[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
işte beklenen organizasyon...


Yalnız ben yukarıda dans eden arkadaşları görünce biraz çekimser kaldım..:)

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
işte beklenen organizasyon...


Yalnız ben yukarıda dans eden arkadaşları görünce biraz çekimser kaldım..:)

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT

sen bide gecenin sabahını görseydin :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:57 ----------

Ah gelmeyi çok isterdim ama Hyosung daha yeni pert oldu. Honda'da arıza büyük. Lanet olsun amaaaa :salut: Kaskımı elime alsam iett ile gelsem olmaz mııı :cherry:

motor göstermeye degil . muhabet etmeye gel.. :wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Emin atlet giyerse ben en kötü hava şartında bile üstsüz gelirim :p

facede jesin paylaştığı videodaki gibimi :p

emini dişlerimle soyarım :D üstsüz teker yapman için :D

onu rola güzel yapıyodu :mrgreen:

[/COLOR]

bu arkadaşada haber verelim .. yumak mıydı neydi bunun niki :cherry::cherry::cherry:

hahahahhahahahahaha :mrgreen: muro eskiden hakkaten canavarmış ya :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Cumartesi Akşamı Sultanahmet'te olacağız ordan uğrayıp sizlerle tanışmak kendimizi tanıtmak isteriz.

görüşmek üzere...

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
21
aranızdaki yenilerden olarak tanışmak isterim

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Bir türlü böyle bir organizasyonda tanışmak kısmet olmamıştı, muhtemelen çoğunuzdan yaşça ufak olduğum için hep çekingen oldum bu konuda ama eğer muhabbetinize beni de dahil ederseniz sabaha kadar orda olurum, öncekilere bakılırsa çok eğlenceli bir gece olacak gibi görünüyor. Yani özetlee :cherry:

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Bu çekimserlik neden ya? Gelin tabi hepiniz gelin tanışalım kaynaşalım :p

Ben dans kıyafetimle geliyorum o zaman, bi şov yapalım ordakilere :queen:

biraz sonra eski günlerden bir kaç hatıra ekleyeceğim, ah gençlik ah :p

GKN ve Delimavili arkadaşlarımız :mrgreen:
<script src='http://img221.imageshack.us/shareable/?i=39578829.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>
[IMG=http://img137.imageshack.us/img137/7260/95436306.png][/IMG]</noscript>
[IMG=http://img85.imageshack.us/img85/3818/15788735.png][/IMG]




Rola, Mhrrmkpnr ve İst_Burak ın Voltran misali oluşturdukları sevgi toparlacığı :mrgreen:
<script src='http://img535.imageshack.us/shareable/?i=35915484.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Uploaded with ImageShack.us

Yine Mhrrmkpnr ve Jesse nin canlı performasnları :p

[IMG=http://img137.imageshack.us/img137/8530/38414974.png][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
<script src='http://img137.imageshack.us/shareable/?i=38414974.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Emin yalnış sularda geziyosun, yeşil oyuncağınla olan resimlerin var elimde :p
Varsın banlasınlarrrrr :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Emin yalnış sularda geziyosun, yeşil oyuncağınla olan resimlerin var elimde :p
Varsın banlasınlarrrrr :mrgreen:

hahahahahahahahahaha :mrgreen: yav ben o oyuncağı gömmüştüm halbuki :mrgreen: şu diyaloğu ömrüm boyunca unutmam ama:

-Abi doğum günün kutlu olsun, sana bi hediye aldık ama kullanacan tmm mı?

-Kullanırım olum niye kullanmayayım?

-Bak söz dimi?

-Tmm yav valla kullanıcam

-Al o zaman hediyeni güle güle kullan :mrgreen: ahhahahhahahhahahahaha :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Ahh ah cok uzaklardayim gelmek isterdim ozledim.

O yesil oyuncak Dilaver abinin Cem abiye dogum gununde verdigi siyah oyuncakla ayni mi?
:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Gelmeyi çok isterdım m hyat şartları nplım 50 cc bir motor + ehliyet yok +dershane + koruma ekipmanlarım hazır değil bi kask garajda ilerde ktılmak isterim iyi eğlenceler
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Gelmeyi çok isterdım m hyat şartları nplım 50 cc bir motor + ehliyet yok +dershane + koruma ekipmanlarım hazır değil bi kask garajda ilerde ktılmak isterim iyi eğlenceler

mesafe uzak ehiyetimde yok o yüzden motorla gelemem diyosan ayrı ama ilede motorla geleceksin diye bi şart yok haberin olsun :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

Ahh ah cok uzaklardayim gelmek isterdim ozledim.

O yesil oyuncak Dilaver abinin Cem abiye dogum gununde verdigi siyah oyuncakla ayni mi?
:cherry:

daha büyüğü hemde yeşil galiba Hulk un ki :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst