- Katılım
- 31 Mar 2010
- Mesajlar
- 292
korkulacak bişey yok.. eminle aramızda geçen buluşmalardan kalan özetler geçiyoruz sadece ...
manalar belden aşşağı karşılanmasın .. :wiinkk::wiinkk:
keyifle okuyoruz:wiinkk:
korkulacak bişey yok.. eminle aramızda geçen buluşmalardan kalan özetler geçiyoruz sadece ...
manalar belden aşşağı karşılanmasın .. :wiinkk::wiinkk:
yeni gelecek olanları korkutuyorsunuz iyiden iyiye haberiniz olaa :queen:
ünlü dans şovum ve gece kıyafetimle bende orda olacam :queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------
ama jess kardeşim benle dans ederse
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------
Bu arada emin kardeşimizde ünlü zeytinyağlı sıvı sabunu ve hulk flimi ile bize katkıda bulunacakmış son duyumlarla beraber:queen::queen:
pık pık pık pık :queen:
Evet arkadaşlar katılımları görelim..
Alper tim katılmıyormu bize??
bunlarda altın kızlar ..![]()
hey gidi günler rahmetli murat oygurda aramızdaydı.. allah gani gani rahmet eylesin
gecenin ilerliyen saatlerinde olabilir belki
jesse,emün ve seni yalnız bırakmaya gelmez:mrgreen:
o akşam daha önceden verilmiş sözüm var
bakıcaz artık:wiinkk:
dün rolo yu gördüm
rolo nun çiftetelli oynadıgı
istburak ın kabuğuyla portakal yediğini
emin di galiba şemsiyenin direginde striptiz yaptıgını
birinin mhrrmkpnr ın bacagını öptüğünü
gkn in tophane yolunda şuursuzca arabalara trafik polisiymiş gibi yönlendirmesini
hepsini hatırlıyorum
siz hatırlıyormusunuz
Yavrum benim, yerim sözünü, elimde jesle beraber tophanede sihay bi hyosung üzerinde fotonuz var, artçılı öncülü
Geliyosun dimi kardeşim :cherry:
Şişe çevirmede kendini bi mok sanıp cesaret diyen istburak, muharremin kıllı bacağını yalamak sureti ile etkisiz hale gelmişti :queen::queen:

