2010 Motoplus Motosiklet Fuar Fotoğrafları

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sabırsızlandım aksesuarcılarda da ceşit vardır insallah ödemede kolaylık falan iyi olur.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
fotolar için elinize sağlık, bu senede gidemesekte :) bu sene fuar daha renkli geçecek gibi görünüyor,yamaha honda ve bmw ağırlığını koymuşlar gibi geldi bana
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ya arkadaşlar bişey sorucam şimdi bende bir bilet var ı biletle cuma veya cumartesi girdim diyelim pazar yine aynı biletle girebiliyormuyum merak ettim:cherry:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoran motorbike dergisi aldım 4 dergi 5 davetiye cıktı ... fuar hafta ici 25 hafta sonu 30 tl
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
çok güzel bi yer ellerinize sağlık. Bmw racing konusunda kendini bayağı aşmış ya. bu fuarda bi çok sevap kazanır insan neden olsa heryer güzel dolu :)
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
34
arkadaşlar vip bileti ile 10.30 itibarı ile ordaydım ama pek umduğumu bulamadım ne mankenler vardı ne fuar havası. erken diyemi acaba çıkalım sigara içelim hava alalım dedik.
gösteri wardı
2 arkadaş rampada atlayıp süpermen falan yapıyodu içlerinden ismi gökhan olan düştü
sabah sabah moralim bozuldu.gerçi 1 şey olmadı falan dedi ama okadar alkışa bende 1 şeyim yok derdim. bende sıkıldım çıktım hemen müsait olunca yine gideceğim.
2 lastik almam lazım onuda alamadım michelin wardı 120 80 16 yerine 140 80 16 takıyoruz
önede 100 yerine 110 80 16 takıyoruz dedi böyle bir şey olabilirmi sizce ?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar vip bileti ile 10.30 itibarı ile ordaydım ama pek umduğumu bulamadım ne mankenler vardı ne fuar havası. erken diyemi acaba çıkalım sigara içelim hava alalım dedik.
gösteri wardı
2 arkadaş rampada atlayıp süpermen falan yapıyodu içlerinden ismi gökhan olan düştü
sabah sabah moralim bozuldu.gerçi 1 şey olmadı falan dedi ama okadar alkışa bende 1 şeyim yok derdim. bende sıkıldım çıktım hemen müsait olunca yine gideceğim.
2 lastik almam lazım onuda alamadım michelin wardı 120 80 16 yerine 140 80 16 takıyoruz
önede 100 yerine 110 80 16 takıyoruz dedi böyle bir şey olabilirmi sizce ?


hocam sana sorym bari kimse cevap vermedi şimdi bi bilet aldım ben feyizoglndan onla cuma cuamartesı pazar girebilirmiyim...

bide sanki fuar beklediğin gibi olmadı mankenler yoktu demişşin:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Fotoğraflar bile süper allah kısmet ederse pazar günü öğleden sonra ziyaret edicem.. Fotoğraflar böyleyse canlılarını düşünemiyorum..
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
47
bu fuarın güvenlik durumu nedir bu gece bi vurgun yapalım:queen: nabalım bizim babamız fabrikatör diil alamıoz :cherry:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
Motoplus 2010'dan fotoğraflar

MOTOPLUS 2010 FUARI GERÇEKTE HOŞ GÖRÜNTÜLER SAHNE OLDU.DIŞARISININ POTANSİYELİ DE EN AZ İÇERİSİ KADAR ÇOKTU.25 TL'YE SATILAN BİLETLER EL YAKSA DA ÇOĞU KİŞİ DAVETİYELERLE SORUNU AŞTI.BEN DAVETİYE BULAMAYAN VE BİLET DE ALAMAYAN BİRİ OLARAK BELKİ DAVETİYESİ OLAN BİR HAYIRSEVER OLUR DİYE 2 SAAT KADAR DIŞARIDA DOLAŞTIM.BU ARADA BOL BOL MOTORSİKLET GÖRME VE FOTOĞRAF ÇEKME ŞANSIM OLDU.BU KADAR DOLAŞMAM GÜVENLİK KAMERALARINA DA TAKILMIŞ Kİ GÜVENLİK GELİP DEFOL GİT ANLAMINA YAKIN BİR NUTUK ÇEKTİ.BEN UMUTSUZCA DÖNERKEN METRODA KARŞILAŞTIĞIM BİR BAYİ SAHİBİ BANA BİR DAVETİYE VERDİ VE DÖNÜP İÇERİ GİRDİM.FUARDA GÖZALICI 0 VE 2.EL MOTORSİLETLER FİNK ATIYORDU.AYRICA AKSESUAR VE GİYİM FİRMALARI ÜRÜNLERİNİ SERGİLİYORDU.BUNUN YANINDA ŞOVLAR DA HAYLİ İLGİ TOPLUYORDU.BENİM DE BU ŞOVLARI İZLEME İMKANIM OLDU.HATTA 12 KEZDÜNYA TRIALS ŞAMPİYONU OLAN DOUGIE LAMPKIN'DEN İMZALI FOTO ALMA VE TEKTEKER ARİF(ARİF RAZGATLIOĞLU)İLE FOTO ÇEKTİRME ŞANSIM OLDU.EVET YETERİNCE KAFA ŞİŞİRMEDEN SONRA GELELİM FOTOĞRAFLARA.
BUYRUN:





http://i50.tinypic.com/4t6c6s.jpg

http://i49.tinypic.com/30uxuet.jpg

http://i46.tinypic.com/2zea4xi.jpg

http://i49.tinypic.com/103aas0.jpg

http://i45.tinypic.com/24dhfo0.jpg

http://i50.tinypic.com/bc2dw.jpg

http://i49.tinypic.com/34q8dn6.jpg

VEE TEKTEKER ARİF(ARİF RAZGATLIOĞLU) VE BEN:bounce:

http://i50.tinypic.com/2ns2d8k.th.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst