[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Arkadaşlar,
Adana' dan selamlar,
Muhabbetiniz bol, geceniz güzel, kahkahanız şen olsun.
Sizlerle olmayı ister, tanışmaktan memnun olurdum.
Ancak malum, mesafeler ve sorumluluklar el vermiyor.
Ancak, eğlence ve muhabbetinizin resimlerini paylaşmanızı rica eder.
Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
Sevgi ve saygılar.:rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
Katyamı cok özledimmm ayrıca canım kardesim jesse ve bitanecik abicim GKN nin daveti üzerine katılabilme olasılıgım var :) o aksam kuzenımın sözlüsünün dogum günü partisine ugrayacagım oradanda antalyadan misafirim gelcek onu taksime goturecegim ya gecenin ilerleyen saatlerinde yanınıza katılmaya calısacagım ya da sizler taksime gecerseniz alo yaparsınız :queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Katyamı cok özledimmm ayrıca canım kardesim jesse ve bitanecik abicim GKN nin daveti üzerine katılabilme olasılıgım var :) o aksam kuzenımın sözlüsünün dogum günü partisine ugrayacagım oradanda antalyadan misafirim gelcek onu taksime goturecegim ya gecenin ilerleyen saatlerinde yanınıza katılmaya calısacagım ya da sizler taksime gecerseniz alo yaparsınız :queen::queen:

kızım bu kadroyla taksime geçmeyiz ... çıkarma yaparız .. çıkarma :cherry::cherry:
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Organizasyon jesse'ye ait olduğundan sormak icap eder. Hocam;kalma işine yanaşmam ama bu toplanmayı yatıya dönüştürdüğünüz için birazda motorcu günü gibi bir hal alsın diyerekten acep size şöyle şanlı bir su böreği getirsem nassı olur? :bounce:

 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Arkadaşlar,
Adana' dan selamlar,
Muhabbetiniz bol, geceniz güzel, kahkahanız şen olsun.
Sizlerle olmayı ister, tanışmaktan memnun olurdum.
Ancak malum, mesafeler ve sorumluluklar el vermiyor.
Ancak, eğlence ve muhabbetinizin resimlerini paylaşmanızı rica eder.
Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
Sevgi ve saygılar.:rendeer:

kısmet abi gönüllerimiz bir hepimizin.. bizde çok istiyoruz gidip tanışmak görmek .. ama imkanlar meselesi.. yol hiç gözümde büyümez ama maddiyat kötü .. umarım fuarda falan denk getirrirseniz orda baya arkadaşlar illerden toplaşıp gelirler prda kaynaşırız sevgiler adanaya

Organizasyon jesse'ye ait olduğundan sormak icap eder. Hocam;kalma işine yanaşmam ama bu toplanmayı yatıya dönüştürdüğünüz için birazda motorcu günü gibi bir hal alsın diyerekten acep size şöyle şanlı bir su böreği getirsem nassı olur? :bounce:


valla yok demeyiz.. :) çay corba var zaten .. yagmurda ıslanan arkadaşlara ilaç gibi gelebilir ...:D :D :D

bende padişah macunu getirecem :D
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Zangır zangır derken, titreyerek mi? :p



Sen gek asıl, unu elemiş ipe asmışsın nede olsa.. Yeni bir tat, yeni bir dokunuş, yeni bir sürünceme :p:queen:

Valla Gokhan abi onu ben bilmem.

Senin Taksim deki dogum gununde gelen dantel islemeli guzel kiyafetin de aklimda onunda fotolari var ustundeyken.:cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
52
motorum kazadan dolayı serviste eğer çıkarsa çok istiyorum aranıza katılmak :(
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
keyfiniz bol muhabbetiniz daim olsun arkadaşlar güzel bir konu yorumları okudum gayet neşeli geçmiş yıllardan fotolar var imrenmedik desek yalan olur yeyin için bakalım istanbullular konyadan selamlar
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
motorum kazadan dolayı serviste eğer çıkarsa çok istiyorum aranıza katılmak :(
motorsuz gelebilirsen bekleriz illa motosiklet olsun demedik :)

keyfiniz bol muhabbetiniz daim olsun arkadaşlar güzel bir konu yorumları okudum gayet neşeli geçmiş yıllardan fotolar var imrenmedik desek yalan olur yeyin için bakalım istanbullular konyadan selamlar


bizdende konyaya selamlar sizlerde yapsanız bizlerde imrensek .. şöyle etli ekmekli bi buluşma ....:cat::cat::cat::cat:

tüm konyaya selamlar
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ünlü dans şovum ve gece kıyafetimle bende orda olacam :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

ama jess kardeşim benle dans ederse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

Bu arada emin kardeşimizde ünlü zeytinyağlı sıvı sabunu ve hulk flimi ile bize katkıda bulunacakmış son duyumlarla beraber:queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ünlü dans şovum ve gece kıyafetimle bende orda olacam :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

ama jess kardeşim benle dans ederse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

Bu arada emin kardeşimizde ünlü zeytinyağlı sıvı sabunu ve hulk flimi ile bize katkıda bulunacakmış son duyumlarla beraber:queen::queen:

pık pık pık pık :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst