- Katılım
- 10 Nis 2010
- Mesajlar
- 438
- Konu Yazar
- #21
yardımların için saol
fazla soru soruorum k.bakmada son bişi daha yağ ve benzin olarak ne kullanmamı önerirsin
?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:14 ----------
valla bnmde 18 e aylar kaldı ben tek gittim saolsun orda bi yaşlı amca yardımcı oldu hallettım çabucak o da bnm sansım olsun artık
fazla soru soruorum k.bakmada son bişi daha yağ ve benzin olarak ne kullanmamı önerirsin
?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:14 ----------
bide bişey daha diyim Yaş 18 deil seninde sanırım Savcılıkta temiz kagıdı vermiyorlar Velin olcakmış sankı kagıdı alıp kotu işlere karışcam ben 2 kere git gel yaptımr:
valla bnmde 18 e aylar kaldı ben tek gittim saolsun orda bi yaşlı amca yardımcı oldu hallettım çabucak o da bnm sansım olsun artık