- Katılım
- 11 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,083
Kınalı kuzumu satıyorum arkadaşlar,Alacak arkadaş şimdiden çok şanslı aşağıya linki atıyorum
http://www.motosiklet.net/forum/sat...da-cbr125r-bundan-temizi-yok.html#post1983445
alanada satanada hayırlı olsun.
bunu bir görme şansımız varmı yoksa orjinalmıCBR Krom Kafa grenajı Decali(Amerikadan gelmiştir)