- Katılım
- 26 Şub 2006
- Mesajlar
- 3,292
- Konu Yazar
- #1
eskiler yeniler kaynaşsın konuşulşsun yenilsin içilsin kahkahalar havalarda uçsun diyen .. ben bu ortamda rencide olmam diyen ... dahah önce katılmıştım bi zararını görmedim diyen .. cumartesi işim yok zaten diyen buyursun gelsin :wiinkk::wiinkk::wiinkk:
cumartesi günü nostalji olsun diye bacom eski sidi mont ve airoh kaskıyla aramızda olacak
ben ise siyah deri montum ve yün eldivenlerimle orda olacagım .. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
katılım gösteren arkadaşlar listeyi sürdürebilirler
1-jesse
2-gkn
3-marv
cumartesi günü nostalji olsun diye bacom eski sidi mont ve airoh kaskıyla aramızda olacak
ben ise siyah deri montum ve yün eldivenlerimle orda olacagım .. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
katılım gösteren arkadaşlar listeyi sürdürebilirler
1-jesse
2-gkn
3-marv





