abilerim kardeşlerim yardımlarınızı beklıorum a2 ehliyet hakkında

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
daha demin a2 ehliyet başvurusu yaptım kurs ücreti 300 tl ve banka sınav ücreti istendi 45 tl bu kurs ücretine dahil deil mi dahil die biliorum dün gıttıgımde pc başında bi bayan vardı o bana 45 tl banka sınav ücretinden bahsetmemişti.
bu konuda bilgilerdirirseniz çok sevinirim ve başka bi ek ücret çıkacak mı karsıma ona göre tetbirimi alim
yardım eden herkeze tkşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
101
kurs ücreti biraz fazlaymış hoca. ben 150 tlye yazılmıştım...
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
75
ilden ile değişmekle birlikte, fiyat yüksek geldi bana da, ben izmirde 6-7 ay önce dosya teslim (iki sınav harcı, kurs ücreti, sağlık raporu dahil) 210 a almıştım sanırım (emin değilim ama daha fazla değil), yanlız benim ki b den a2 iydi, direk a2 alıyorsan senin fiyatının farklı olması normal olabilir... sonrasında emniyete de para veridm ama tam hatırlamıyorum 67 miydi neydi...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
sitede gelişimsürücü kursu var oradan daha sağlıklı bilgi alabilirsin
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Sınav ücreti kursa bağlı birşey değildir . Mesela benim kurs yatırdığım taksitlerimin içinden sınav ücretinide almıştı.

Ayrıca ;

Kurs: 250 Tl + Şoförler cemiyeti dilekçesini artık kurs veriyor 15 lira da o var .
Vergi Dairesi : 78 TL
Emniyet : 62 TL
Sayman : 20 TL

Hadi kolay gelsin :)
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
75
Sınav ücreti kursa bağlı birşey değildir . Mesela benim kurs yatırdığım taksitlerimin içinden sınav ücretinide almıştı.

Ayrıca ;

Kurs: 250 Tl + Şoförler cemiyeti dilekçesini artık kurs veriyor 15 lira da o var .
Vergi Dairesi : 78 TL
Emniyet : 62 TL
Sayman : 20 TL

Hadi kolay gelsin :)


kurs ücretinin yasal tarifesi olabilir ama kesinlikle pazarlığa açık ve kursa bağlı fiyatlar oluşuyo, izmir de ege sürücü kurslarının girişinde herzaman kampanya fiyatlarını bulabilirsiniz, şu anda türkiyede olmadığımdan foto çekemicem ama orda olan arkadaşlar varsa, karşıyaka çarşıda, migrosun hemen yanındaki konak da ege sürücü kursu girişindeki pankartı görebilirler, ayrıca ben ödemeyi peşin yapıp 10-20 tl daha indirdiğimi hatırlıyorum ;)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
150 tlye özdemir sürücü kursuna kaydoldumda 45 tl de harc parası yatırdım daha başka bi masraf çıkacak mı acaba ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer 150 TL'ye kayıt yaptırdıysan muhtemelen sağlık raporu falan dahil değildir. Sağlık raporu yaklaşık 40 TL, fotoğraf, sabıka kaydı gibi ufak masraflar var. Ayrıca direksiyon sınavı için de para isteyebilirler, her kurs istemiyor. Kurs bittikten sonra ehliyet harcı 78 TL, kart ücreti 62 TL. Başka bir masraf olmaz.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
A2

Aynı cadde üzerinde, aynı iş merkezinde faaliyette
bulunan farklı sürücü kursları bile doğal olarak farklı
fiyat uygulaması yapabiliyorlar.

Fiyat genelde arz talep dengesine ve yapılan
pazarlığa bağlı olarak şekillenmektedir.

A2 ehliyet için ortalama olarak 150-250 TL.
arası kurs ücreti giderin olur.

Yukarıda belirtildiği üzere; bu tutarın haricinde
45 Tl yazılı sınav harcı
78 Tl vergi dairesine
45 Tl motor direksiyon sınav harcı
62 Tl ehliyet basım kart ücreti
20 Tl ulaşım,dolmuş,otobus vs...

Sonuç olarak kurs ücreti 200 TL olduğu varsayalım:
200+ vergi +harç+gel + git+ vs+vb = 450/475 TL. ye
A2 ehliyet sahibi olursun.

En kısa zamanda ehliyetini alıp, koruyucu kıyafet ve
diğer ekipmanlarınla birlikte keyifli sürüşler dileriz..


::tutkuy::
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
kurs yeni açılmış zaten kampanya mı ne varmıs çevre sürücü kursunun sahibi bu kursu yeni açmış o yuzden sağlık raporu istendi

45 tl harc parasınıda yatırdım

bu vergi dairesine verilen para ne için

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

şeyh samilbi sorum olucakdı sana 150 zc kullanıcısısın galiba motorun iyi ve kötü yanlarını sölermısn bana yolda bırakır mı beni bi vitesli(cbf150) bi 150 zc alıcamda zcyi ucuza buldum ondan alıcam

abimin arkadasından tertemız motor iyi ve kötü yanlarını yazarsan sevinirim
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
kurs yeni açılmış zaten kampanya mı ne varmıs çevre sürücü kursunun sahibi bu kursu yeni açmış o yuzden sağlık raporu istendi

45 tl harc parasınıda yatırdım

bu vergi dairesine verilen para ne için

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

şeyh samilbi sorum olucakdı sana 150 zc kullanıcısısın galiba motorun iyi ve kötü yanlarını sölermısn bana yolda bırakır mı beni bi vitesli(cbf150) bi 150 zc alıcamda zcyi ucuza buldum ondan alıcam

abimin arkadasından tertemız motor iyi ve kötü yanlarını yazarsan sevinirim
kardeş yanlış yere dükkan açmışsın çevre özdemir necmettin falan filan uzak dur perişan olursun git dedik sana gelişim var babalar gibi al ehliyetini
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
he eet necmettin özdemir die bi adamın kursu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 ----------

gelişime bende gitmek istiodum ama bana çok ters düşüo

aprantiyim ben o yuzden iş saatlerim karışıo burdakine bile zor yetısıorum derslerede girmicem zaten vaktim yok o kadar sadece sınav günlerini ayarlamaya bakıorumda


kafama takıldı sımdı neden özdemirden uzak durmamı söledın yardımcı olursan sevinirim
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
yarın bende bi gidecem polikiliniğe inş masrafsız çıkarız işin içinden :D
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
he eet necmettin özdemir die bi adamın kursu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 ----------

gelişime bende gitmek istiodum ama bana çok ters düşüo

aprantiyim ben o yuzden iş saatlerim karışıo burdakine bile zor yetısıorum derslerede girmicem zaten vaktim yok o kadar sadece sınav günlerini ayarlamaya bakıorumda


kafama takıldı sımdı neden özdemirden uzak durmamı söledın yardımcı olursan sevinirim

Benim hanım onun kursdan aldı ehliyeti birçok konuda memmun kalmadık bildiğim için söyledim bu arada yarın izmir ve ankara da bolşans ankara da gençtay sürdirek favori izmirde dinserhan apranti olup altılıyla ilgilenmiyorda olabilirsin gerçi her gün en az 2 tek çıkar benden ona göre
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
yok abi altılı sakat iş valla atın napıcağı hiç belli olmas o yüzden hiç bulaşmıorum..

abi bide bu kurs bana masraf çıkarmasın vitesli motorda debriyaj fren vites kullanımnı öğretsin benm için kafi gerisi fasa fiso


bi de bu gun bi polisle konuştum böle ble bi olay var die ehliyetin gelmesine 2 3 ay var dıe polis yabancı deildi sordum polis çevirse motoru bağlar mı dıe kask yelek felan takılı oldugu halde die sordum

polisin cevabı : kazaya karışma deli gibi sürme polis çevirmez zaten dedi çevirrirsede apranti oldugunu söle salarlar seni dedi :D şimdi için rahatladı valla gönül rahatlığıyla motoru üstüme geçirebilirim
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Sen genede Trafige pek çıkma sen çok iyi sürersin full koruman olur.Ama dilgilin biri gelir sana vurur sonra haklıyken haksız olur kafan ağrır.Yasal Yükümlülükleri hallet kafan rahat olsun :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
tabiki şimdi adam öle dedı diede gece gündüz gezmenin alemi yok :D 2 3 ay dişimizi sıkıcaz artık başkasının motoruyla kafam rahat polise solluorum kendı motorumda cesaret edemem heralde çevirir die :D
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
bide bişey daha diyim Yaş 18 deil seninde sanırım Savcılıkta temiz kagıdı vermiyorlar Velin olcakmış sankı kagıdı alıp kotu işlere karışcam ben 2 kere git gel yaptım :pr:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Şehiriçi kullanım için zc uygundur. 100 km de
3- 3,5 litre yakar. Çukurlara dikkat eder, kasislerden
yavaş geçersen her araçda olduğu gibi seni üzmez
ve yarı yolda bırakmaz. Motor yağını zamanından
önce değiştir faydasını görürsün.

İyi bir kask, dirsek ve diz koruyu ile mevsimine
göre yazlık ve kışlık koruyucu mont ile kullanım
yaparsan, ileriki yaşlarda mafsal ağrıların,sağlık
sorunların olmayacağı gibi, Allah korusun olası
kaza anında kask ve diğer koruyucu kıyafetlerin
faydası tartışılmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst