[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
eskiler yeniler kaynaşsın konuşulşsun yenilsin içilsin kahkahalar havalarda uçsun diyen .. ben bu ortamda rencide olmam diyen ... dahah önce katılmıştım bi zararını görmedim diyen .. cumartesi işim yok zaten diyen buyursun gelsin :wiinkk::wiinkk::wiinkk:

cumartesi günü nostalji olsun diye bacom eski sidi mont ve airoh kaskıyla aramızda olacak

ben ise siyah deri montum ve yün eldivenlerimle orda olacagım .. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

katılım gösteren arkadaşlar listeyi sürdürebilirler

1-jesse
2-gkn
3-marv
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Saat kaçta toplanacaz? Yağmur yağarsa,iptal edermiyiz yoksa hertürlü devam mı deriz ? :)

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Saat kaçta toplanacaz? Yağmur yağarsa,iptal edermiyiz yoksa hertürlü devam mı deriz ? :)

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK

saat yok akşamdan damlicaz sabaha kadar ordayız .. yagmur çamur farketmeyecek.. gelmek isteyen gelecek :cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Bende geleceğim inşallah :) şöyle bir nargile komasına girelim :p

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
BİZ Kızlar da gelebiliyor muyuz jesse, yoksa sadece erkeklere özel bir buluşma mı olacak.. :silent: :silent: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe::
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Bir defa tophane buluşmalarına gelmiştim.Resimdeki tayfa,hatta rahmetl necdet abi de vardı sanırım.
Söz vermeyeyim belki uğrayabilirim.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
BİZ Kızlar da gelebiliyor muyuz jesse, yoksa sadece erkeklere özel bir buluşma mı olacak.. :silent: :silent: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe::

hayır banu hanımınıda alıp gelebilirsin :queen::queen::queen::queen::cherry::cherry::cherry::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

mt de kadın erkek vebunun gibi bir ayrım yok :D
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
eskiler yeniler kaynaşsın konuşulşsun yenilsin içilsin kahkahalar havalarda uçsun diyen .. ben bu ortamda rencide olmam diyen ... dahah önce katılmıştım bi zararını görmedim diyen .. cumartesi işim yok zaten diyen buyursun gelsin :wiinkk::wiinkk::wiinkk:

cumartesi günü nostalji olsun diye bacom eski sidi mont ve airoh kaskıyla aramızda olacak

ben ise siyah deri montum ve yün eldivenlerimle orda olacagım .. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

katılım gösteren arkadaşlar listeyi sürdürebilirler

1-jesse
2-gkn
3-marv

e bende atletimi giyip geleyim bari :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Güm! Işte beklenilen buluşma :cherry: Ne sabahlardık bee...

en son hesap ödemek için adamları uykudan uyandırdıgımı hatırlıyorum :D :D :D :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:27 ----------

e bende atletimi giyip geleyim bari :mrgreen:

emin o resmi bulamadım hatta rolanın göbeginden şeker yemiştim onuda bulsam koyacaktım :D dökülsün resimler buldugunu koy :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Emin atlet giyerse ben en kötü hava şartında bile üstsüz gelirim :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
hayır banu hanımınıda alıp gelebilirsin :queen ::queen ::queen ::queen :cherry: :cherry: :cherry: ::rendeer ::rendeer ::rendeer ::rendeer:

mt de kadın erkek ve bunun gibi bir ayrım yok :D

Ne güzel bende öyle tahmin etmiştim. Yukarıda koyu renk ve altı çizgili olan kısma cevap verme hakkımı Emre' ye sattım haberin olsun.. :wiinkk: :bounce:

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U +1
8-?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
Oley yaşasın en sonunda güzel bir organizasiyon haberi:cherry:


1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10?
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292


Uploaded with ImageShack.us

hayır emin bu :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 ----------



bu arkadaşada haber verelim .. yumak mıydı neydi bunun niki :cherry::cherry::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah gelmeyi çok isterdim ama Hyosung daha yeni pert oldu. Honda'da arıza büyük. Lanet olsun amaaaa :salut: Kaskımı elime alsam iett ile gelsem olmaz mııı :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst