Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
allah ne muradın varsa versin:flower::thumleft::cat:::biggrinn::haapppy:::coool::::surprise::sefereee::cheeeeer::winkwink::friends:::xrock::::145::::143::::149:: daha ne yapsam ki :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
uyduranlar var gerek yok ben baya araştrdım buldum hemde bütün yedek parçaları mevcut

ALTAY MOTOR
0216 611 30 60
www.motorparcalari.net

Skyjet f5 parçalarımı var burda ? Harbidende varmış ve Çok ucuz Güvenilir mi Bu Benim takoz yatıyor garajda Kaç aydır onu yaptırsam mı acaba Nebioğullarında 200 tl olan siperlik 50 tl burda.
Benim sağ sol kapaklar yok Tamamen http://www.motorparcalari.net/ON_GR...50-23-SKYJET150-23-ARORA_150-23-urun1335.html burda sağ gren aj diyor Bu küçük tamamını nerden bulacaz :cherry: Şimdi Baktımda ön grenaj sağ sol bana baya pahalıya patlar bulaş mıyım mı Yada yaptırsam elden çıkarsam mı fikir verin ya :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
diyom ki sen s.ktir et yaptırma motoru ben 500 kaymeye alayım. eğer motorun durumu çok kötü ise (ben yürüyeninde de sorun olduğunu sanoyordum) antalyadan hataya kamyon parasını sen öde ben alayım motoru maksat sana kalabalık yapmasın :mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
diyom ki sen s.ktir et yaptırma motoru ben 500 kaymeye alayım. eğer motorun durumu çok kötü ise (ben yürüyeninde de sorun olduğunu sanoyordum) antalyadan hataya kamyon parasını sen öde ben alayım motoru maksat sana kalabalık yapmasın :mrgreen:

La çok düşüncelisin :cherry: bu haliyle istanbula götürür getirir hiç sıkıntın olmasın sadece grenajlarında sorun var dediğim gibi Yatıyor :) bu haliyle 600 tl ye falan satarım ilan versem zaten satmayı düşünmedim düşünürsem söylerim sana Ve yola mola karışmam cihanım söyleyim :queen:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
59
Skyjet f5 parçalarımı var burda ? Harbidende varmış ve Çok ucuz Güvenilir mi Bu Benim takoz yatıyor garajda Kaç aydır onu yaptırsam mı acaba Nebioğullarında 200 tl olan siperlik 50 tl burda.
Benim sağ sol kapaklar yok Tamamen http://www.motorparcalari.net/ON_GR...50-23-SKYJET150-23-ARORA_150-23-urun1335.html burda sağ gren aj diyor Bu küçük tamamını nerden bulacaz :cherry: Şimdi Baktımda ön grenaj sağ sol bana baya pahalıya patlar bulaş mıyım mı Yada yaptırsam elden çıkarsam mı fikir verin ya :p

valla kardeş benm motor arora geçen cumartsi verdk parçaları.Aldıgm parçalar ise siperlik camı sag üst greanj ve grenaj kapagı toplamda 120 lira verdm havale kargo vb. güvenirlik bakmndan bi sorun yok elemanlar zaten piyasda olan motor parçalrını deilde olmayan motorların parçalarını satıyorlar hiçbir parça sıkıntısı çekmezsiniz ben yeşil renk aldım ve taktrdm :cat:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
59
RECAİ abicim öncelikle geçmş olsun bence motorunu satma sonuçta senin malın yaptr bak yaz geldi kelepir fiyata satarsın meraklısına satmassan paşa paşa binersin :cat: gelelim parçalara şimdi

alt grenaj sag 50 tl
alt grenaj sol 50 tl
ön grenaj sag 65 tl
ön grenaj sol 65 tl
alt grenaj baglantı grenajı 22 tl
çamurluk 65 tl
bide yanlş görmdiysem üst grenaj sol taraf yani f5 yazan yer kırık oda 50 tl
siperlik camı 25 tl
toplamda ise 392 tl buna havale ve kargo ücretini eklersek 420 lira filan tutar sitede 400 lira üstünde alışwerişe kargo ücretsiz yaziyor ama orasını sormak lazım tabi yaprp yaptrmamak sana kalmş
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
RECAİ abicim öncelikle geçmş olsun bence motorunu satma sonuçta senin malın yaptr bak yaz geldi kelepir fiyata satarsın meraklısına satmassan paşa paşa binersin :cat: gelelim parçalara şimdi

alt grenaj sag 50 tl
alt grenaj sol 50 tl
ön grenaj sag 65 tl
ön grenaj sol 65 tl
alt grenaj baglantı grenajı 22 tl
çamurluk 65 tl
bide yanlş görmdiysem üst grenaj sol taraf yani f5 yazan yer kırık oda 50 tl
siperlik camı 25 tl
toplamda ise 392 tl buna havale ve kargo ücretini eklersek 420 lira filan tutar sitede 400 lira üstünde alışwerişe kargo ücretsiz yaziyor ama orasını sormak lazım tabi yaprp yaptrmamak sana kalmş

Dostum çok sağoLasın :) şimdi düşünme faslındayım..Buna binmiyorum diğer motoruma biniyorum Yatıyor bu Yaptırsam mı yaptırmasam mı Bi Düşünicem ona göre karar veriyim bakalım değermi bu 400 liraya

2. elleri kaç paradır acaba bu motorların 1.500'e temiz bulabilirmiyim ?

Dostum 1000 e temiz bulursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kuyruk kısmı grenajlarını bulmak mümkünmü verilen sitede bulamadımda
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Peh bugun Gezeyim dedim Eve 2 metre kala benzin bitti:queen: cihanım benim motoru almıcakmısın satıcam başkasına he
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
Peh bugun Gezeyim dedim Eve 2 metre kala benzin bitti:queen: cihanım benim motoru almıcakmısın satıcam başkasına he

sat recai sen sat yaptırıp mı satıyosun bu haliylemi ve kaça satyosun

en önemlisi hayırlı olsun:rendeer:

ben fikir değiştirdim mondial 250 mct çok hoşuma gitmeye başladı :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst