Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorumu arkadaşıma verdim,illa arka tekeri değiştirecem diyo,hevesli eleman ilk motoru tabi,gönlü olsun maksat o bakımdan arka teker değişsin diyo
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
deposu 10 litre olduğundan suanki benzin litre fiyatını 3.70 sayarsak ki öyle 37 tl ye dolmakta, uzun yolda 1 depoyla 350 km ye kadar cıkmıstım ben.Şehir içinde kullanıma bağlı olarak 280 ile 310 km arasında oynar.Bu benim şahsi görüşüm tabi :)

arkadaşın dediği doğrudur ama şunuda göz ardı etmemek gerek,çok basarsan çok yakar akıllı sürersen daha az yakar...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
Selamun Aleyküm motorcu dostlar.Bende Cbr125 hayranı olarak aranıza yeni katıldım.Çok şükür banada nasip oldu cbr sahibi olmak.Önceden de takip ettiğim bi konuydu üye olup aranıza katılmak bugüne nasipmiş :)

hoşgeldin hocam umarım buranın takipçisi olursun. allah kaza bela vermesin güle güle kullan:)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
1 depoyla uzun yolda 100-110dan asagı ınmyerek 320km gitmiştim.

100kmde 3.5-4litre arası yakıyor ama benm lastkler kalın
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
14
Merhabalar... bende seneye ehliyetimi alıyorum ve akabinde 2010 CBR125 :) yeni kasa türkiyeye gelmiş ve 5900 TL... aslında bu sene alıcaktım ehliyeti ama motorun gelmesini bekliyeyim dedim.. Bu yeni modeli alan varmı? bizim CBR-sinek-125'den performans olarak bi farkı varmıdır :D İyi günler
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Merhabalar... bende seneye ehliyetimi alıyorum ve akabinde 2010 CBR125 :) yeni kasa türkiyeye gelmiş ve 5900 TL... aslında bu sene alıcaktım ehliyeti ama motorun gelmesini bekliyeyim dedim.. Bu yeni modeli alan varmı? bizim CBR-sinek-125'den performans olarak bi farkı varmıdır :D İyi günler


senin o sinek dediğin yeni kasaya nal toplatıyo.:farao:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
hoşgeldin hocam umarım buranın takipçisi olursun. allah kaza bela vermesin güle güle kullan:)
Allah razı olsun mertka sağol.

Arkadaşlar bide bir sorum vardı.Bugün motora nazarmı deydi bilemiyom yolda bıraktı beni.Büyük ihtimal debriyaj balatası bitti.1.viteste manetin uç kısmında motor hareket ediyo 2. vitese attımı sanki boştaymış gibi anca bağırıyo,hareket etmiyor, bide ses yapıyodu.Acaba bizim cıbırlara ybr 125in debriyaj balataları uyuyomu.Oluyo diye okumustum ama tam emin olamıyom.İnternetten sipariş vercem ona göre.Bilgilendirirseniz çok sevinirim arkadaslar.Şimdikten teşekkür ederim :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
herkese merhaba. bir sorum olacak 2006 model 7-8000 civarında bir cbr bulmuştum.km düşük olması gözüme takıldı 4 yılda bu kadar mı oldu diye sorduğumda kapalı garajda yatıyor falan dedi.çok aşırı temiz görünüyor.bu motosikleti almak doğru olur mu ?

merhaba dostum.motorun modeline değil trafiğine çıkış tarihine bakmalısın.2006 model motor 2008 de veya başka bi yılda da bayiden alınmış olabilir.umarım açıklayıcı olmuştur:)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Allah razı olsun mertka sağol.

Arkadaşlar bide bir sorum vardı.Bugün motora nazarmı deydi bilemiyom yolda bıraktı beni.Büyük ihtimal debriyaj balatası bitti.1.viteste manetin uç kısmında motor hareket ediyo 2. vitese attımı sanki boştaymış gibi anca bağırıyo,hareket etmiyor, bide ses yapıyodu.Acaba bizim cıbırlara ybr 125in debriyaj balataları uyuyomu.Oluyo diye okumustum ama tam emin olamıyom.İnternetten sipariş vercem ona göre.Bilgilendirirseniz çok sevinirim arkadaslar.Şimdikten teşekkür ederim :)

Dyner(utku)'a göre ybr 125 ve cbr 125'in debriyaj balataları aynı. Benim bilgim yok fakat bir kaç kişiden daha bunu duymuştum.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
Merhabalar... bende seneye ehliyetimi alıyorum ve akabinde 2010 CBR125 :) yeni kasa türkiyeye gelmiş ve 5900 TL... aslında bu sene alıcaktım ehliyeti ama motorun gelmesini bekliyeyim dedim.. Bu yeni modeli alan varmı? bizim CBR-sinek-125'den performans olarak bi farkı varmıdır :D İyi günler

cbr sinek ha iyiymiş
sen yenisini al zaten arkadaş o cbr ne oluyor bilmiyorum ama senın sinek dediğin motor daha hızlı :) sanada iyi geceler
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinek tombuldur yine iyiki sivrisinek dememiş.:cherry:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Arkadaşlar benim bi sorum olcaktı. Malesef ki cbrm kendini istirahete çekti :pale:. debriyaj balatasını bitmiş diye düşünürken burdaki ustanın dediğine göre şanzıman dağılmıs fotosunu cektim. Kırmızıyla çizdiğim yerler kırılmış :pale: ilk başta kırık olduğunu anlayamadım çok düzgün kesmiş,O şeklinde kesik var, şaşkınlıktan kırık parçanın cıkarılmış fotosunu cekmeyi unuttum.Bu arıza bana kaça patlar bilginiz varmı? :salut:
acy8hi.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Arkadaşlar benim bi sorum olcaktı. Malesef ki cbrm kendini istirahete çekti :pale:. debriyaj balatasını bitmiş diye düşünürken burdaki ustanın dediğine göre şanzıman dağılmıs fotosunu cektim. Kırmızıyla çizdiğim yerler kırılmış :pale: ilk başta kırık olduğunu anlayamadım çok düzgün kesmiş,O şeklinde kesik var, şaşkınlıktan kırık parçanın cıkarılmış fotosunu cekmeyi unuttum.Bu arıza bana kaça patlar bilginiz varmı? :salut:

Emre geçmiş olsun. o kısım şanzuman milinin geldiği yer debriyaj tası oraya geçiyor. başka neresi kırıldı anlayamadım diğer kırıılanı tarif etsene. kırık yer blok olduğu için o parçayı belki yedek parça stoklarında bulamayabilirsin. bulsan da çok fahiş bir fiyat isteyeceklerdir. benim gördüğüm kadarıyla rulmanı çakarken çatlattılar gibi. yada mil zorlaya zorlaya o aluminyum kısmı çatlattı. o çatlayan kısma fatura deniyor(biliyorum garip ama) yani rulmanın dayandığı yer. benim sana önerim sanayiye gidip aluminyum kaynağı yapan bir yerle görüşmen. o kısmı kendileri olur yada olmaz diye sana söyleyeceklerdir(büyük ihtimal olur)


minimum masrafın 100 lira olacak çünkü motorun inecek. şanzuman sökme ğcreti 100 lira üzeri. başka kırılan parçaların da varsa çok canını yakarlar haberin olsun 500-1000 lira derlerse hazır ol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:55 ----------

sen bir sanayiye gidip konuş. nnasıl kırıldığını da anlatırlar sana
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Çok teşekkür ederim osmaniyeli kardeşim inş kaynak olur onu görüşürüm ama sadece kaynakla iş bitmiyecek gibi.Motorun içini söktüttürmedim.Servisinde yapılsın diye.Sorun tam olarak şöle dilim döndüğnce anlatmaya calışıyım.
Motoru stop etmiştim, işimi bitirdikten sonra calıştırdım 1de kalktım hareket etti 2 ye attım motor boştaymış gibi bağırdı.2-3-4 yok vites boştaymış gibi bağırıyo.Tabi bu viteslerde de ses geliyodu.Tangır tungur sesler.Debriyaj manetinede sanki vuruyomuş gibi hissediliyodu :pale: 300-400 tl yi gözden cıkardım da inş daha fazlası olmaz
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Çok teşekkür ederim osmaniyeli kardeşim inş kaynak olur onu görüşürüm ama sadece kaynakla iş bitmiyecek gibi.Motorun içini söktüttürmedim.Servisinde yapılsın diye.Sorun tam olarak şöle dilim döndüğnce anlatmaya calışıyım.
Motoru stop etmiştim, işimi bitirdikten sonra calıştırdım 1de kalktım hareket etti 2 ye attım motor boştaymış gibi bağırdı.2-3-4 yok vites boştaymış gibi bağırıyo.Tabi bu viteslerde de ses geliyodu.Tangır tungur sesler.Debriyaj manetinede sanki vuruyomuş gibi hissediliyodu :pale:

senin sorunun tıpatıp aynısı 1 ay önce burada bir elemanın motoruna oldu. aynı şekilde o da sadece 1 atıyordu 2-3 yoktu. o arkadaşın linkini bulurum istersen kaça yaaptırmış bir sorabilirsin.

onun başına gelenler motora yağsız binmesinden olmuş. 1 çay bardağı yağçıkmış motrundan sadece

sen 2. el aldın kimbilir eleman satacağım diye kaç km yağ değiştirmedi. serviste km bakımlarında kaşe atılıyor. bu kaşeleri olmayan motorlar bakımsız olabilir
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
senin sorunun tıpatıp aynısı 1 ay önce burada bir elemanın motoruna oldu. aynı şekilde o da sadece 1 atıyordu 2-3 yoktu. o arkadaşın linkini bulurum istersen kaça yaaptırmış bir sorabilirsin.

onun başına gelenler motora yağsız binmesinden olmuş. 1 çay bardağı yağçıkmış motrundan sadece

sen 2. el aldın kimbilir eleman satacağım diye kaç km yağ değiştirmedi. serviste km bakımlarında kaşe atılıyor. bu kaşeleri olmayan motorlar bakımsız olabilir

Motoru 1200 küsür km de almıstım yağına suyuna bakarım 2000 de bir değiştiririm, motor ağustos ayında 2. senesini dolduracaktı, hatta son yağınıda 300-400 km önce değiştirmiştim. İçinden cıkan yağ temizdi.O konuya bi bakıyım Tekrardan teşekkürler yardımların için
Bide bu sorunumun nedeni motoru yiğdırmamdan olabilirmi? Çünkü frenden fazla motor freni kullanıyodum
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Motoru 1200 küsür km de almıstım yağına suyuna bakarım 2000 de bir değiştiririm, motor ağustos ayında 2. senesini dolduracaktı, hatta son yağınıda 300-400 km önce değiştirmiştim. İçinden cıkan yağ temizdi.O konuya bi bakıyım Tekrardan teşekkürler yardımların için
Bide bu sorunumun nedeni motoru yiğdırmamdan olabilirmi? Çünkü frenden fazla motor freni kullanıyodum

ben de moto freni çok kullanırım 30bin i geçti benim moto sadece 3.vites dişlimin bir dişi kırılmıştı 10 liraya yenisini aldım.

link burada
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/71226-cbr-125-sanziman-dagildi.html
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
ben de moto freni çok kullanırım 30bin i geçti benim moto sadece 3.vites dişlimin bir dişi kırılmıştı 10 liraya yenisini aldım.

link burada
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/71226-cbr-125-sanziman-dagildi.html

Çok teşekkür ederim hocam sağolun.Bana öle demişlerdi motoru çok yığdırmandan dolayı kırılmıştır diye.Var bu sıralar bi uğursuzluk üzerimde ama hakkımızda hayırlısı.ALLAH razı olsun :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Çok teşekkür ederim hocam sağolun.Bana öle demişlerdi motoru çok yığdırmandan dolayı kırılmıştır diye.Var bu sıralar bi uğursuzluk üzerimde ama hakkımızda hayırlısı.ALLAH razı olsun :rendeer:

rica ederim. :rendeer:

iyice araştırmadan parayı bayılma istersen. kırılan şanzuman parçalarını al parçacılara sor belki ucuza halledersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst