Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
dyneer sen motorunu bir arkadaşına 3750ye satmamışmıydın hatta parayı vermiş ama birkaç ay sonra alacaktı ne oldu iş bozuldu galiba....neyse ya hayırlı müşteriler diyelim ayağını sürt satarken de motor değiştirme sırasına bizde girelim:wiinkk:

O muhabbetler biraz karıştır dostum anlatırım detayını,ben hali hazırda ilanım dursun diyte yazdım.

Mertka

Resim geliyor brsdan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

img0045ld.jpg
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
osmaniyeli,pazar günü kadirli gezisine yağmur yağmazsa kesin gelirim,çünkü yağmurlu havalarda motoruma kıyıp maalesef binemiyorum :cherry:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
dynner siğerliği diyorsun sanırım sen.
halil yarın hava güzel olursa bahadır buraya gelecek burdan geçecez ne diyosun gelirmisin sen sarsılmazda gelsin burda buluşalım işte ?
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
vallahi biraz önce kulüp başkanımız aradı,sen gel ben sana yağmurluk ayarlarım dedi :cherry: inşallah gelmeye çalışıcam,ayrıca osmaniyeli ve mertka ylada tanışmak istiyorum...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hocam hangi kulüp o bizde onla gelelim bana bi yağmurluk ayarlasın fizana gitmeyen ajdar olsun :) usta hava iyi olursa tanışırız inşallah
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bende oraya üyeyim usta hatta yarınkı buluşmaya az önce mesaj attım orda üye adım mert ama
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dynner siğerliği diyorsun sanırım sen.
halil yarın hava güzel olursa bahadır buraya gelecek burdan geçecez ne diyosun gelirmisin sen sarsılmazda gelsin burda buluşalım işte ?

istikamet ters kalıyor. Adana ya gidecek olsak gelirim sonuçta yol üzerinde . ama önce ceyhana gidip tekrar kadirliye gidersem 40 km yerine 140 km gitmek zorunda kalacağım. yaz yeni başlıyor busene bol bol gezeriz merak etme:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 ----------

vallahi biraz önce kulüp başkanımız aradı,sen gel ben sana yağmurluk ayarlarım dedi :cherry: inşallah gelmeye çalışıcam,ayrıca osmaniyeli ve mertka ylada tanışmak istiyorum...

bak bu resimdeki benim:queen: gelince hemen tanırsın beni

apes_01.jpg


40 fırın ekmek yedim ondan böyleyim.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
hava şuan çok güzel yıldızlar var maşallah cam gibi,inşallah yarında hava böyle güzel olur kadirlide görüşürüz
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
tamam halil o zaman kadirlide buluşuruz kardeş sana baya ters düşüyor doğru.
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
18
Fren Balataları

Herkese iyi akşamlar arkadaşlar,
Cbr'ın ön ve arka fren balatalarının güncel fiyatlarını bilen var mı?
(orijinal veya uyumlu olan yan sanayi de)
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
15
beyler ben cbr almayı düsünüyorum size bir kaç sorum olacak koltuk altı bagajı varmı bide en fazla kaç km hız yapıyor?
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
36
beyler ben cbr almayı düsünüyorum size bir kaç sorum olacak koltuk altı bagajı varmı bide en fazla kaç km hız yapıyor?

arka koltuğun altında küçük bir bölme mevcut, ikinci sorun rodajına bağlı olmakla beraber 120-130 rahat yapar. modifiye ederek daha yüksek hızlarada çıkanlar var ama güvenli değil :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst