arka koltuğun altında küçük bir bölme mevcut, ikinci sorun rodajına bağlı olmakla beraber 120-130 rahat yapar. modifiye ederek daha yüksek hızlarada çıkanlar var ama güvenli değil :cat:
sağolun peki bölme boyutu yaklasık olarak ne kadar
arka koltuğun altında küçük bir bölme mevcut, ikinci sorun rodajına bağlı olmakla beraber 120-130 rahat yapar. modifiye ederek daha yüksek hızlarada çıkanlar var ama güvenli değil :cat:
sağolun peki bölme boyutu yaklasık olarak ne kadar
herkese merhaba. bir sorum olacak 2006 model 7-8000 civarında bir cbr bulmuştum.km düşük olması gözüme takıldı 4 yılda bu kadar mı oldu diye sorduğumda kapalı garajda yatıyor falan dedi.çok aşırı temiz görünüyor.bu motosikleti almak doğru olur mu ?
yok be usta aldığında yağını değiştirp akü takviyesi yapsan cbr 125 yolda bırakmaz seni lastiklere falan bak ön fren mekanızmasını yağlat falan hiç bişeyi kalmaz diye düşünüyorum
CBR Alasım var :joker:
selam cıbırcılar,şöyle 2.el temiz bi 130luk arka lastik lazım,bi de 130 luk lastik alınca jant değişecek mi acaba,yardımcı olursanız sevinirim
ama hangi cbr
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------
jant değişmiyor
ne güzel motor topluluğu,ilk akla gelen bir etkinlik yaşandığı...beyler neler yaptınız anlatmayacak mısınız böyle kuru kuru foto koymakla olmuyor ama![]()
şase açılacakmı peki???
beyler sizlerle tanıştığıma bende çok mutlu oldum,adana merkeze gelirseniz mutlaka arayın görüşelim :cat:
ne güzel motor topluluğu,ilk akla gelen bir etkinlik yaşandığı...beyler neler yaptınız anlatmayacak mısınız böyle kuru kuru foto koymakla olmuyor ama![]()
beyler sizlerle tanıştığıma bende çok mutlu oldum,adana merkeze gelirseniz mutlaka arayın görüşelim :cat:
ne güzel motor topluluğu,ilk akla gelen bir etkinlik yaşandığı...beyler neler yaptınız anlatmayacak mısınız böyle kuru kuru foto koymakla olmuyor ama![]()
selam cıbırcılar,şöyle 2.el temiz bi 130luk arka lastik lazım,bi de 130 luk lastik alınca jant değişecek mi acaba,yardımcı olursanız sevinirim