadan :)

Bendeki GPR'de gianelli vardı 13000 devire kadar çıkıyordu.
Fakat bu devirde kullanmak ne kadar sağlıklı tartışılır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst