Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Nebioglunu Bide Ben Arıyım Bakalim Ne Dicekler :):):)

Umarım Getiririler Ve Sıfır motor Alırım :)


Bu Arada Dün Resmi Olarak Ehliyete Yazıldım 1050TL Herşey dahil....

25 Ekimde Kurs Başlıyo Alıcaklar Geç Kalmayin...

Motor Aldırmayan Ailen Filanmı ?


Bu Arada Abimle Çok Ters Gidioruz uyuz Ediyo Dedigi laf:

İlk Bİ SChooter Al 2-3 Ay Kullan Sonra Vitesli Al Hemen Vitesliyle Başlayamazsın Dio Nasıl ikna Edicem .... Babam İkna Oldu Annem Oldu Tek Abim Kaldı Abimde Eski Motorculardan :):):)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Nebioglunu Bide Ben Arıyım Bakalim Ne Dicekler :):):)

Umarım Getiririler Ve Sıfır motor Alırım :)


Bu Arada Dün Resmi Olarak Ehliyete Yazıldım 1050TL Herşey dahil....

25 Ekimde Kurs Başlıyo Alıcaklar Geç Kalmayin...

Motor Aldırmayan Ailen Filanmı ?


Bu Arada Abimle Çok Ters Gidioruz uyuz Ediyo Dedigi laf:

İlk Bİ SChooter Al 2-3 Ay Kullan Sonra Vitesli Al Hemen Vitesliyle Başlayamazsın Dio Nasıl ikna Edicem .... Babam İkna Oldu Annem Oldu Tek Abim Kaldı Abimde Eski Motorculardan :):):)
İlk vitesli alman daha iyi İleriye dönük bi motor olur..
Nebioğullarında f5 yok Getiriceklerini sanmıyorum hele para ödenmeden motor getirmezler :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Para Ödemek Kolay Önemli Olan Getirmeleri Aradım Bende Ellerinde Yokmus Gelmicekmişte.

Abimi Nasıl ikna Edicem bilmiyorum
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
ALLAHIMMMMMMM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN SONUNDA ABİMİ İKNA ETTİM AMA TEK KONU RENK OLDU ODA KIRMIZI ve SARI :):) Oda zibidi Tarzı Olmayan Tarzlardan :):):):) Sonunda Yaw Sonunda Onuda İkna Ettim :):):):):)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ALLAHIMMMMMMM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN SONUNDA ABİMİ İKNA ETTİM AMA TEK KONU RENK OLDU ODA KIRMIZI ve SARI :):) Oda zibidi Tarzı Olmayan Tarzlardan :):):):) Sonunda Yaw Sonunda Onuda İkna Ettim :):):):):)

f5 alma

ama scooter hiç alma. scooter alırsan yakıt tüketimi arıza falan filan uzar gider bir sürü sıkıntı

scooter alırsan vitesli motor hayatın biter . hiç bir zaman güvenemezsin kendine

ayrıca milletin gözünde scootercı ile motosikletçi ayrı şeyler. scootera binenlere çocuk gözüyle bakıyor kızlar:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Yine Ne Oldu Abi neden Almıyım :S

paran varsa alma.cbr al her zaman ki gibi:)


f5 te işte giderek azalıyor o yönden. geçen sene alınabilirdi ama bu sene hem eskidi hem de azaldı. 2 sene sonra binilmez artık.

ama yinede 1000 e alırsan 1000 e satarsın

neyse sen bana bakma:cherry:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
1500TL Filan Almayı Düşünüyorum Ama Kötümü Yaparım Ne Dersin ?

İlk Motor Olcagı İçin Kalite İstemiyorum Düşe Kalka Ögrenmeye Kalkarsam Cbrla Nefesim Kokar :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
geç bu ayakları:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------



1000 liradan bir kuruş fazla verme
Ybr al kuju sen dinleme Halil abiyi :queen:

Ahh Su Ybr Kafa Graneji Hosuma Gitse :)

snc00227k.jpg

snc00223kopya.jpg

Benim motor şuan uzay kafa..Yuvarlak kafaya çevirince daha güzel olucak.. ( Fileyi 1 gün taktım Heves :p )
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Antalyada Tanıdık Polisler Var Plakasızlıktan Sana Bİ ceza Yazdırayım Kafa Grenajına Elleyeme :D
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Wayyy abi Stil İşte Tek Sorun O ama Para Konusunda Babamı Sıkıstırmayı Yavastan Düşünüyorum En iyisi Sanırım Cbr Almak.

Ama Ybr ve Stillerini Almayı düşünmüyorum :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Wayyy abi Stil İşte Tek Sorun O ama Para Konusunda Babamı Sıkıstırmayı Yavastan Düşünüyorum En iyisi Sanırım Cbr Almak.

Ama Ybr ve Stillerini Almayı düşünmüyorum :D

valla dediklerimi iyi düşün. sonuçta sen bu motoru veya başkasını aldıktan sonra paran olduğu an yenisini almak isteyeceksin. aldığın motorlada kaza yapma ihtimalini de düşün. ayrıca bu motoru rahat satarsın.

ama para konusunu halledersen tabi cbr da olabilir. ama ben sana bu hafta bu motoru al derim
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Bu Hafta Bu Motoru Alsamda Kapalı Garaja cekicem Kış Boyunca Yatıcak Kurs Bİtne Kadar %80 cbr Parasını Toparlarım zaten Suanda Hostadasinda Calisiyorum Yine Zamanı Gelince Halil Abinin Tavsiyeleriyle Yola Cıkmak Sart Oldu :)
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
9
Arkadaslar, bende aranıza yeni katıldım. 1 Hafta oluyor alalı, konunun ilk baslarında yasanılan sıkıntıyı aynen yaşıyorum, titreşim sorunu. Tam olarak deneyenler nasıl sonuc aldı, Dişli değişimi ve Salton'un bahsettiği, egsoz baglantılarında ki pul+conta iyileştirmesi.
Xenon Far kiti düşünüyorum, deneyen varmı ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Arkadaslar, bende aranıza yeni katıldım. 1 Hafta oluyor alalı, konunun ilk baslarında yasanılan sıkıntıyı aynen yaşıyorum, titreşim sorunu. Tam olarak deneyenler nasıl sonuc aldı, Dişli değişimi ve Salton'un bahsettiği, egsoz baglantılarında ki pul+conta iyileştirmesi.
Xenon Far kiti düşünüyorum, deneyen varmı ?

xenon takma onun yerine 55 watt ampül tak.

dişli olarak ta ön 17 arka 34 dişli tak genel anlamda daha iyi olur allışırsın.

bir de titreşimin azalması için bir mil atıyoruz silindir kapağına ama zahmetli iş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst