2010 Motoplus Motosiklet Fuar Fotoğrafları

Katılım
20 Şub 2010
Mesajlar
32
Bu yılki fuara işlerim nedeniyle katılamıyor maalesef. Çektiğiniz fotoğraflarla yetineceğim :pale:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?
 
Katılım
20 Şub 2010
Mesajlar
32
ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?

Bir çok standda izin verilmiyor binilmesine. ama izin veren Yerlerde var. Cafe mevcut
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet motsikletler ile resim çekilebiliyorsun , sadece bazı markalar da izin vermiyolar. HD standında motorların üstüne oturmak yasaktı sanırım...

Yemek konusunda içeride yiyebileceğin yerler var...


Bu arafa TT custom Chopper bu sen fuarda yok mu??
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
kara sevda böyle birşey..

175.jpg
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?

Mankenlerden sana sıra gelirse binersin:)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
arkadaşlar mondial, ramzey, asya gibi çin malı motor satışını yapan firmaların fuara katılmayacağını duydum bunun bir aslı varmı
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?

1-2 istisna marka dışında motorlara binip fotoğraf çektirebilirsin. Ama Harley Davidson falan bazen yasak koyuyor. Cafe tarzı biryer var ama çok tuzlu fiyat açısından. Onun yerine yakınlardaki AVM'lerden, paket servisi yapan fastfood dükkanlarından sipariş verip kapıda karşılamak en mantıklısı. :) Pizza Hut, Dominos vs. var yakınlarda çünkü.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar kanbersiz olmaz berkforce abinzde fuarda yolunuz açık olsun motorunuz hayalinizdeki olsun
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuara acil davetiye aranıyor nereden bulabilirim yardım ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst