abilerim kardeşlerim yardımlarınızı beklıorum a2 ehliyet hakkında

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
yardımların için saol

fazla soru soruorum k.bakmada son bişi daha yağ ve benzin olarak ne kullanmamı önerirsin
?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:14 ----------

bide bişey daha diyim Yaş 18 deil seninde sanırım Savcılıkta temiz kagıdı vermiyorlar Velin olcakmış sankı kagıdı alıp kotu işlere karışcam ben 2 kere git gel yaptım :pr:

valla bnmde 18 e aylar kaldı ben tek gittim saolsun orda bi yaşlı amca yardımcı oldu hallettım çabucak o da bnm sansım olsun artık :D
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu arkadaşlar, burası türkiye, hala öğrenemediniz mi? bu memlekette bir iş yapmaya kalkıyorsanız ve o işten önce bir maliyet araştırması yapmışsanız, önünüze çıkan toplam maliyetin üzerine o maliyetin en az 1/3'ü kadar daha yedekte para tutmanız gerekir. çünkü bu memlekette hiç bir şey baştan planlandığı gibi olmaz ve hiç bir maliyet net değildir. herkes müşteriyi kaçırmamak adına baştan en dip fiyatları verir. esas olan müşterinin kapıdan içeri girmesidir. müşteriyi avlayana kadar her türlü oyun mübahtır. asıl yolma işlemi, siz kafese girdikten sonra yapılır.

türkiye'nin uluslararası şirketlerinde bile (GSM şirketleri, inernet servis sağlayıcılar vs. örnekleri istediğiniz kadar çoğaltabilirsiniz) durum böyle değil mi? herhangi bir hizmet satın alırken kaçımız, resmi açıklanan tarifelerde görülen fiyatlar üzerinden hizmet alıyoruzki?

alışın artık buna. size 1 lira maliyet çıkarılan bir işe hiç bir zaman cebinizdeki 1 lirayla girmeyin. yolda kalırsınız...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Kardeş kaderimiz aynı ben mersindeyim..sana bir önerim var!!!sahibi kendi diyor
gittik konuştuk..arabayla motoru birlikte al 400 ytl kar edersin diyor...
Ben o yüzden 2 sene bekliyecem..ama burda araba 255 motor 150 ytl kurs masrafı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:23 ----------

castrol veya shell koy çünkü bende yamaha crypton var..performansta etkilyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş kaderimiz aynı ben mersindeyim..sana bir önerim var!!!sahibi kendi diyor
gittik konuştuk..arabayla motoru birlikte al 400 ytl kar edersin diyor...
Ben o yüzden 2 sene bekliyecem..ama burda araba 255 motor 150 ytl kurs masrafı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:23 ----------

castrol veya shell koy çünkü bende yamaha crypton var..performansta etkilyor

İki ehliyet için tek harç yatırdığın ve sağlık raporu vs. tek evrak olacağı için kar edersin demiş ama tek harç olayı kalktı. Yani iki ehliyet için de ayrı ayrı harç ödeniyor artık. Sadece evrakları bi kere çıkarmış olursun ondan da çok karın olmaz.

mettoxin' Alıntı:
bu vergi dairesine verilen para ne için

Vergi dairesine verilen para dediğiniz, ehliyet harcı oluyor ve vergi dairesine gitmek gerekmiyor. Emniyet müdürdüğünün içinde maliyenin harç tahsil eden bir bölümü oluyor.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
ben sımdı 150 tlye kaydımı yaptırdım ve 45 tl de harc parası ödedim

sımdı bana başka ne masraf çıkacak beni bilgilendirebilirmisin ona göre hesap yapacamda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önceki mesajımda yazmıştım 150(kurs)+45(sınav harcı)+40(sağlık raporu)+(direksiyon sınav ücreti belli olmaz ben 10 verdim)+62(Kart parası)+82(ehliyet harcı) bunlar haricinde fotoğraf, sabıka kaydı falan başka bişey yok.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
sağlık raporuna polikilinik 40 tl istio :S daha ucuza getırmenın yolu yok mu yaw nütün polikiinikde fiatlar aynımıdır acaba
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ben sımdı 150 tlye kaydımı yaptırdım ve 45 tl de harc parası ödedim

sımdı bana başka ne masraf çıkacak beni bilgilendirebilirmisin ona göre hesap yapacamda

ıvır zıvıra para alıyor trafik yok damga pulu yok bilmem yok kart parası la kart dedğin 2-3 milyon sanki altın kaplama ne 20 milyon o da en düşüğü

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:57 ----------

mettoxin senin msni ekledim
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Poliklinikte kadın sigortanız var mı dedi. Yok dedim 18 yaş altı ücretsiz oluyor diyo sordum Deneriz dedi hadı dene bakalım dedim 3 fotograf 3 kimlık fotokopısı aldı.Oturun 5 dk bekleyin dedi içeriye gitti ona buna imzalattı geldı buyrun hazır dedi.:mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bide bişey daha diyim Yaş 18 deil seninde sanırım Savcılıkta temiz kagıdı vermiyorlar Velin olcakmış sankı kagıdı alıp kotu işlere karışcam ben 2 kere git gel yaptım :pr:

Yok öyle bişey ben a2 ehliyetimi 17 yaşını bitirince aldım,
daha araba ehliyeti alabilmeme 1 sene varken.
her işlemi kendim yaptım veli falan istemiyolar, sene 2005.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağlık raporuna polikilinik 40 tl istio :S daha ucuza getırmenın yolu yok mu yaw nütün polikiinikde fiatlar aynımıdır acaba


ne polikiliniği yahu, sağlık ocağından bedavaya aldım ben geçen yıl. üstelik yaşa filan da bağımlı değil. 35 yaşında paşalar gibi verdiler raporumu... tamam sürpriz harcama bolce çıkar sonradan dedik de, en azından sağlık raporunu bedavaya alabilirsin...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
yarın zaten saglık ocağına gitmeyi düşünüorum zaten bakalım inş para almazlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst