Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
herkese merhaba. bir sorum olacak 2006 model 7-8000 civarında bir cbr bulmuştum.km düşük olması gözüme takıldı 4 yılda bu kadar mı oldu diye sorduğumda kapalı garajda yatıyor falan dedi.çok aşırı temiz görünüyor.bu motosikleti almak doğru olur mu ?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
sağolun peki bölme boyutu yaklasık olarak ne kadar

çok küçük hocam yani olması gerektiği gibi kitap falan sığıyor işte ben genelde sigara albeni su falan koyuyorum rahatlıkla alıyor yeterde zaten :)

herkese merhaba. bir sorum olacak 2006 model 7-8000 civarında bir cbr bulmuştum.km düşük olması gözüme takıldı 4 yılda bu kadar mı oldu diye sorduğumda kapalı garajda yatıyor falan dedi.çok aşırı temiz görünüyor.bu motosikleti almak doğru olur mu ?

usta kimisi pek yol yapmıyor olabilir zaten vites pedalından manetlerden kendinibelli eder ne kadar istiyor peki bir resmi falan varmı motorun
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
usta kimisi pek yol yapmıyor olabilir zaten vites pedalından manetlerden kendinibelli eder ne kadar istiyor peki bir resmi falan varmı motorun[/QUOTE]


resmi yok motorun ya ben sahibiyle görüştüm sağda solda fotoğrafı olsa göstericektimde uzun süre yatmış motordan hayır gelmez falan dediler
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
yok be usta aldığında yağını değiştirp akü takviyesi yapsan cbr 125 yolda bırakmaz seni lastiklere falan bak ön fren mekanızmasını yağlat falan hiç bişeyi kalmaz diye düşünüyorum
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dsc05992k.jpg

dsc05982h.jpg

dsc05978v.jpg

bugün osmaniyenin Kadirli ilçesinde buuluşma vardı. Adanadan Antepten Hataydan Maraştan Mersinden çok sayıda Motosever hava yağmurlu olmasına rağmen kırmayıp geldiler(çoğu sırılsıklam olmuştu) Mert ve Sarsılmaz nickli Arkadaş ta gelmiş. Merti zaten tanıyorum, Sarsılmaz da çok iyi bir insan 5 dakika konuşmanız yetiyor 10 numara bir insan olduğunu anlamak için.çok kibar ve dost yaklaşımlı. hemen bir cbr 600 sahibinden izin alıp foto çektirdik:mrgreen: 600 ümüz yok bari fotomuz olsun:queen:
dsc05969e.jpg

dsc05962s.jpg

dsc05954v.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

dsc05964675x506.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
güzel gündü bee halili zaten tanıyordum bekiri tanımak büyük şerefti çok kafa bir arkadaştı iyi güldük eğlendik :)
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
beyler sizlerle tanıştığıma bende çok mutlu oldum,adana merkeze gelirseniz mutlaka arayın görüşelim :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ne güzel motor topluluğu,ilk akla gelen bir etkinlik yaşandığı...beyler neler yaptınız anlatmayacak mısınız böyle kuru kuru foto koymakla olmuyor ama:)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam cıbırcılar,şöyle 2.el temiz bi 130luk arka lastik lazım,bi de 130 luk lastik alınca jant değişecek mi acaba,yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ne güzel motor topluluğu,ilk akla gelen bir etkinlik yaşandığı...beyler neler yaptınız anlatmayacak mısınız böyle kuru kuru foto koymakla olmuyor ama:)

anlatayım ben biraz. Kadirlinin düşman işgalinden kurtuluşunun yıldönümüne belediye ve valilik çeşitli gösteriler hazırlamış. kadirli Moto grubu da konuşup organizasyon ayarlamışlar. ikramlar belediyeden:cherry: stada girdik krosçular biraz artislik yaptı bizde yavaş yavaş turlamakla yetindik(öğrenciler tezahurat yapıyor bu arada). sonra şehiriçinde konvoy oluşturduk. ardından yemek sırasına girdik mert tatlı ve salataları aldı. ben dürüm kuyruğunda bekledim. tam bana geldi sıra ekmak bitti:queen: neyse yarım saat daha bekleyip aldım dürümleri . masaya gittim bir de ne göreyim Mert tatlıları yemiş bitirmiş:queen::queen:

işte ondan başka krossçular gösteri yaptı biraz sabah.daha çok sohbet ortamıydı. hayabusacılarla gsr 600 cüler eksoz sesi yarıştırdı. ardından cruiserların garip sesleri geldi. ardından 450lik kross bir ses çıkarıyor anlatamam. ama 3 tane r1 vardı onlara bittim. engüzel onların dı sesi. birde devil eksozlu cbr 600 vardı acayip ses çıkıyordu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------

şase açılacakmı peki???

yok sadece arka zinciri çıkarıyorsun. arka tekerin milindeki somunu anahtarla çıkarıp mile bir çekiç darbesi atıp arka jantı eline alıyorsun. sonra lastikçide eski lastiği çıkarıp yenisini takıyorsun
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
beyler sizlerle tanıştığıma bende çok mutlu oldum,adana merkeze gelirseniz mutlaka arayın görüşelim :cat:

sağol bekir senınde yolun ne zaman ceyhana yada ceyhana yakın biryere düşerse numaram var ara görüşelim boş vaktim yeterince var :)

ne güzel motor topluluğu,ilk akla gelen bir etkinlik yaşandığı...beyler neler yaptınız anlatmayacak mısınız böyle kuru kuru foto koymakla olmuyor ama:)

halilin dediklerine tamamen katılıyorum bende bi ara cıbırla öğrencilerin üstüne çamur attırdım ama kasıtlı değildi :p
bu arada halil tatlıları yedi diyor yok kardeş valla ben yemedim orda yanımızda bekleyen abiler karambole bizimkileride yediler bende ses etmedim şaka maka güzel gündi iyi eğlendik ama kardeş :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:48 ----------

beyler sizlerle tanıştığıma bende çok mutlu oldum,adana merkeze gelirseniz mutlaka arayın görüşelim :cat:

sağol bekir senınde yolun ne zaman ceyhana yada ceyhana yakın biryere düşerse numaram var ara görüşelim boş vaktim yeterince var :)

ne güzel motor topluluğu,ilk akla gelen bir etkinlik yaşandığı...beyler neler yaptınız anlatmayacak mısınız böyle kuru kuru foto koymakla olmuyor ama:)

halilin dediklerine tamamen katılıyorum bende bi ara cıbırla öğrencilerin üstüne çamur attırdım ama kasıtlı değildi :p
bu arada halil tatlıları yedi diyor yok kardeş valla ben yemedim orda yanımızda bekleyen abiler karambole bizimkileride yediler bende ses etmedim şaka maka güzel gündi iyi eğlendik ama kardeş :)
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Selamun Aleyküm motorcu dostlar.Bende Cbr125 hayranı olarak aranıza yeni katıldım.Çok şükür banada nasip oldu cbr sahibi olmak.Önceden de takip ettiğim bi konuydu üye olup aranıza katılmak bugüne nasipmiş :)
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
15
arkadaslar cbr 125 in 1 deposu 0 dan nekadara doluyor ve yaklasık olarak sehirler arası yolda kaç km yapıyor
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
deposu 10 litre olduğundan suanki benzin litre fiyatını 3.70 sayarsak ki öyle 37 tl ye dolmakta, uzun yolda 1 depoyla 350 km ye kadar cıkmıstım ben.Şehir içinde kullanıma bağlı olarak 280 ile 310 km arasında oynar.Bu benim şahsi görüşüm tabi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst