Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
21
ortadadogulu : motoru ilk aldigimdan beri oyle geciremedim 80km'yi :) Ama dedigin parca degisiklerinde etkisi olurmu ki ? Serviste dandik burdaki.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
makineyi sıfıre aldıysan ve rodaja dikkat etmediysen hızlanmada sorun çıkartacaktır. ayrıca kadran üzerinde gördüğün hız gerçek hız olmayabiliyor. bunu daha önce çok kere tartışmıştık. 130 140 görenler var. onlşarın kadran normal değerlere göre fazla gösteriyor. buna mukabil düşük gösterme sorunu da olması muhtemel. motorda bir sıkılma tekleme yoksa fren diskleri fazla sıkıyor olabilir. amam bunca km de onlar dda erimiştir. sen servisine yinede göster durumu anlat.
sen nerede ikamet ediyorsun. buradaki derken neredeki servis bunlar. merak etmedim değil doğrusu.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
5.000 bakımın gelmiş. kayış ve debriyaj da değişiklik yapacaklar. yağ da değişecek tez vakitte eski performansına kavuşacaksın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------



kutur söz var söz var. ne söylediğini biiyorsa bize hakaret ediyor. fikir beyan etmiyor. cevabı da diğerlerine olduğu gibi en güzelce verilmiştir.

bu debriyaj ne kadara değişir abicm?
 
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
21
makineyi sıfıre aldıysan ve rodaja dikkat etmediysen hızlanmada sorun çıkartacaktır. ayrıca kadran üzerinde gördüğün hız gerçek hız olmayabiliyor. bunu daha önce çok kere tartışmıştık. 130 140 görenler var. onlşarın kadran normal değerlere göre fazla gösteriyor. buna mukabil düşük gösterme sorunu da olması muhtemel. motorda bir sıkılma tekleme yoksa fren diskleri fazla sıkıyor olabilir. amam bunca km de onlar dda erimiştir. sen servisine yinede göster durumu anlat.
sen nerede ikamet ediyorsun. buradaki derken neredeki servis bunlar. merak etmedim değil doğrusu.

sifir aldim evet.. rodaja pek dikkat etmedim anlamiyorum zaten pek motordanda. bundan sonra hiz performansi alabilirmiyim ki ? motorda tekleme falan yok son hiza dayaninca titremede yok. bundan sonra yapicak ne var rodajla ilgili ?

Motor calisirken biraz ses yuksek cikiyor onceden fazla ses yoktu sessizdi .


Alanyada ikamet ediyorum. Servisi mukemmel calisiyor diyor yolluyor. Ozel servise gotursem ne olur acaba o da var.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
sifir aldim evet.. rodaja pek dikkat etmedim anlamiyorum zaten pek motordanda. bundan sonra hiz performansi alabilirmiyim ki ? motorda tekleme falan yok son hiza dayaninca titremede yok. bundan sonra yapicak ne var rodajla ilgili ?

Motor calisirken biraz ses yuksek cikiyor onceden fazla ses yoktu sessizdi .


Alanyada ikamet ediyorum. Servisi mukemmel calisiyor diyor yolluyor. Ozel servise gotursem ne olur acaba o da var.

rodaja dikkat etmediysen yapçak bişe yok..
zaten bu maknanın son hızı 85 dir...
fazla zorlamaya gelmez bence
sen 80 yaptına bile sevn motor bole abi:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

arkadaslar suzuki burgman başlığını inceledim insanlar saygı ve sevgi çerçevesi altında konusuyorlar ve bizim topicle karşılaştırınca gerçektende üzüldüm..
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-276.html
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
sifir aldim evet.. rodaja pek dikkat etmedim anlamiyorum zaten pek motordanda. bundan sonra hiz performansi alabilirmiyim ki ? motorda tekleme falan yok son hiza dayaninca titremede yok. bundan sonra yapicak ne var rodajla ilgili ?

Motor calisirken biraz ses yuksek cikiyor onceden fazla ses yoktu sessizdi .


Alanyada ikamet ediyorum. Servisi mukemmel calisiyor diyor yolluyor. Ozel servise gotursem ne olur acaba o da var.

Çünkü servisinin söylediği doğru motorun süratı odur dostum ve senin ve benim odometrelerimiz en doğru odometreler daha fazlasını yokuş aşağı falan alırsın o da zaten güvensizleşir direk ellerin frene gider !! Motorun tam performansta zaten hiç kafana yorma ;)

rodaja dikkat etmediysen yapçak bişe yok..
zaten bu maknanın son hızı 85 dir...
fazla zorlamaya gelmez bence
sen 80 yaptına bile sevn motor bole abi:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

arkadaslar suzuki burgman başlığını inceledim insanlar saygı ve sevgi çerçevesi altında konusuyorlar ve bizim topicle karşılaştırınca gerçektende üzüldüm..
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-276.html


ben çok okuyorum orayı hatta arada baya açık açık yazdım o kalite farkını!
 
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
21
sky_forever: icim rahatladi biraz bilgi verdigin icin saol.. 80de kalicaz artik o zaman :) 5-6 sayfa geride 130 yapmis arkadasin birisi resimde cekmis sastim kaldim zaten
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
YARASI OLMAYAN lütfen GOCUNMASIN !..

Yazımda hiçbir şahıs hedef alınmamıştır.

Başka topic ve yazışmalara hayranlık duymak tabiki güzel
bir olgudur.
Asılolan; kişilerin bu sanal ortamda başkası ile dalga geçmemesi,
karşı tarafı küçük ve hakir görmemesi, kişileri olduğu kabul etmektir.

Bu da sevgi saygı,örf, adet,anane,gelenek,görenek,eğitim ve alınan
aile terbiyesi,kendisiyle barışık olması ve sosyal çevre ile doğru
orantılıdır.

Burası tabir yerindeyse; geyik yapma yeri değildir vede olmamalıdır.

Üyeler vede özellikle Mondial 150 zc kullanıcıları, birbirlerine köstek
değil destek olmalıdır.

Birbirleriyle yarış halinde olunmamalıdır.
Bilmeden yapılan ve kasıt olmayan hatalar tolere edilmeli ama
kesinlikle özeleştiri gözardı edilmemelidir.

Kastı aşan ve kişilerin duygu,düşünce, zevk ve tercihlerinin
alay konusu yapılması ise kabul görmemelidir.

At, avrat,silah demişler!..
Şuan atımız 150 zc 'dir. Bu scooteri kullanıyor ve onunla
kendimizi bir bütün olarak görüyorsak, atın ayağının sekmesi,
yarışta geri kalması, fazla arpa yemesi, atımızın genç yada
yaşlı olmasının bizim için önemi bulunmamaktadır.
Tabiki bu durumun aksini düşünenlerde vardır vede olacaktır.

Satırbaşında değindiğim üzere, amaç bilgi paylaşımı, tecrübelerin
transferi ve sorunlara çözüm bulmak, aynı havayı teneffüs etmek
olmalıdır.

Ben, yeni üyelerden olmam sebebiyle; gözlemlerimi yazmaya çalıştım.
Zaman zaman görüş ve önerilerimide ifade edip, öğrenmek istediklerimi
çekinmeden sormayı da denedim.

Eski,tecrübeli üyelerin bu topicden zaman
dilimi içinde birer birer yıldız misali kaymış olduklarını görmekte pek
mutluluk verici bir durum olmasa gerek.

Yakın veya biraz daha ileriki bir zaman diliminde bizlerin(mevcut 5-10 kişi)
de bir yıldız gibi kayıp gitmemesi için birşeylerin yapılması gerektine olan
inancımı yineler.
Herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim..


Not: Engüzelmotorsiklet yarışmasında 150 zc' si ile katılan arkadaşımızı
vereceğimiz oylarla desteklemeliyiz.
Motoplus 2010 fuarının 25-28 şubatta olduğunu ilgilenenlere tekrar hatırlatırım.

::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Şeyh Şamil :
Not: Engüzelmotorsiklet yarışmasında 150 zc' si ile katılan arkadaşımızı
vereceğimiz oylarla desteklemeliyiz.
Motoplus 2010 fuarının 25-28 şubatta olduğunu ilgilenenlere tekrar hatırlatırım.



bi katılamadım şu yarısmaya,sürekli hata veriyor benim bilgisayarım.
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Motosiklet fuarı için , bir dergi ücretsiz iki adet davetiye veriyordu. Bunu bence duyurmak lazım.

Ayrıca ben de o fuarda olacağım. Bakalım Mondial yenilerden neleri getirecek?
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Motosiklet fuarı için , bir dergi ücretsiz iki adet davetiye veriyordu. Bunu bence duyurmak lazım.

Ayrıca ben de o fuarda olacağım. Bakalım Mondial yenilerden neleri getirecek?

bu fuarda mondial olmayabilir, sanırım büyük markalar katılıyor.. geçen sene iki fuarı birleştirmişlerdi, o daha iyi olmuştu herkes ordaydı :cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329


www.motoplus.org
Arkadaşlar, bugün motorbike ve motoron dergisi aldım. Dergiler
promosyon olarak motopus 2010 fuar davetiye bileti veriyor.
Dergiler 5.tl ve 7.tl. motobike 2 adet, motoon'dan ise 1 adet fuar
bileti çıkıyor.
İlgilenenlere duyurulur
..:bounce::king::thumright::gazete::::
::tutkuy::

Geçen sene bu fuara giden ve alışveriş yapan arkadaşlar; piyasa
fiyatının yarısına alışveriş yapmışlar. Bende bu nedenle zaman
zaman konuya değinmekte ve bilet temini içinde 164.nci sayfada
yazdığım konuyu tekrar alıntı yapmaktayım.
Kaliteyi uygun fiyata almak isteyenlere duyurulur..::tutkuy::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------

hadi ya bende ekliyemedim sanyodum teşekkürler:cat:

Her ikinizin resimleri sistemde görünmektedir.Fakat bildirmediğin
ve bilmediğimiz için; wolky'e puan vermemişdim. Bugünden itibaren
her ikinize de hergün puan(5) vereceğim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------

emreakyol oyumuz senden yanadır.

Eski mesajdır. O tarihte emreakyol bilgi verdiğinden dolayı onun için
düzenli oy kullanmışdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Mondial katılmayacak mı ? Yahu nasıl iş ? Sonuçta şurada bir link geldi , bayii toplantısı sırasında çekilmiş , bir sürü güzel YEPİSYENİ motor vardı. Hatta bol bol foto çekip buraya koyacak , gelemeyen arkadaşlar için , bir nevi hizmet sunacaktım.

Yarın Mondiali arıyorum.:)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
yine durulmuş buraları :pr::p
ben benim motorum vidalarını sıkacağımda
özellikle hangi vidaları sıkmamı önerirsiniz...
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
Bana kalırsa eksozu bosu bosuna kıvrımlı yapmamıslardır. ben mondial kullanıyorum ama çok beğenmıyorum. babam yardım etse mondıalın yuzune bıle bakmam ama para yok.almamı ıstemıyo :) :pr: :pr: :pr: :pale:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bana kalırsa eksozu bosu bosuna kıvrımlı yapmamıslardır. ben mondial kullanıyorum ama çok beğenmıyorum. babam yardım etse mondıalın yuzune bıle bakmam ama para yok.almamı ıstemıyo :) :pr: :pr: :pr: :pale:

şahsen mutluyum :D
gerçi dha 3400 lerde sorun çıkarmıyo
ilerdede çıkarmaz inş..
zat lar için dha sağlam diyolar ama bilmiyorum
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
arkadaşlar bnm motorun sesi değişti motorun içinden takırtı gelmeye başladı ve servise gittim bana krank biyaları bozulmuş komple krankın değişmesi gerekli dediler. garantiden değiştiriceklermiş ama motorumu 1 gün serviste bırakmam lazımmış çünkü motor komple indirilecekmiş. bende bırakıp gitmek istemiyorum ne yapmam lazım...:silent:böyle sürersemde motor ilerde kendini kitlermiş:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst