ilk defa bu fuara gidicem o yüzden mazur görün bişey sorcam.motorların üstüne binip foto cekilebiliomuyuz? yoksa bi yasak var mı?bide orda cafe tarzı biyer varmış sanırım aperatif tarzı seyler mi oluo yoksa fuar alanı civarlarında yemek yiyebilceğimiz biyer varmıdır?