- Katılım
- 5 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,025
Bende aynı fıyatla baslamıstım bılıyorsun ıste 1300 lra fılan vardı sonrdan nasıl olduda 0 cbr a bındım bende anlamadım![]()
Seninki Tam Bir sans İşi Gibi olmus
Bende aynı fıyatla baslamıstım bılıyorsun ıste 1300 lra fılan vardı sonrdan nasıl olduda 0 cbr a bındım bende anlamadım![]()
Eyvallah kardeşim saolasın, şu anlık gayet güzel. Resmi takıntısıda yok, ruhsat, vergi vs.Dün nerdeyse tüm günümü bu konuda geçirdim, eve gidip gece 12 ye kadar motorla uğraştım. Arka grenajları komple çıkardım. Bi depo kaldı, o da doluydu cesaret edemedim sökmeye.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------
Bu arada, sola düşmüş oldugunu nerden farkettin ? Ben bilmiyorum, düşüp düşmediğini ama merak ettim.
Seninki Tam Bir sans İşi Gibi olmus![]()
Selam Arkadaslar Bende Yuan 150 23 Kullanicisi Oldum inS Bu Devamlılık Sürecek... Arkadaslar Yazilarinizi Takip Ediyorum Sürekli Güncel Olmaniz Cok Güsel
halil abi ne zaman geliyon buraya yaw
yarın gelsene:wiinkk:
iyi fikirf5 i koruma ve yaşatma derneği kuralım. nesli tükenmesin
A. selam fırat
hayırlı olsun motorun
hoşgeldin
Tesekkür Ederim Kardesim Hosbulduk Yha Benim Sag Grenaj hasarlionun Fiyatini Biliyormusun Kardesim..
biliyorum. dur sana link atayım . işinn görülsün. 3 ihlas bir fatiha oku:cherry:
http://www.rialli.com/ara/?ara=150-23&x=0&y=0
Evdekilerle Konusmamız Sonucu F5 Almamaya Ve Cbr Almaya Karar Verdik... 3000TL Civarı Bişeyler Alicam Sonunda Pazartesi Ehliyet Kursu Başlıyo
Adım Adım İlerliyoruz...
Az daha Babamlara Saldırı Yapsam 1000cc Aldircam :
Repsol veya Kırmızı Alıcam
Osmaniyeli Abi Sağollasın Valla Yine Senin Dediklerini Yapıcam
çok mutlu oldum senin adına Tayfun. hayırlı olsun şimdiden
He şöyle ya F5 alma tabi cbr al japon alıcaksın keyfine bakıcaksın Honda-Yamaha pişman etmezben senin yerinde olsam GPR 125 R Alırdım
:queen:![]()
Benim motorda 960 km'de daha
Bu arada Engin Cbr'ın faturasında Birim fiyatı nekadar yazıyor bana yollarmısın onu ?
bu motorun beyni 1500 lira.
ebayda dahi beyni yok
bumotorun bir çift sinyali 500 lira.
işte öyle:cherry:
Parça fiyatını bilemem ama bu motora binilir İlk motorum olarak bunu almak isterdim halil abe :salut: skyjetlerle süründük