[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292



bunlarda altın kızlar ..:)

hey gidi günler rahmetli murat oygurda aramızdaydı.. allah gani gani rahmet eylesin
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ünlü dans şovum ve gece kıyafetimle bende orda olacam :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

ama jess kardeşim benle dans ederse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

Bu arada emin kardeşimizde ünlü zeytinyağlı sıvı sabunu ve hulk flimi ile bize katkıda bulunacakmış son duyumlarla beraber:queen::queen:

pık pık pık pık :queen:

Dayanamam amaaaa :queen::queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Evet arkadaşlar katılımları görelim..
Alper tim katılmıyormu bize??


gecenin ilerliyen saatlerinde olabilir belki
jesse,emün ve seni yalnız bırakmaya gelmez:mrgreen:
o akşam daha önceden verilmiş sözüm var
bakıcaz artık:wiinkk:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
dün rolo yu gördüm :)
rolo nun çiftetelli oynadıgı
istburak ın kabuğuyla portakal yediğini
emin di galiba şemsiyenin direginde striptiz yaptıgını
birinin mhrrmkpnr ın bacagını öptüğünü
gkn in tophane yolunda şuursuzca arabalara trafik polisiymiş gibi yönlendirmesini

hepsini hatırlıyorum
siz hatırlıyormusunuz
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292



enson tophane buluşmamızda sigara almaya gidiyorum diye yola çıkan ve kendisinden birdaha haber alınamayan özürlü arkadaşımızı unutmadık........:( :( :( :( :(

kendisinden hala haber bekliyoruz ... canımsın kareşim bulucaz seni
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gecenin ilerliyen saatlerinde olabilir belki
jesse,emün ve seni yalnız bırakmaya gelmez:mrgreen:
o akşam daha önceden verilmiş sözüm var
bakıcaz artık:wiinkk:

Yavrum benim, yerim sözünü, elimde jesle beraber tophanede sihay bi hyosung üzerinde fotonuz var, artçılı öncülü :p

Geliyosun dimi kardeşim :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
artçılı öncülü derken baco :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

kirve gelmessen küserim :D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
dün rolo yu gördüm :)
rolo nun çiftetelli oynadıgı
istburak ın kabuğuyla portakal yediğini
emin di galiba şemsiyenin direginde striptiz yaptıgını
birinin mhrrmkpnr ın bacagını öptüğünü
gkn in tophane yolunda şuursuzca arabalara trafik polisiymiş gibi yönlendirmesini

hepsini hatırlıyorum
siz hatırlıyormusunuz

Şişe çevirmede kendini bi mok sanıp cesaret diyen istburak, muharremin kıllı bacağını yalamak sureti ile etkisiz hale gelmişti :queen::queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
kirve kendi halini hatırlıyormusun len
bende ördek yürüyüşü yapmıştım galiba :D
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
malesef mi :)
hayırsız adamın ne işi var orada
adamın ... tuttuk be o bizi bi aramadıı :(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448



enson tophane buluşmamızda sigara almaya gidiyorum diye yola çıkan ve kendisinden birdaha haber alınamayan özürlü arkadaşımızı unutmadık........:( :( :( :( :(

kendisinden hala haber bekliyoruz ... canımsın kareşim bulucaz seni

Zaaaaaa:queen::queen:

Arayalım bunuda gelsin :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------



Uploaded with ImageShack.us

Bunuda bulun bana, bunlada işim var :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst