- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Soldan Sağa : muratgün, metanecho, AydoganX, Jr.![]()
muro...metanetli ol...baydoğan...cunyor...
3700 kmde motorum. ama devirlice kullanıp hemen 5e atıp daha sonra 70-80 gidiyorum.
vay 3700 km hemi...aboooo...:queen:
Soldan Sağa : muratgün, metanecho, AydoganX, Jr.![]()
3700 kmde motorum. ama devirlice kullanıp hemen 5e atıp daha sonra 70-80 gidiyorum.
sorma kardeşim acayip soğuk varya bi hevesle motor aldım 1 ayda 20 km yapmışım soğuktan binemiyorum kıyafette yok zaten havalar düzelir inşallah hava alanına kadar gelmişşin bi 20 km daha gelseydinde sana yemek ısmarlasaydım tanışırdık hem bak mutlaka bekliyorum bu tarafa doğru gelirsen mutlaka uğra öyle samsunluyum demeyle olmuyor geleceksin tanışacagızz
METEHAN' Alıntı:arkidişler benim arka lastik 3-4 günde bir 20-22 bara düşüyor...düzenli hava basıyorum...nerden kaçıyor serviste anlamıyor...çözüm yok hacılar...
3700' desin dediler, kız vermediler![]()
ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.
bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.
yok ben bu motorların ikinci ellerinden 125 150 250 500 olarak bütün n çeşitlerinden alacağim hastanın yaş ve şikayet durumuna göre kireçleme boyun tutulması bel ağrısı bel soğukluğu çinsel istekde azalma böylgesel yağlanma (basen koltuk altı sarkmaları)ki bayanlardan çok gelen olacağına inanıyorum) bu şikayetlere göre rehabilitasyon tedavi merkezi kuaracagım.. arkadaşlar benim sadece tecrübeli china motorlarından anlayan ustalara malzemeciye ve şöfere ihtiyacım olacak aranızda bu kutsal göreve gönüllü yiğit aramaktadım hee stres atmak huzur ve sessizlik arayan hastalarıma da son model cbf lerimiz ile tedavi yapacağız honda hayat ondaaaaaaaaa.....:rendeer:
3700' desin dediler, kız vermediler![]()
ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.
bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.
3700' desin dediler, kız vermediler![]()
ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.
bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.
tam doktor ağzıyla konuştunuz vallaben uğraşmak isterdim motorlarla ama töbe ettim çinli motorlara:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------
cila ata ata motor kaybolucak biraz gezmek lazım,motoru alalı 1 ay 22 gün oldu ve 1800 km civarı hep şehir içi bide şehir dışına cıksam dusunemıyorum:queen:
İyi akşamlar cbf ailesi, muhabbetiniz bol olsun, ara sıra giriyorum yazılanları okuyorum , çok güzelinş. kısa zamanda aranızdayım.
bu motor benimdir benim kalacak diyorsan (tabi bir de paran varsa) sıfırdan şaşmayacaksın.
www cumartesi buluşalım tanışalım.
bu motor benimdir benim kalacak diyorsan (tabi bir de paran varsa) sıfırdan şaşmayacaksın.
www cumartesi buluşalım tanışalım.
İnş oda olur.
Aslında çözüm var. Aynı dertten bende muzdariptim. Arka teker bir haftada boş derecesine düşüyordu; patlak, çatlak aradık, yok. belki yanaktan kaçırıyordu, bilemiyorum. Sonra 20 Tlye bir ürün aldım. Ürünü çalkalayıp lastiğin içine boca ediyorsun ve lastik patlayınca, ürün hava ile reraksiyona girip orayı dolduruyor.
samsunda çok var ama çarşamba da bu motordan sadece bende var zannediyordum bir cbf kullanıcı geldi bu sabah yanıma tanıştık 2 yıldır cbf kullanıyormuş bende yeni pasta cila atmıştım adam sıfır zannetti motorumucbf kardeşliği olsa gerek adamla iki dakikada kanki olduk :bounce: postande çalışor muşzinciri gösterdim ona nerden aldın dedi zinciristan dedim ora neresi diyor :cat: motosiklet nete gir cbf üyesi ol metehan abi yönlendirir dedim direk ismail kardeşimi tarif etmedim metehan kim dedi youtube gir cbf yaz dedim orda harley süren kadını sollarken 130 yapıp sol sinyali açık halde kamera kaydı yapan abimiz dedim.adam hem gülüyor hem labirent gibi adamsın diyor yakında damlar siteye akşam yanıma gelmiş metehan dı dimi diyorr
koptum bu ara kça ilçede iki tane cbf var sevinmeli mi üzülmeli mi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------
yaww bugun bi arkadaşım gördü kanuni motoru var 150 lik dedi seni bırakayım bende bindim arkasına hız falan yapıyor neyse iş yerimin önüne geldim motordan bi indim allahım o ne bütün eklem yerlerim zangır zangır titriyor yok böyle bir şey yani bir sağlıkcı olarak eklem kireçlemesi olan hastalara fizik tedavi olarak china motorlarına kullanmalarını tavsiye ediyorum ağrıya kreçlemeye bel bacak boyun tutulmalarına son china motorları hafda 5 gün 1 saat asvalt sürüşü yeterliiii... deneyin göreceksiniz huhhaa:queen:
3700' desin dediler, kız vermediler![]()
ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.
bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.
burus dostum. bizim motorlarda bunun için yer yok ama zekice bir çözüm üretilebilir. spor motorlarda bunların yeri hazır.