ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?
ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?
Mankenlerden sana sıra gelirse binersin![]()
fuar girişi ücretli mi acaba yardım
ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?
fuar girişi ücretli mi acaba yardım
arkadaşlar kanbersiz olmaz berkforce abinzde fuarda yolunuz açık olsun motorunuz hayalinizdeki olsun