F F.Kanoute Katılım 3 Tem 2010 Mesajlar 72 11 Kas 2010 #41 arkadaşlar 23 ekimdeki ehliyet sınavına girdim. sınavı geçtik. aynı anda a2ye de yazıldım. şimdi sınav olursam bana ne soracaklar. 18 aralıktaki sınavda kaç soru sorulacak bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim
arkadaşlar 23 ekimdeki ehliyet sınavına girdim. sınavı geçtik. aynı anda a2ye de yazıldım. şimdi sınav olursam bana ne soracaklar. 18 aralıktaki sınavda kaç soru sorulacak bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim