arkadaşlar vip bileti ile 10.30 itibarı ile ordaydım ama pek umduğumu bulamadım ne mankenler vardı ne fuar havası. erken diyemi acaba çıkalım sigara içelim hava alalım dedik.
gösteri wardı
2 arkadaş rampada atlayıp süpermen falan yapıyodu içlerinden ismi gökhan olan düştü
sabah sabah moralim bozuldu.gerçi 1 şey olmadı falan dedi ama okadar alkışa bende 1 şeyim yok derdim. bende sıkıldım çıktım hemen müsait olunca yine gideceğim.
2 lastik almam lazım onuda alamadım michelin wardı 120 80 16 yerine 140 80 16 takıyoruz
önede 100 yerine 110 80 16 takıyoruz dedi böyle bir şey olabilirmi sizce ?