işte beklenen organizasyon...
Yalnız ben yukarıda dans eden arkadaşları görünce biraz çekimser kaldım..
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
Ah gelmeyi çok isterdim ama Hyosung daha yeni pert oldu. Honda'da arıza büyük. Lanet olsun amaaaa :salut: Kaskımı elime alsam iett ile gelsem olmaz mııı :cherry:
Emin atlet giyerse ben en kötü hava şartında bile üstsüz gelirim![]()
emini dişlerimle soyarımüstsüz teker yapman için
![]()
sen bide gecenin sabahını görseydin![]()
Cumartesi Akşamı Sultanahmet'te olacağız ordan uğrayıp sizlerle tanışmak kendimizi tanıtmak isteriz.
görüşmek üzere...
Bu çekimserlik neden ya? Gelin tabi hepiniz gelin tanışalım kaynaşalım
Ben dans kıyafetimle geliyorum o zaman, bi şov yapalım ordakilere :queen:
</noscript>
</noscript>
</noscript>Emin yalnış sularda geziyosun, yeşil oyuncağınla olan resimlerin var elimde
Varsın banlasınlarrrrr :mrgreen:
Bu çekimserlik neden ya? Gelin tabi hepiniz gelin tanışalım kaynaşalım![]()


Gelmeyi çok isterdım m hyat şartları nplım 50 cc bir motor + ehliyet yok +dershane + koruma ekipmanlarım hazır değil bi kask garajda ilerde ktılmak isterim iyi eğlenceler
Ahh ah cok uzaklardayim gelmek isterdim ozledim.
O yesil oyuncak Dilaver abinin Cem abiye dogum gununde verdigi siyah oyuncakla ayni mi?
:cherry: