[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Daha çok çıkma tadınma olan bu görüntüler neysede buluşmadan sonra çekilmiş olan pornografik görüntüleri paylaşılması hususunda birazdaha sag ve sol duyulu davranmanız taraftarıyım.::belge::

Konuya eklenmiş onca fotografları gördükten sonra şimdiden uyarıyım dedim :p

Güzel buluşma olacaga benziyor.Gezi sonrası görüntüleri merakla bekliyoruz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Daha çok çıkma tadınma olan bu görüntüler neysede buluşmadan sonra çekilmiş olan pornografik görüntüleri paylaşılması hususunda birazdaha sag ve sol duyulu davranmanız taraftarıyım.::belge::

Konuya eklenmiş onca fotografları gördükten sonra şimdiden uyarıyım dedim :p

Güzel buluşma olacaga benziyor.Gezi sonrası görüntüleri merakla bekliyoruz:cat:

biz masum bir tarikatız ..... :D uygunsuz görüntüler için vat 69 gurubumuza bekleriz :D
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
bu yukarıdaki kıvırcık saçlı arkadaşı en son tv de görmüştüm meksikadan amerikaya kaçak girmeye çalışırken yakalamışlar dogan haber ajansında resimleri var :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

biz masum bir tarikatız ..... :D uygunsuz görüntüler için vat 69 gurubumuza bekleriz :D

oo grup hala duruyormuu lennn
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
motorcu çayı :D :D:D vayy bee ne günlerdi :D



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:09 ----------

bu yukarıdaki kıvırcık saçlı arkadaşı en son tv de görmüştüm meksikadan amerikaya kaçak girmeye çalışırken yakalamışlar dogan haber ajansında resimleri var :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------



oo grup hala duruyormuu lennn

heee duruyo bu ayın posteride sensin :D bide arkadaşın vardı yanında tülay :queen::queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
çok resim var ama diger pc de eski günlerin anısına yayınlardık
mod lar merak etmesin cemaat resimleri :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hey gidi günler beaa


eminin yeşil şeysi bu resimdeki mi acaba:silent:



admin bile gelmişti :mrgreen:


 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
hey gidi günler beaa
dsc00350ft6.jpg

Mavili çocuk yeni mi. :p
benjamin GKN button gibi adam genşleşiyor.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
vat69 duruyormu bi bakayımda duruyorsa eski bulusmalardan bi kaç fotoda ben ekleyeyim :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 ----------

eminin yeşil şeysi bu resimdeki mi acaba:silent:


Anaaa askere giderken emin ben almıştım bu bebegi hediye göbek atarak yaylaları söylüyorduuuu :queen::queen::queen::queen:

Ama o gece jesse ye gelen hediyenin fotografı yok olmaz ki :queen::queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
vat69 duruyormu bi bakayımda duruyorsa eski bulusmalardan bi kaç fotoda ben ekleyeyim :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 ----------



Anaaa askere giderken emin ben almıştım bu bebegi hediye göbek atarak yaylaları söylüyorduuuu :queen::queen::queen::queen:

Ama o gece jesse ye gelen hediyenin fotografı yok olmaz ki :queen::queen::queen:

ooo hoşgeldiniz efemm
siz olmadan olmazdı zatem tophane buluşması
şimdi tamamlandık sayılır

bu arada bilen üyelerimiz için az önce telefonda konuştum
Atilla arkadaşımızın herkese selamı var:bounce:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
ooo hoşgeldiniz efemm
siz olmadan olmazdı zatem tophane buluşması
şimdi tamamlandık sayılır

bu arada bilen üyelerimiz için az önce telefonda konuştum
Atilla arkadaşımızın herkese selamı var:bounce:

Aaa öyle efenim falan olmuyor ama insan gelecekteki karısına böylemi davranır en son sende bende evde kalıp birbirimize kalmıcazmı öyle plan yapmadık mı :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Kuzucumm şaka bi yana inşallah gelmeye calısıcam eger önceden de dedigim gibi gelemessem gecenin ilerleyen saatlerinde taksimde bulusuruz :p:p:p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bi aksilik olmassa bende orda olmak istiyorum.
Tabi fazladan yer varsa ilk mt buluşmam olucak..
Çok heycanlıyım :p Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum:mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst