- Katılım
- 25 Ocak 2008
- Mesajlar
- 353
kutlarım seni arkadaşım bu kadar imkansızlıklara ragmen yılmamış iki saat soğukta beklemiş ve fuara girmiş ve bize çok harika fotolar ekmemişsin eline yüreğine saglık ,sen istediğin en güzel motosiklette layık bir kişiliktesin ...sagolasın.....umarım bir gün hayallerine kavuşursun....
