Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
sorma kardeşim acayip soğuk varya bi hevesle motor aldım 1 ayda 20 km yapmışım soğuktan binemiyorum kıyafette yok zaten havalar düzelir inşallah hava alanına kadar gelmişşin bi 20 km daha gelseydinde sana yemek ısmarlasaydım tanışırdık hem bak mutlaka bekliyorum bu tarafa doğru gelirsen mutlaka uğra öyle samsunluyum demeyle olmuyor geleceksin tanışacagızz

İnş oda olur.

METEHAN' Alıntı:
arkidişler benim arka lastik 3-4 günde bir 20-22 bara düşüyor...düzenli hava basıyorum...nerden kaçıyor serviste anlamıyor...çözüm yok hacılar...

Aslında çözüm var. Aynı dertten bende muzdariptim. Arka teker bir haftada boş derecesine düşüyordu; patlak, çatlak aradık, yok. belki yanaktan kaçırıyordu, bilemiyorum. Sonra 20 Tlye bir ürün aldım. Ürünü çalkalayıp lastiğin içine boca ediyorsun ve lastik patlayınca, ürün hava ile reraksiyona girip orayı dolduruyor.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
samsunda çok var ama çarşamba da bu motordan sadece bende var zannediyordum bir cbf kullanıcı geldi bu sabah yanıma tanıştık 2 yıldır cbf kullanıyormuş bende yeni pasta cila atmıştım adam sıfır zannetti motorumu :) cbf kardeşliği olsa gerek adamla iki dakikada kanki olduk :bounce: postande çalışor muşzinciri gösterdim ona nerden aldın dedi zinciristan dedim ora neresi diyor :cat: motosiklet nete gir cbf üyesi ol metehan abi yönlendirir dedim direk ismail kardeşimi tarif etmedim metehan kim dedi youtube gir cbf yaz dedim orda harley süren kadını sollarken 130 yapıp sol sinyali açık halde kamera kaydı yapan abimiz dedim.adam hem gülüyor hem labirent gibi adamsın diyor yakında damlar siteye akşam yanıma gelmiş metehan dı dimi diyorr :) koptum bu ara kça ilçede iki tane cbf var sevinmeli mi üzülmeli mi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

yaww bugun bi arkadaşım gördü kanuni motoru var 150 lik dedi seni bırakayım bende bindim arkasına hız falan yapıyor neyse iş yerimin önüne geldim motordan bi indim allahım o ne bütün eklem yerlerim zangır zangır titriyor yok böyle bir şey yani bir sağlıkcı olarak eklem kireçlemesi olan hastalara fizik tedavi olarak china motorlarına kullanmalarını tavsiye ediyorum ağrıya kreçlemeye bel bacak boyun tutulmalarına son china motorları hafda 5 gün 1 saat asvalt sürüşü yeterliiii... deneyin göreceksiniz huhhaa:queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hocam o şifa recetesinin yan etkiside var:)kendimden örnek veriyim mesela cupla yaklasık 3000 km gezdım baasur olmadan cbf aldım:)şimdi garajda yatıyo aslında onu sizin dediğiniz gibi masaj aleti olarak kullanıyım hastalara yada bi hastaneye veriyim tedavi amaclı:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
3700' desin dediler, kız vermediler :)

ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.

bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
3700' desin dediler, kız vermediler :)

ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.

bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.

Yol yapmak için uzun yola çıkmak lazım, uzun yola çıkmak için yanına arkadaş lazım.
Oda varsa yol yapmak lazım.:)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
yok ben bu motorların ikinci ellerinden 125 150 250 500 olarak bütün n çeşitlerinden alacağim hastanın yaş ve şikayet durumuna göre kireçleme boyun tutulması bel ağrısı bel soğukluğu çinsel istekde azalma böylgesel yağlanma (basen koltuk altı sarkmaları)ki bayanlardan çok gelen olacağına inanıyorum) bu şikayetlere göre rehabilitasyon tedavi merkezi kuaracagım.. arkadaşlar benim sadece tecrübeli china motorlarından anlayan ustalara malzemeciye ve şöfere ihtiyacım olacak aranızda bu kutsal göreve gönüllü yiğit aramaktadım hee stres atmak huzur ve sessizlik arayan hastalarıma da son model cbf lerimiz ile tedavi yapacağız honda hayat ondaaaaaaaaa.....:rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
yok ben bu motorların ikinci ellerinden 125 150 250 500 olarak bütün n çeşitlerinden alacağim hastanın yaş ve şikayet durumuna göre kireçleme boyun tutulması bel ağrısı bel soğukluğu çinsel istekde azalma böylgesel yağlanma (basen koltuk altı sarkmaları)ki bayanlardan çok gelen olacağına inanıyorum) bu şikayetlere göre rehabilitasyon tedavi merkezi kuaracagım.. arkadaşlar benim sadece tecrübeli china motorlarından anlayan ustalara malzemeciye ve şöfere ihtiyacım olacak aranızda bu kutsal göreve gönüllü yiğit aramaktadım hee stres atmak huzur ve sessizlik arayan hastalarıma da son model cbf lerimiz ile tedavi yapacağız honda hayat ondaaaaaaaaa.....:rendeer:

tam doktor ağzıyla konuştunuz valla:)ben uğraşmak isterdim motorlarla ama töbe ettim çinli motorlara:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------

3700' desin dediler, kız vermediler :)

ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.

bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.

cila ata ata motor kaybolucak biraz gezmek lazım,motoru alalı 1 ay 22 gün oldu ve 1800 km civarı hep şehir içi bide şehir dışına cıksam dusunemıyorum:queen:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
3700' desin dediler, kız vermediler :)

ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.

bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.

tam doktor ağzıyla konuştunuz valla:)ben uğraşmak isterdim motorlarla ama töbe ettim çinli motorlara:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------



cila ata ata motor kaybolucak biraz gezmek lazım,motoru alalı 1 ay 22 gün oldu ve 1800 km civarı hep şehir içi bide şehir dışına cıksam dusunemıyorum:queen:

eee doktor ilacı yazar bende hastaya veririm aynı sektörden olunca bir şeyler kapıyorsun zamanla
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
İyi akşamlar cbf ailesi, muhabbetiniz bol olsun, ara sıra giriyorum yazılanları okuyorum , çok güzel :) inş. kısa zamanda aranızdayım.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bu motor benimdir benim kalacak diyorsan (tabi bir de paran varsa) sıfırdan şaşmayacaksın.

www cumartesi buluşalım tanışalım.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
tabi canım

gozun yukseklerdeyse paran buna yetiyorsa ikinci el alacaksın.

bendeki gibi honda beat'i sadece "2 kişi dik bir rampada kaldım yoksa bir ömür binecektim" diye sattıysan -ki bu motorcu tipine pek rastlanmıyor :mrgreen:- bu motor adama padişah hissinin kralını verir.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
bu motor benimdir benim kalacak diyorsan (tabi bir de paran varsa) sıfırdan şaşmayacaksın.

www cumartesi buluşalım tanışalım.

Uygundur cumartesi günü tanışalım :) evin anahtarlığını değiştirip çok güzel bir motosiklet anahtarlığı takmıştım 1-2 ay evel. Dün bizimkiler beyaz anahtarlığımı gördüler hasta oldular vermedim motosikletime takacağım dedim. Bakalım son günlerde inanılmaz yumuşama var. :cat:

Birde nakiti iyi değerlendirerek para biriktirip motora bir an önce kavuşmak istiyorum.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
RE:24726560:ARMODE TOURİNG MONT,CE SERTİFİKALI KORUMALI bu mont hakkında bilginiz varmı ucuz göründü gözüme bu mont benim işimi görür mü bilginize sığınıyorum söz benden size ücretsiz fizik tedavi diyecem ama aranızda daha önce fiziğe girmiş arkadaşlar varr:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İnş oda olur.



Aslında çözüm var. Aynı dertten bende muzdariptim. Arka teker bir haftada boş derecesine düşüyordu; patlak, çatlak aradık, yok. belki yanaktan kaçırıyordu, bilemiyorum. Sonra 20 Tlye bir ürün aldım. Ürünü çalkalayıp lastiğin içine boca ediyorsun ve lastik patlayınca, ürün hava ile reraksiyona girip orayı dolduruyor.

nasıl bir ürün bi link atsana hacı...şu lastik köpüğümü...bende var ama kullanmak nasip olmadı...acil durumlar için çantada hazır...

samsunda çok var ama çarşamba da bu motordan sadece bende var zannediyordum bir cbf kullanıcı geldi bu sabah yanıma tanıştık 2 yıldır cbf kullanıyormuş bende yeni pasta cila atmıştım adam sıfır zannetti motorumu :) cbf kardeşliği olsa gerek adamla iki dakikada kanki olduk :bounce: postande çalışor muşzinciri gösterdim ona nerden aldın dedi zinciristan dedim ora neresi diyor :cat: motosiklet nete gir cbf üyesi ol metehan abi yönlendirir dedim direk ismail kardeşimi tarif etmedim metehan kim dedi youtube gir cbf yaz dedim orda harley süren kadını sollarken 130 yapıp sol sinyali açık halde kamera kaydı yapan abimiz dedim.adam hem gülüyor hem labirent gibi adamsın diyor yakında damlar siteye akşam yanıma gelmiş metehan dı dimi diyorr :) koptum bu ara kça ilçede iki tane cbf var sevinmeli mi üzülmeli mi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

yaww bugun bi arkadaşım gördü kanuni motoru var 150 lik dedi seni bırakayım bende bindim arkasına hız falan yapıyor neyse iş yerimin önüne geldim motordan bi indim allahım o ne bütün eklem yerlerim zangır zangır titriyor yok böyle bir şey yani bir sağlıkcı olarak eklem kireçlemesi olan hastalara fizik tedavi olarak china motorlarına kullanmalarını tavsiye ediyorum ağrıya kreçlemeye bel bacak boyun tutulmalarına son china motorları hafda 5 gün 1 saat asvalt sürüşü yeterliiii... deneyin göreceksiniz huhhaa:queen:

aklın yolu bir mimozacım...herkes bir gün bu ccde doğru yolu bulacak...ama iri değilse ybr tavsiye ederim ...yeni ybr talebi karşılarmı mechul bu etiketle...

çin motörlerinin bir yan etkiside cinsle hayatı etkilemesi...titreşim erken boşalmayı tetikliyor...:queen:

3700' desin dediler, kız vermediler :)

ne biçim de geziyorum halbuki aldığımdan beri. her fırsatta motor üstündeyim.

bir gün olur da satarsam buradan açık artırma yapacağım. cilalar kat kat birikip motoru gt 250 kalıbına getirdi. yol da yaptığım yok.

3700 km off matur zaten kız gibidir...:p
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
burus dostum. bizim motorlarda bunun için yer yok ama zekice bir çözüm üretilebilir. spor motorlarda bunların yeri hazır.

Hmm... Valla uzun zamandır bende düşünüyorum bu "ferforje"yerine tek kollu bir koruma şekli ama birtürlü zaman bulup uğraşamadım...sağol bilgilerin için...
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
arkadaşlar dün akşamki yazıları yeni gördüm:cherry: bu forumda hiç bukadar gülmemiştim :cherry::rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
eee artık böyle honda cbf varsa moralini servis bile bozamaz honda cbf ile hayatın keyfini sürün sarelle reklamı gibi oldu ama :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst