Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
aggresive

Motorun Hayırlı Olsun Resimlerini Koyarmısın Ve Sendeki Uyandırdıgı Düşünceler Nelerdir... Ne Kadara Aldın Üstüne Geçirme İşlemleri Ne Kadara Mal Oldu Bi Fiyatları Ve Resimleri Koyarmısnız
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
9
aggresive

Motorun Hayırlı Olsun Resimlerini Koyarmısın Ve Sendeki Uyandırdıgı Düşünceler Nelerdir... Ne Kadara Aldın Üstüne Geçirme İşlemleri Ne Kadara Mal Oldu Bi Fiyatları Ve Resimleri Koyarmısnız

Saolasın kardeşim, Resmi işlemlere daha başlamadım.Resimleride yarın sanırım koyabilirim, 5 dk evden erken çıkabilirsem.
Daha önce, Salcano 125 lik scooter vardı. İşin açıkçası, motor görünüş harika, ama titreşim en büyük dert. o da bugun araştırdım önüne geçebilirim bi nebzede olsa. Vitesli motorlarla ilgili hiç fikrim yoktu, şimdi sağına soluna bakıp sorunları bulmaya calısıyorum. Farkettiğim, zincir çok bol ve motor sogukken çok stop ediyor. Muhtemelen rolanti ayarı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------

xenon takma onun yerine 55 watt ampül tak.

dişli olarak ta ön 17 arka 34 dişli tak genel anlamda daha iyi olur allışırsın.

bir de titreşimin azalması için bir mil atıyoruz silindir kapağına ama zahmetli iş

Peki mil atma olayı, benim yapabileceğim bir işmidir ? Yada servis uğraşırmı
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
9
:) İlk alırken bende epey tereddüt etmiştim, yedek parça sıkıntısından ve çin malı durumundan ama bence gayet güzel. Bugun ustaya bıraktım, genel bakım ve dişli büyütmesi için. Titreşimde bakalım nasıl bi değişme olucak merak ediyorum.


İlk resimler;







Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
:) İlk alırken bende epey tereddüt etmiştim, yedek parça sıkıntısından ve çin malı durumundan ama bence gayet güzel. Bugun ustaya bıraktım, genel bakım ve dişli büyütmesi için. Titreşimde bakalım nasıl bi değişme olucak merak ediyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------

İlk resimler;

motorun çok temiz agresif. hayırlı olsun güle güle kullan. piyasadaki en temiz f5 lerden diyebilirim. bir tek sola düşmüş hafif sanırım.
10 üzerinden 8 temizlikte

lastikleri bile daha değişmemiş kız gibi:cherry:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
9
motorun çok temiz agresif. hayırlı olsun güle güle kullan. piyasadaki en temiz f5 lerden diyebilirim. bir tek sola düşmüş hafif sanırım.
10 üzerinden 8 temizlikte

lastikleri bile daha değişmemiş kız gibi:cherry:

Eyvallah kardeşim saolasın, şu anlık gayet güzel. Resmi takıntısıda yok, ruhsat, vergi vs. :) Dün nerdeyse tüm günümü bu konuda geçirdim, eve gidip gece 12 ye kadar motorla uğraştım. Arka grenajları komple çıkardım. Bi depo kaldı, o da doluydu cesaret edemedim sökmeye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

Bu arada, sola düşmüş oldugunu nerden farkettin ? Ben bilmiyorum, düşüp düşmediğini ama merak ettim.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Eyvallah kardeşim saolasın, şu anlık gayet güzel. Resmi takıntısıda yok, ruhsat, vergi vs. :) Dün nerdeyse tüm günümü bu konuda geçirdim, eve gidip gece 12 ye kadar motorla uğraştım. Arka grenajları komple çıkardım. Bi depo kaldı, o da doluydu cesaret edemedim sökmeye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

Bu arada, sola düşmüş oldugunu nerden farkettin ? Ben bilmiyorum, düşüp düşmediğini ama merak ettim.

düşmesi şöyle, belli fakat ne şiddette düştüğü daha başka foto olursa belli olur.

1.si aynalar orjinal değil. düştüğünde ilk kıracağın yer ayna oluyor. aynayı kırmış yenisini de ucuz aynalardan almış.
2..si debriyaj manetinin ucu bükülmüş boyası sökülmüş. belki penseyle manetin yamukluğunu da almış olabilir.
3.sü de sinyal çok içte duruyor sinyale veya yuvasına bir darbe var gibi(bundan tam emin değilim ama yamuk duruyor)
4.fotodan tam seçemiyorum ama grenajların en alt yani alt grenaj (sakal da deniyor) o kısım kırık gibi görüyorum fakat belki foto yanıltıyor olabilir.

bir de grenaj vidalarından biri orjinal değil sanırım



yine de hepsini geç motor gerçekten çok temiz.az kullanıldığı belli düşmesi de çok hafif olabilir. durduğu yerde gibi
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
9
Motorun yanında olsan kimbilir daha neler çıkar :) Aynen, grenaj vidaları ornijal değil, vida lastikleride çok yıpranmış. Onları yenilicem ilk fırsatta.

İnş. hepimize kazasız belasız sürmek nasip olur.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Çok Yakısıklı Bir Oglun Var :):):):) Renk Tam İstedigim Gİbi Parlak Sarı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 ----------

Hmm Aklıma Geldi Lastikleri degişmelisin Ve Genişlet lastikleri Güzel Duruyo Bide Bize Video Cekermisin Egzos Sesini :) Çok Sey İstiyorum Ama
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Kujumax ilk motorun olarak cbr kesinlikle uygun değil sana Mutlaka düşürürsün..Parça fiyatlarına bi bak :cat: İlla alıcam diyosan 0'kesinlıkle alma..2.elde 3000 liradan fazla verme bence..Hem çabuk sıkılırsın hem tecrübe edinene kadar o motor kaç kez yatar kalkar..
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Kujumax ilk motorun olarak cbr kesinlikle uygun değil sana Mutlaka düşürürsün..Parça fiyatlarına bi bak :cat: İlla alıcam diyosan 0'kesinlıkle alma..2.elde 3000 liradan fazla verme bence..Hem çabuk sıkılırsın hem tecrübe edinene kadar o motor kaç kez yatar kalkar..

Halil Abi Öyle Konusuyorki :D:D İnsanı Aldırtmamak için kOnusuyo :d Simdi Bi Arkadasla Konustuk
Eski Sahibiyle konustuk Tam Aklımdaki Sorulara Cevap Aldım Kim Ne Dersin temiz Buldugum Anda Ruhsatını Alıcam Üstüme :) Sarı Veya Kırmızı :):):)
resim025z.jpg



Halil Abi :) Gözünü Seveyim Alma Deme :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Halil Abi Öyle Konusuyorki :D:D İnsanı Aldırtmamak için kOnusuyo :d Simdi Bi Arkadasla Konustuk
Eski Sahibiyle konustuk Tam Aklımdaki Sorulara Cevap Aldım Kim Ne Dersin temiz Buldugum Anda Ruhsatını Alıcam Üstüme :) Sarı Veya Kırmızı :):):)
resim025z.jpg



Halil Abi :) Gözünü Seveyim Alma Deme :)

halil abide senin iyiliğin için konuşuyo sen cbr alsan ona ne faydası var :queen: Kaç liraya buldun skyjeti ? Ve nekadar süre kullanıcaksın onu yaz bana bi hele
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Bi Sezon 4-5 En Fazla 10 Ay 1500Tl civarı Bişeyler arıyorum Daha Bulamadım Güzel Saglam Sorunsuz.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Recai aklını karıstırma gencın bırak cbr alsın hayatın tadına varsın hıc olmadı alsın bı skyjet babalar gibi sürsün.Titreşimide faydalıdır vucut için:)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Recai aklını karıstırma gencın bırak cbr alsın hayatın tadına varsın hıc olmadı alsın bı skyjet babalar gibi sürsün.Titreşimide faydalıdır vucut için:)

Aldın cbrı konuşuon valla 1.500 liraya kadar skyjet arıyor arkadaş 1.500 nerde 6000 nerde engin yaw :queen:

Ben bişi demiyorum yaşayarak öğrenmen dileği ile :p ilk motorun olduğu için ne istersen alabilirsin skyjette uygundur cbrda parana göre :)
( ::secreet:Şit bak bi ybr al ybr ::secreet: )
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Bende aynı fıyatla baslamıstım bılıyorsun ıste 1300 lra fılan vardı sonrdan nasıl olduda 0 cbr a bındım bende anlamadım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst