Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
9
Eyvallah kardeşim saolasın, şu anlık gayet güzel. Resmi takıntısıda yok, ruhsat, vergi vs. :) Dün nerdeyse tüm günümü bu konuda geçirdim, eve gidip gece 12 ye kadar motorla uğraştım. Arka grenajları komple çıkardım. Bi depo kaldı, o da doluydu cesaret edemedim sökmeye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

Bu arada, sola düşmüş oldugunu nerden farkettin ? Ben bilmiyorum, düşüp düşmediğini ama merak ettim.

Ön dişliyi değiştirdim, 15 ti 17 lik taktırdım. Titreşimde çok ciddi bir değişim hissetmedim, denemek için 100 km yol yaptım. İlk izlenimlerim,
4. Viteste nerdeyse 5 ten daha fazla verim aldım, 4 te 105 u görürken, 5 te en son 115 yi gördüm(İbrenin gösterdiği rakamlar). oda motor üstünde pusarak.
Titreşimde 90 dan sonra müthiş artış oldu. Motordan indikten sonra bile bi süre daha titredim :)
Yolda hiç teklemedi, genelde gaza sonuna kadar yüklendim.
Şimdilik en ciddi sıkıntım, bahsi geçen 130 lu km lere ulaşamamak ve ciddi titreşim sorunu. Bu konuda fikri olan varmıdır ?
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
5
Selam Arkadaslar Bende Yuan 150 23 Kullanicisi Oldum inS Bu Devamlılık Sürecek... Arkadaslar Yazilarinizi Takip Ediyorum Sürekli Güncel Olmaniz Cok Güsel
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Evdekilerle Konusmamız Sonucu F5 Almamaya Ve Cbr Almaya Karar Verdik... 3000TL Civarı Bişeyler Alicam Sonunda Pazartesi Ehliyet Kursu Başlıyo :)

Adım Adım İlerliyoruz...

Az daha Babamlara Saldırı Yapsam 1000cc Aldircam ::):):):)

Repsol veya Kırmızı Alıcam :)

Osmaniyeli Abi Sağollasın Valla Yine Senin Dediklerini Yapıcam
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Evdekilerle Konusmamız Sonucu F5 Almamaya Ve Cbr Almaya Karar Verdik... 3000TL Civarı Bişeyler Alicam Sonunda Pazartesi Ehliyet Kursu Başlıyo :)

Adım Adım İlerliyoruz...

Az daha Babamlara Saldırı Yapsam 1000cc Aldircam ::):):):)

Repsol veya Kırmızı Alıcam :)

Osmaniyeli Abi Sağollasın Valla Yine Senin Dediklerini Yapıcam

çok mutlu oldum senin adına Tayfun. hayırlı olsun şimdiden
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
çok mutlu oldum senin adına Tayfun. hayırlı olsun şimdiden

Teşekkür Ederim Abi Bugun 3 Saat Kadar Yeşil Bir F5 Sürdüm Aslında İsteklerimi Giderir Ama Düşününce Repsol Bana Daha Cok Yakısıcak Bakalim Zaman Bana Ne Göstercek...

3.500Tl güzel Cbr 125cc Bulabilirsiniz:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
He şöyle ya F5 alma tabi cbr al japon alıcaksın keyfine bakıcaksın Honda-Yamaha pişman etmez :p ben senin yerinde olsam GPR 125 R Alırdım
big_17534901sge.jpg
:queen:
Benim motorda 960 km'de daha :)

Bu arada Engin Cbr'ın faturasında Birim fiyatı nekadar yazıyor bana yollarmısın onu ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
He şöyle ya F5 alma tabi cbr al japon alıcaksın keyfine bakıcaksın Honda-Yamaha pişman etmez :p ben senin yerinde olsam GPR 125 R Alırdım
big_17534901sge.jpg
:queen:
Benim motorda 960 km'de daha :)

Bu arada Engin Cbr'ın faturasında Birim fiyatı nekadar yazıyor bana yollarmısın onu ?

bu motorun beyni 1500 lira.

ebayda dahi beyni yok

bumotorun bir çift sinyali 500 lira.

işte öyle:cherry:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Parça fiyatını bilemem ama bu motora binilir İlk motorum olarak bunu almak isterdim halil abe :salut: skyjetlerle süründük

motor uçuyor tabi. 170 hızı var

ben bu motor için osmaniyeden yol teptim antalyaya geldim dökülüyordu motor. anlattım ya titanikte turistlere bakıp geldim diye:queen:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
En İyisi Cbr Zaten Zor İkna ettim :):):)

Evdeki Muhabet söyliyim size :

Ben : Bakın bu Motorlarda SÖyle Sorun Varmış
Abim : Bıktım Senin Motor Muhabbetinden
Annem : Yeter Artık Askere Gidene kadar schooter al
Babam : Ne B** Yersen Ye :)

ertesi Gün :D

Ben : F5 Alicam Karar verdim
Abim : O ne Öyle Oda Motormu SAnayidemi Calisiyorsun Hep Orda Olmak Seni Sıkar
Annem : Schooter Al :D
Babam : DAndik Bişey Almıcaksın
Ben : O zaman 3000-3500TL verip Cbr Alayim Yan Komsununkinden
abim : Hee tamam Aferim işte al honda sorun yasamazsın sonunda Sözümüze Geldin
Annem : Schooter Al veya REngarenk Olan o cocugun motorundan al :d
Babam : Tamam Bende destek cıkıcam Cbr Alalım :D

Bu Konusmalardan Sonra Motor Lafı Yapmıyorumki fikirleri degişmesin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst